![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben 25 dus mijn mening is gevormd en ben ook geen puberiaanse Lonsdaler die nog dient te groeien en van mening gaat veranderen want ook die bestaan in massa's. Geef mij maar de onvervalste echte exemplaren. LDD is eens niet nationalistisch en niet tegen het establishment. De top van het Vlaams Belang spreekt hier terecht de waarheid, de mensen moeten goed weten waar men mee bezig is. Dat kiezers die nooit VB stemden nu op Lijst Dedecker stemmen is nog iets helemaal anders dan trouwe partijgenoten die overstappen. Een linkse die dat al gans zijn leven is, daar heb ik meer respect voor dan overlopers en mensen die van politieke mening veranderen zoals hun hemd. Met die laatste moet eerst afgerekend worden omdat ze meer weten van de interne werking van de partij en volks verraad plegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn bekrompen klootzakken die je aandacht niet waard zijn. Er bestaan genoeg rechtse mensen en ook vrouwen ja. en die Brusselse migranten die denken dat je racist bent omdat je VB bent en dus vooroordelen hebben zijn zelf verkeerd. Waar is je eigenwaarde ? Je hebt toch een eigen mening zeker, uw omgeving heeft daar niets mee te maken. Je doet toch aan politiek voor andere redenen dan vriendschap hoop ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets mag inderdaad niet je drijfveer zijn als je van partij verandert. Er zijn trouwens altijd wel mensen die een bepaalde partij niet kunnen luchten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Eerlijk gezegd mogen de VB'ers gerust blijven zitten waar ze zitten. Het is niet dankzij de overlopers dat Lijst Dedecker een rechtlijnige rechtse partij is geworden en het zal niet dankzij de overlopers zijn dat Lijst Dedecker de verkiezingen gaat winnen.
Laat ons hopen dat in tegendeel nog meer mensen met inhoud onze partij vervoegen zodat we verder kunnen blijven bouwen aan een liberaal alternatief dat wars is van de postjespakkerij waar ook het VB ten prooi aan is gevallen. Met van die fossiele en extreme mensen zowel links als rechts is natuurlijk ook niks aan te vangen. Laat ons maar eerder werken met gezond verstand ... wat staan preken in de woestijn is toch ook maar niks ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ze staan aan ons deur te smeken om binnen te mogen. Persoonlijk heb ik veel liever VLD'ers en die zijn er ook genoeg. Maar die komen wel minder in het nieuws. Gelukkig is de trend de laatste tijd weer meer VLD'ers ![]() Hou ullen brol eens bij ja ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een column van Frank Vanhecke:
"In Vlaanderen profileert Jean-Marie Dedecker zich als een rebel die liever vandaag dan morgen de Vlaamse republiek wil uitroepen, maar in de Franstalige media laat hij een heel ander geluid horen. In Vlaanderen trekt hij heftig van leer tegen de ondemocratische demarches van koning Albert, maar in La Libre Belgique (13/11) zegt Dedecker ter attentie van de koning en de Franstaligen dat men zijn partij “moet laten meespelen” als men het Vlaams Belang wil doen afkalven. In een recente tribune in De Standaard (2/11) heeft hij het over “wat we vandaag proberen te bestrijden: het extreemrechtse gedachtegoed van Vlaams Belang”. Vandaag, op het moment dat ik deze column schrijf, doet Dedecker er in Het Laatste Nieuws (17/11) nog een schepje bovenop: “Ik moet een prijs krijgen: ik rook het Vlaams Belang uit”, luidt de veelzeggende titel. Dedecker doet een ronduit verbazende oproep aan het Belgische establishment om hem te steunen tegen “de vijand”, want “het moment is daar om extreem-rechts uit te hongeren”. Het Vlaams Belang “droogleggen”, “uitroken” en “leegzuigen” is ’s mans voornaamste betrachting. Voorts geeft hij ons de kwalificaties “fascistoïde”, “armoestem” en “spookschip”. Ik kan daaruit alleen maar besluiten dat Lijst Dedecker nu al wordt verteerd door ambitie en zo snel mogelijk salonfähig en regeringsfähig wil worden. Dat laatste wordt trouwens uitdrukkelijk bevestigd door huisideoloog Boudewijn Bouckaert, die in De Standaard (17/11) een pleidooi houdt voor regeringsdeelname in 2009, met… de VLD als coalitiepartner." Dat kan men inderdaad niet classificeren als "pijlen richten op". Dit valt eerder te benoemen als "massa's pijlensalvo's afvuren op". |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Lokaal Raadslid
|
![]() In een zwalpend schip is het natuurlijk altijd handig om een externe vijand te creeëren
![]() Bravo voor de onafhankelijk bron ![]() Ik zeg het u, wij moeten ullen brol niet hebben, enkel 90% van jullie kiezers. De extreem rechtse pilarenbijters mogen jullie houden. Beetje het CAP / PVDA van rechts worden lijkt met een goeie strategie voor het VB ![]() Laatst gewijzigd door Dogbert : 3 december 2007 om 00:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens, ik word nog liever voor de rest van mijn leven een aanhanger van de PVDA van rechts, dan dat ik één dag een Dedeckerist zou zijn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |