![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je snapt er weer COMPLEET de BALLEN van. Al van begin tot het einde. Eigenlijk zijn het 2 paralelle werelden.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet niet ter zake. Het is niet omdat er al een hele reeks schendingen van de privacy bestaan, dat we er nog maar wat moeten bijnemen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk gaat het niet om het systeem. Dat heb ik nu al uit den treure herhaald. Het gaat inderdaad om een principe. Is daar iets mis mee misschien?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 30 juli 2010 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1404 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar beweer ik dat dan weer?
![]() |
![]() |
![]() |
#1405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt ervan als je maar 1argument naar voor brengt, dat het niet 100% veilig is....geef dan meer argumenten. Ik brei er niets aan vast zoals jullie doen. Als jullie toch meer argumenten hebben waarom niet..dan zullen jullie deze zelf moeten aanbrengen, niet ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag aan jouw, waarom alles dan niet afschaffen indien je als enig argument het niet "100% veilig zijn" aanbrengt?
![]() |
![]() |
![]() |
#1407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het principe helemaal niet, maar wel jouw selectief gebruik ervan.
![]() |
![]() |
![]() |
#1408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat dat praktisch gezien niet mogelijk is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1409 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwart/wit.
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Praktisch kan je de auto, GSM ed gewoon afschaffen.
De vraag is niet of het goed is voor de economie e. Gemakelijker is gewoon dat je ALLE argumenten geeft waarom nu net dat systeem niet kan en alle andere onveilige dingen wel.
Laatst gewijzigd door illwill : 30 juli 2010 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad de vraag niet; dat is het antwoord. Zoals gezegd: een aantal zaken die een inbreuk op de privacy vormen, kunnen om praktische redenen niet zonder meer afgeschaft worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#1412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Camera's daarentegen, steeds onopvallender geplaatst, dienen enkel om na een of ander incident te achterhalen wat er juist is gebeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, dan antwoord je maar niet op de vraag zoals altijd.
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1416 |
Vreemdeling
|
![]() Wanneer kan een patrouille onmiddelijk ingrijpen? Als ze toevallig ter plekke zijn. Een camera systeem werkt dit toch niet tegen. Ofwel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1417 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Samengevat...je weet goed genoeg dat je antwoord niet te moeilijk is...je zit simpelweg achter z'n vel. That's it. En dat is wel overduidelijk. Al een tijdje trouwens. Laatst gewijzigd door Newby : 30 juli 2010 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zijn vraag: Waarom schaf je niet alles af wat een inbreuk vormt op de privacy? Mijn antwoord: Omdat dat praktisch niet mogelijk is. Telefoons en auto's afschaffen is praktisch niet haalbaar, want onze economie zou binnen de kortste keren instorten. Ik zie niet in wat daar zo ingewikkeld aan is hoor... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 31 juli 2010 om 05:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar een patrouille die - al dan niet toevallig - ter plekke is, vormt geen inbreuk op de privacy. Een camerasysteem wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#1420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu privacy gaat niet over het feit dat het gecopieerd wordt,
het gaat over het feit dat je vooral bijhoudt wat er mee gebeurt (doe je er nieuwe dingen mee, of dingen die niet afgesproken zijn) , en wie uw dossier leest (dus iemand die niet normaal toegang heeft die zich toegang verwerkt door slecht security, maar vooral dingen mee doet die hem een voordeel geven tov u, of dingen mee doet die u kunnen benadelen) Betrouw jij de informaticasystemen in de zieken huizen ? In Leuven wisten direct te zeggen wie het dossier van Leterme zat te lezen, maar is dat in alle klinieken zo ? Betrouw jij de IT van de rijkswacht ? Volgens mij weten ze daar langs geen kanten wie wat zit te lezen, tenzij een tellerke,d at er 800 hits op Jasmin waren weten we ondertussen, maar wie gekeken heeft dat weten ze daar langs geen kanten. Die gasten zien bij een routinecontrole van uw wagen, uw volledig gerechtelijk dossier: elke openstaande boete, elke drugveroordeling, iedere klap dieje verkocht hebt aan iemand etc Zoals gezegd privacy gaat over, wanneer lees je die informatie als je bezig bent met een controle picket, of omdat je wil weten hoeveel uw gebuur verdient ? Betrouw jij de IT van de ziekenbonden ? Iedereen kan daar zitten snuffelen in de bestanden en de AIDS patienten uithalen. Er zijn zeker lekken in dat systeem, want ziekenbond A kan gegevens zien van ziekenbond B (en dat weet ik uit heel betrouwbare en correcte bron) Apart van het feit dat het hier niet over VideoDATA gaat, maar over meer concrete data gekouwde data zeg maar, zie je hier dat de waarde daarvan een veelvoud groter is dan die random wal videobeelden die niemand kan kennen. Maar doe eens facerecognition op die beelden, en we gaan weer eens een heel ander debat moeten voeren... het werkt bv 80% nauwkeurig, ok, dat is dus niet 100%, maar je moet daar al een heel ander debat voeren. Stel dat we alle videobeelden facerecognition doen, en dat de overheid zo uw spoor natrekt. Maar stel u voor dat ze de databank eens beginnen te gebruiken om te kijken waar alle stempelaars uithangen... En ze zien dat je elke dag ergens gaat werken... goed of niet ?
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 31 juli 2010 om 08:04. |
![]() |
![]() |