![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Staatssecretaris
|
![]() Illegalen worden misschien niks als ze zich niet laten beëdigen. Je zal maar weinig keuze hebben om je land zo fanatiek te dienen. Een vreemdelingenlegioen hebben we niet, dacht ik. Jullie wel?
Laatst gewijzigd door DannyS : 7 augustus 2007 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een illegaal met een onbestaand beroep lijkt me ondertussen redelijk. Laatst gewijzigd door DannyS : 7 augustus 2007 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben een complex geval, noch autochtoon, noch allochtoon, een levend bewijs van de dwaasheid van deze terminologie. Wat er ook van zij: vrije geesten hebben geen vaderlanden en zullen, zoals Zarathustra, slechts thuis zijn in het land van hun kinderen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Een illegaal beëdigen ervaar ik als een tegenstrijdigheid in zich en ik durf toe te geven dat ik deze puzzel voor mijzelf niet kan oplossen; evenmin beschik ik over enig "geloof" om hier een vervangende draai aan te kunnen geven ("vervangend weten" ofzo).
![]() |
![]() |
#127 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DannyS : 8 augustus 2007 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Staatssecretaris
|
![]() Tolken worden in de praktijk vooraf grondig ondervraagd, en de Roemeense tolken geschaduwd, las ik onlangs nog in een intern verslag over de werking. Volgens mij was het niet de bedoeling dat op het net te gooien, maar het stond er, echt waar! Gerechtelijke Politie, hebben jullie dat ook?: Da zijn pas viezen mannen dat de tijd er stil van staat.
Laatst gewijzigd door DannyS : 8 augustus 2007 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#130 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Snoterkop!!!
![]() |
![]() |
#132 |
Minister
|
![]() Eerste vereiste om beëdigde tolk te kunnen worden: bewijs van goed gedrag en zeden, dus geen strafbare zaken gepleegd hebben.
Illegaal zijn is een overtreding, en hoe kom ja als illegaal aan het document van goed gedrag en zeden? ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Staatssecretaris
|
![]() illegaal is illegaal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Staatssecretaris
|
![]() Illegaal zijn is niet eens strafbaar! En dan wil je zo'n bewijsje dat je achterdochtige werkgever vraagt, en waar terecht geen details op staan vermeld? Schreef ik niet net door wie en zelfs in hoeverre je gedrag en zeden wordt onderzocht. Zelfs geen accademische titel in een taalspecialiteit maakt dat overbodig, terwijl ze die ook evalueren, met hun kennis van zaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister
|
![]() het gerecht in ons land en cosequentie en efficientie ? nooit onze sterkste kant geweest.
een illegaal die werkt voor het gerecht ..... je zou vr minder zeggen : tussen de tanden van de leeuw zit je het veiligst .
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 9 augustus 2007 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
omdat ze illegaal zijn, idd
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Ik denk ook dat het "gedoogd" wordt.
Helaas ken ik zo'n persoonlijk verhaal. Is hier al 5 jaar illegaal en werkt als kinderoppas bij families, ze zijn met een hele bende die dit soort werk doen. Hun bijverdienste is ook alleenstaande bejaarden te manipuleren. Met dit laatste heb ik een probleem ................... Zijn echte duivels met een glimlach die maar op een ding uit zijn. Laatst gewijzigd door colargo : 9 augustus 2007 om 12:53. |
![]() |
![]() |