![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1441 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toon mij één posting waarin ik sexualiteit zou herleiden tot louter biologische functies. Eéntje maar in 70 pagina's, dat zou toch moeten lukken? Het is trouwens niet de eerste keer dat ik je dat zeg en deze vraag stel. Maar als het niet lukt, wees dan ook zo consequent... dat stond er ook bij weet je nog wel? Uiteraard onderbouw ik geen dingen die ik niet zeg. Citaat:
Citaat:
Tja? En vanwaar komt die lust dan denk je? Zou het niet aangeboren kunnen zijn om de voortplanting te motiveren? Bewijst het libido van een castraat dat niet? Dat je het daarvoor niet gebruikt is een andere zaak, maar jij zegt duidelijk dat het NIETS met de biologisshe functie "voortplanting" te maken heeft toch? En daar maak je mijn inziens een grote denkfout. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 december 2006 om 15:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ook niet de eerste keer dat ik je vraag beantwoord, Paulus, maar omdat je het zo mooi vraagt:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is er hier aan het liegen of het gedrukt staat, Paulus? Dat er een verband bestaat tussen voortplanting en seksualiteit heeft niemand ooit ontkend, ook ik niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1444 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wel mooi, maar ik vrees niet dat het veel uitmaakt. Mensen zullen altijd waarderingen en bijhorende oordelen hebben. Geen ethiek zonder discussie en evolutie denk ik. En aangezien een positieve bijdrage ook maar relatief en ethisch gebonden is, vrees ik ervoor dat je ervoor pleit om te zwijgen over die fameuze grijszonde. Een saaie wereld die je nastreeft, lijkt mij. Citaat:
En statistieken zijn wat ze zijn he. Citaat:
![]() |
![]() |
#1445 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En als we het erover eens zijn dat we twee functies voor eenzelfde lichaamsdeel kennen, waar haal jij dan de wetenschap vandaan dat er niet nog een derde functie voor datzelfde lichaamsdeel kan zijn, Paulus?[/quote] Derde functie? Waar blijf je het toch halen? Vertellen Raf, vertellen. Vertel ons over de derde en misschien ook nog vierde en vijfde functie van de piemel... Of over hoe een hopeloos vastgereden forummer probeert de schijn recht te houden... Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1446 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Over de universaliteit van normen en waarden in China werd het teveel hebben aan kinderen beschouwd als een maatschappelijk gevaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NEEN, HET LIBIDO VAN EEN CASTRAAT BEWIJST DAT NIET! De homoseksuele gevoelens verdwijnen niet na de castratie, net zoals de gevoelens voor jouw vrouw niet zullen verdwijnen, mocht jou het ongeluk overkomen dat je moet gecastreerd worden. Dat heb je enkele bladzijden terug zelf met zoveel woorden toegegeven. Het enige wat niet meer (naar behoren) zou functioneren, is de seksualiteit, maar we waren het er ook al over eens dat de seksualiteit slecht een aspect van een relatie is en niet de essentie. M.a.w. (homo)seksualiteit staat los van het biologische vermogen om zich voort te planten.
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 |
Banneling
|
![]() Homoseksuelen hebben een kontaktstoornis , dat heb ik deze middag nog gewaar geworden .
Er begonnen hem daar nu toch 2 homo's te zagen tegen mij op café . Mannen kunnen nooit juist voelen wat vrouwen voelen en omgekeerd . Vandaar dat beide seksen intensieve verbale en fysieke kontakten met elkaar nodig hebben . Welnu , homo's vertonen zo'n gedrag tegenover hun seksegenoten . Zelfs een impotente homo van 80 blijft homo , zijnde gefixeerd op andere mannen . De reden is dat ze dus geen echt kontakt hebben met andere mannen , en zeker niet met vrouwen . Vandaar dus dat homo's altijd klagen over eenzaamheid , en dat leid tot hun depressies . Dat er hier nog mensen zijn die homo's normaal vinden ? Dat ramt hem in elkaars bruinen . Dat likt hem dan nog af ook . Dat vreet hem daar efkes stront alsof het een sandwich is . En dat is normaal . |
![]() |
![]() |
![]() |
#1449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij ooit gemasturbeerd, Paulus? Als je jezelf dan toch als een "normaal" man omschrijft, neem ik aan dat zulks het geval is. Vertel me eens wat daarvan precies de biologische functie is, o alwetende Paulus... Voortplanting? Spijsvertering? Of zou er misschien toch nog een andere reden kunnen bestaan waarom 99% van de mannen op regelmatige basis masturbeert?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 6 december 2006 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1450 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg helemaal niet dat het louter....dat is wat jij er van maakt. Je haalt één zinnetje uit de context van deze posting waarin ik juist het tegendeel beweer. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=753 Ik heb je tot nog toe altijd met respect behandeld maar als je blijft volhouden me dingen in de mond te leggen die ik niet gezegd heb... Tja? Daar dient het negeerlijstje voor denk ik he? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1452 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar toch... Vaak blijkt het leven toch een heel stuk aangenamer te zijn wanneer je elkaar in z'n waarde laat en niet aanstuurt op pijnlijke confrontaties die geen enkel persoonlijk of "maatschappelijk" nut hebben. Dat is de afweging die ik in de dagelijkse omgang steeds tracht te maken. Soms lukt dat, soms wat minder. Maar het maakt dat ik tot op heden heel ver zal moeten zoeken naar mensen met wie ik 'op slechte voet' sta. En draait het daar niet allemaal om? Om die warme en open samenleving waarin we ons een beetje comfortabel weten? Ik pleit tot slot ook helemaal niet om in alle gevallen te zwijgen over die grijszone. Enkel wanneer het (al dan niet bewust gewild) kleineren en stigmatiseren voorts geen enkele toegevoegde waarde oplevert. Zo moeilijk is dat toch niet? Citaat:
Natuurlijk niet, maar het gaat om het feit dat je homoseksuelen zaken toedicht die je in even grote mate kan toedichten aan hetero's en daar bestaan ook statistiekjes van. (voor het geval je je wereldbeeld daardoor wil laten leiden)
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 6 december 2006 om 15:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je met je laatste zin eigenlijk bedoelt dat de geaardheid los staat van het biologisch vermogen om zich voort te planten ipv de sexualiteit, zou ik je beter kunnen volgen. Alhoewel nu precies die geaardheid het voortplanten ook in de weg kan staan. Paulus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1454 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is geen noodzakelijkheid hé? Neuken is beter. Waar wil je nu naartoe? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zei dat er geen enkele aanleiding was die dat verband ondersteunde. Toen ben ik begonnen over de zaadlozingen en castraten remember? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1457 | |||
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf ook conservatief , niet evident in deze (liberale) wereld. Ik heb echt niks tegen omgangsregels, verre van. Maar ik heb m'n mening, en tegen iedereen die het wil horen geef ik hem (en soms ook aan anderen ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1459 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij droop echter af met de staart tussen de benen...Goede reis toch nog, en de wind vanachter ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, op jouw vetzakkerij zat Raf echt wel te wachten.
Laatst gewijzigd door Pietje : 6 december 2006 om 16:16. |
![]() |
![]() |