![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je je mensen alleen maar denky te kunnen motiveren door ze uit te schelden, moet je dringend in behandeling én een degelijke cursus peoples management volgen...
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar voor hemzelf ist idd beter mss wat beter z'n woordenschat te kiezen want men ziet dan hoe misbruik ze van je maken en je willen doen afmaken en uitmaken als racist terwijl je er niet eens enen bent. Jij moet een speler betalen;dat kost geld maar die presteerd niet;dat die niet presteerd gebeurt altijd wel in voetbal maar de redenen waarom waren bij die speler onvoorstelbaar en dus ongeoorloofd en dan moet je die persoon dan maar eens recht voor de raap je gedacht zeggen. Tuurlijk is alles racistisch als je iets zegt op of over een allochtoon,altijd dat zelfde liedje en cassettje die staat af te spelen en lalalalalala,twinkie,centrum van stinkiewinkie bestrijding is er ook weer als de kippen bij. Net zoals bij pffaf;komaan zeg,die mens is zoals geweten ook al helemaal geen raicst of wat dan ook en het centrum en vond het blijkbaar nodig om de man te gaan aanvallen ect...terwijl er helemaal niets aan de hand was. Ik heb gvdm zelf al een lichte trap voor m'n kont gekregen zenne en wat moet ik daarop dan zeggen?Het was evenzeer net als pfaff niet gemeend. Mss beter zoiets niet doen?Laat ik in het midden.In feite niet;zeker als je het bij een allochtoon doet,niets doen want anders word je toch aangevallen en voor racist uitgemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zag je nog maar eens goed hoe hypocriet dat centrum is. De zaak Pffaf vonden ze het vermelden waard op hun site maar over die bende Turken die Joodse kinderen aanvielen - fysiek racisme - was dan weer geen letter te lezen op hun site. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus idd zowel fysiek dan nog alsook verbaal. En het centrum niet gezien of gehoord. De enige straf als je dat in godsnaam al een straf kan noemen die ze hebben gekregen was ronduit lachwekkend.Precies alsof dat zou of zal geholpen hebben en als een schooluitstapke al een straf is awel merci. Onvoorstelbaar wat die heir toch allemaal mogen en hoe sommigen die zo zitten te beschermen ondanks hetgeen ze allemaal doen en zeggen. Dan nog eens dat centrum die door ons betaald word(veronderstel ik toch) en zogezegd een centrum zijn voor en van gelijke kansen?Lachwekkend,alweer want ze zijn voor ongelijke kansen. Ook toen den joey vermoord was heb ik nergens dat centrum gezien of gehoord al dan niet of het uit racistische motief was of niet,maakt niet uit. Helaas alweer niet te zien of te horen,das normaal,tis toch maar ne vlaming zullen ze gedacht hebben. Ach jong,wat doe je er tegen?We zitten hier nu eenmaal in een apenland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het lijkt er meer en meer op dat deze zaak uit de hand aan het lopen is door de entourage van de speler, eerder dan de speler zelf. Wie zich op sleeptouw laat nemen door advokaten van het type Denis, kan wel eens heel bedrogen uitkomen.
Overigens is deze speler vorig seizoen wegens onprofessioneel gedrag al uit de A-kern gezet. De voorzitter heeft hem persoonlijk teruggehaald. Stond niet alleen in de krant, dat weet ik uit eerste hand. Citaat:
Hoe? Het CGKR zou toch de maatschappelijke harmonie moeten bevorderen? Zou het dan misschien toch geen goed idee zijn elk akkefietje waarbij bepaalde uitspraken vallen, in besloten kring nota bene !!, voor de rechtbank te sleuren. Zeker niet als figuren zoals Denis hun zakken hiermee gaan vullen. Fantastisch toch, hé. Citaat:
Maar...maar....maar, dit was toch een principekwestie, racisme, weetjewel, walgelijk! onaanvaardbaar! Abfackeln! Oh nee, mijn slecht karakter levert de gedachte op dat men misschien wel aan het rondkijken is langs welke kassa men het beste kan passeren. Wie biedt meer: VdM, Raoul, of Laurent? VdM heeft zich als een gestampte boer gedragen, ik heb een rabiate afkeer van dergelijke omgangsvormen, maar hoe men dit probeert uit te buiten is exponentieel walgelijker. VdM wekt wel ergens mijn bewondering: VB'ers, revolutionaire communisten en ultrakatholieke nationaal-solidaristen kunnen t.o.v. zijn persoon plots hun ideologische tegenstellingen overwinnen, zoals gemerkt in deze draad. It makes me ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
'T Laatst gewijzigd door Morduk : 6 november 2007 om 11:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() O ja, KIA reageert op de aantijgingen van onbetaalde facturen:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#127 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben eens benieuwd of de topicstarter het nog ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vooral het besef dat je op de kar van een tort lawyer bent gesprongen in naam van de verdraagzaamheid en het anti-racisme, moet toch wel een beetje pijn doen ![]() Ik denk dat Matumona gewoon zijn verstand heeft gebruikt. Iets wat veel mensen blijkbaar verliezen wanneer het woord racisme valt.
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Gouverneur
|
![]() Zoals ik al dacht, aan Vermeersch waagt het CGKR zich niet.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dit laatste is correct. Spijtig dat zijn gedrag misbruikt wordt voor economische doeleinden.
![]() |
#133 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ter afsluiting van dez draad, even de woorden van Matumona zelf:
Citaat:
![]() Citaat:
Langzamerhand beginnen dat soort 'bottomfeeders' zich te verzamelen rond de racismewet. Omdat de wetgeving zich meer en meer in private levenssfeer en de persoonlijke conflicten tussen mensen begint te mengen. Het CGKR speelt hier een versterkende rol in. Conflicten waar vieze woorden vallen, kunnen door gehaaide advocaten worden uitgebuit met het CGKR als rugdekking. Jozef de Witte had beter gezegd: wij hebben nog niet met Matumona gesproken dus onthouden wij ons van verdere commentaar. Maar nee hoor, let's hunt for witches. Natuurlijk, om je bestaan te verantwoorden moét je op elk conflict springen. Het is dus bijzonder spijtig dat men kleine conflicten verder en verder begint te juridiseren.
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() kan het cgkr niet een keer vervolgd worden wegens maatschappij ontwrichtende handelingen?
![]() |
#135 |
|
![]() Vermeersch zal zijn lesje nu wel geleerd hebben, en twee keer nadenken eer hij iets racistisch zegt.
Hopelijk geraakt hij nu op het rechte pad
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 8 november 2007 om 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
'T Laatst gewijzigd door Morduk : 8 november 2007 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat is er hier gescholden ?Als wij elk woordje moeten gaan wegen tegen anders gekleurden of wanneer ze zich telkens geschokt voelen bij het minste woordekken dat ervalt dan is de ,door u bejubbelde "multicutirele" verrijking" een gevaar voor alle belgen.Dan kan men beter investeren in vééééééél pinnekesdraad en van belgie één groot tuchtkamp maken.Daar droomd gij toch van hé?Iedereen in de rode linkse pas lopen!!
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
Wat zal het volgende week zijn? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder zou ik nog even willen refereren naar de vele van bloeddorst doorlopen reacties in dit topic, zowel van recupererende linkse onverdraagzame haatzaaiers als van eeuwige slachtoffer-spelende rechtsen die begonnen bleiten over Vermeersch VB-afkeer en dus evenzeer bloed eisten. Hierop past mijn eerste reactie in dit topic nogmaals: Citaat:
Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 9 november 2007 om 03:56. |
|||
![]() |
![]() |