![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die lijst van islamitische filosofen valt bij inspectie nogal mager uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het Westen is superieur omdat en zal het blijven zolang het de mogelijkheid tot verdere ontwikkeling in zich draagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dat moeten we dan horen van dat groot licht dat nog ineens geen besef van tijd of ook maar enigzins iets kennis over de geschiedenis te beschikken. Gij geloofd zelfs nog dat er een bovennatuurlijk wezen bestaat. Qua achterlijkheid moet ge dus echt niet onderdoen voor uw nemesis de islam ![]()
![]() |
![]() |
#125 |
Minister
|
![]() Gij zijt echt wel ne simpele he. De romeinen zeiden dat ook in de tijd ge moet zien wat er van rest.
![]() |
#126 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Komt er nog iets van uw uitleg waarom bijna alle uitvindingen product van de westerse beschaving zijn terwijl die toch niet superieur is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() ja, die progressieve TV's en auto's intrigeren mij ook wel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Voor mijn part mogen ze al die mannen in de doos steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Nooit iets geleerd over Plato neem ik aan? Uw opmerking doet mij vermoeden dat u ten hoogste een dilettant in westerse filosofie bent.
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja.
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() Ik begrijp niet goed wat Harry den Hollander te maken heeft met Hells Angels en waarom Hells Angels als een criminele organisatie veroordeeld moet worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ga je nu beweren dat ik geen SS runes, hakenkruisen en keltische kruisen herken als ik er één zie? Ik ben gisterenavond op de lokale party nog getrakteerd geweest door een hakenkruis. 't was mijn tweede pint, ik dénk dat ik nog wel helder zag toen.
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als u de islamitische beschaving dan toch zo hoog aanslaat kan u misschien uitleggen waarom zij niet de frigo uitgevonden hebben terwijl ze er veel meer nood aan hadden. Bazilfunk blijft tot op heden in gebreke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Er zaten ook dan ook geen mensen van Rob Klop tussen.
Laatst gewijzigd door system : 13 augustus 2007 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bazil zelf : hij is tipgever en informant en infiltrant dus hij kan het weten hé
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Staatssecretaris
|
![]() En lap, nu is extreem rechts weeral bezig geweest in Heusden. Gaat het dan nooit ophouden? Kunnen zo'n VB-ers die chiro-meisjes niet gewoon met rust laten?
http://www.gva.be/nieuws/Binnenland/...-B680FAE11B97} "De Chiro van Ertvelde overweegt om hun bivak in Berkenbos in Heusden-Zolder vroegtijdig te verlaten. Ze zeggen dat ze geterroriseerd worden door een groep plaatselijke jongeren die tot ‘s nachts lawaai maken, liggen schelden en de chiroleden bedreigen. De politie van Heusden-Zolder kent het probleem en heeft zaterdagnacht een extra patrouille ingezet in de buurt. Dat had wel effect, en de rust is tijdelijk weergekeerd. Terwijl we ter plaatse een gesprek voeren met de kookouders van de Chiro van Ertvelde gaven enkele jongeren een demonstratie schelden ten beste. De scheldtirade ter zijde gelaten hoorden we onder meer: “De politie heeft hier geen macht, wij hebben de macht.” En: “Nu gaan we pas echt lawaai maken.” Volgens kookouder Linda Andries van de bivakkerende chiro wordt er voortdurend geroepen door de plaatselijke jongeren en zijn de pesterijen niet meer te dragen. “We zijn hier met zo’n 100 leden tussen 4 en 18 jaar. Daar zijn heel wat tienermeisjes bij. Vooral zij worden onthaald op fluit- en joelconcerten. Die jongeren laten de motor van hun auto draaien, spelen zeer luid muziek en claxonneren op eender welk uur, dag en nacht. Ik ben met die jongens gaan praten en heb gevraagd of het wat rustiger zou kunnen, zonder resultaat. Uiteindelijk hebben we de politie erbij gehaald. Maar voor hen is het moeilijk om in te grijpen, omdat het natuurlijk niet verboden is samen te komen op een openbare parking.” Donker Het conflict werd er niet meteen beter op. “Integendeel”, gaat Andries voort. “Die jongeren zijn ook een keer op onze pyloon geklommen om de verlichting uit te draaien. Angstaanjagend was dat. En door al dat lawaai en getoeter, kunnen wij niet slapen. Iedereen is stikkapot.” Plaatsvervangend burgemeester Mario Borremans heeft dit weekend met de betrokkenen gesproken. “Ik heb de indruk dat ze nu wel inzien dat zoiets niet kan. We gaan ook met de jeugddienst overleggen om na te gaan hoe we dit in de toekomst kunnen vermijden.” Volgens de chiroleiding is het na de tussenkomst van Borremans en de politie opnieuw rustiger. “Er zijn nu grote kartonnen langs de draad geplaatst zodat er geen visueel contact meer is. Ik hoop dat we nu een kamp kunnen beleven zoals het zou moeten zijn.”
![]() |
#140 |
|
![]() Enfin ... en wat doen we met de Christian Bikers? Die zien er ook ruig uit, maar doen niet mee in deze stammentwist.
Tja, een clanoorlog tussen motorbendes heet tegenwoordig ook al extreem rechts. |
![]() |
![]() |