![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1501 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sommigen van hen beseffen het maar al te goed; en zijn zelfs fier op hun scheldend, beledigend, denigrerend taalgebruik. Het is een spel om daarbij net op de grenzen van het forumreglement te balanceren.Dat zijn ongeveer de woorden die circe zelf gebruikte in een post, toen ze na één van haar bans terugkeerde. Zij had het over "een sport". Was je dat vergeten? A propos, voel jij je aangesproken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1502 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1503 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Droom je van Circe ook nog of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er blijft meer en meer maar één richtlijn over: kom je hier wonen en leven dan pas je je aan aan de wensen van de plaatselijke bevolking, anders blijf je maar weg of schopt men je beter weer buiten! Al die godsdienstzever die wij ongeveer achter ons liggen hebben gaan we toch niet overdoen voor een achterlijke aanvalsgerichte islam, in de handen van profiteurs en tirannen die dat fabeltje gebruiken voor hun eigen macht en profijt! We moeten dringend stoppen met dat eeuwig gezeur en die achterlijke strontboel gewoon hier verbieden! Laatst gewijzigd door andev : 13 maart 2011 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat die allochtonen eens bedrijven gaan oprichten in hun eigen landen en daar het bestaansniveau van hun medeburgers wat opkrikken! Hier hebben we ze niet vandoen als ze terzelfdertijd voor niets dan miserie en gezaag zorgen met hun godsdienstkanker. Sommigen doen een beetje teveel alsof het land hen al toebehoort...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1506 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1507 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1508 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze is een hier geboren Vlaamse. Dus alle gezever van Citaat:
Terloops, ik ben hier geboren, mijn vader, moeder, grootmoeders en grootvaders ook (ben ik zeker van), mijn overgrootvaders ook (denk ik toch) en dat hele dom gedoe van Citaat:
Dat meisje is even goed plaatselijke bevolking als jij en ik. Een groot deel van de zogenaamde "allochtonen" ook. Pas jij je daar maar eens eindelijk aan aan. Plezier ermee en de groeten aan de diaken. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1510 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tenslotte zou ik willen afsluiten met wederom enkele wijze woorden van wijlen mijn overleden grootvader zaliger, die zeide: "sij die heulen met den mohammedaen, worden voor altoos in den ban gedaen." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of je voor- of tegenstander bent van de hoofddoek.
Vast staat dat ze voor een ongelooflijke maatschappelijke tweestrijd zorgt Op een Nederlands forum wordt al een maand geouwehoerd (gezeverd) over een hoofddoekmeisje op een Rooms Katholieke school in Volendam, waar men overgens Roomser is dan in Maastricht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1512 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1513 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoever staat het met dat wicht? gaat ze naar de katholieke school met muzelmaanse dracht of niet? ik zou haar in ieder geval elke morgen verplichten om vooraan in de klas het crucifix te laten aanbidden en de morgengebeden te leiden inclusief het aanroepen van de heilige drievuldigheid. Stoort haar dat? dan mag ze steeds van school veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1514 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1515 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Katholiek ![]() Protestant ![]()
![]() |
![]() |
#1516 |
Banneling
|
![]() 't is dus niet dat ze geen keuze hebben in zedigheidsdracht nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1517 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1518 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#1519 | ||
|
![]() Citaat:
Ze vergeten daarbij dat niet-blanken gevochten hebben tegen allerlei vooroordelen, om nu zelf met zeer veel ijver en doorzettingsvermogen nieuwe vooroordelen te ontwikkelen. Citaat:
In Leuven zie je dat ook veel (net als in alle andere steden). In verweerde letters, erboven, staat er 'slagerij' in het gebouw gegrift. Daaronder hangt een reclamebord: 'kebab, pita, grill, ...'. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 maart 2011 om 01:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1520 | |
|
![]() Citaat:
Toen Joyce door Randstad werd aangenomen, droeg ze geen hoofddoek. Een poos erna is ze (al dan niet in opdracht van haar man die het niet leuk vond dat Joyce in contact kwam met zoveel volk zonder dat er een duidelijk kenmerk 'afblijven' op haar gestempeld stond) gaan vragen of ze aan de klanten en collega's duidelijk te kennen mocht geven dat ze Moslima was (iets wat je niet verwacht van een blauwogige dame) en zich mocht onderscheiden van de niet gesluierde Moslima's of - oh Allah, behoede ons! - de niet-Moslima's. Hema heeft hierop affirmatief geantwoord en meteen een sluier laten overkomen van bij de noorderburen, waar gesluierde kassières minder uitzonderlijk zijn dan in België maar een belangrijk deel van het personeel uitmaken (en waar de vervangingsinkomens minder omvangrijk zijn). Wie weet wat daar de reden voor was: misschien voelde het meisje zich oncomfortabel blank in het allochtone Genk en wou ze laten zien 'kijk, ik ben een deel van jullie, want ik ben met één van jullie getrouwd en onder jullie opgegroeid?', om erbij te horen, zoals dat zo vaak gebeurt. Maar Hema had er dus geen enkel probleem mee. Tot er een addertje onder het gras verscheen en zowel meerdere klanten en collega's waarvan verdere informatie ontbreekt, begonnen te klagen over het gedrag van Joyce. Flexibel en logisch denkend als de keten is, besloot ze daarom het interim-contract van de vrouw die grote interne en externe ontevredenheid uitlokte, niet te verlengen. Het lijkt me niet zo schokkend dat een bedrijf ervoor kiest een contract van een dissonant personeelslid niet te verlengen in plaats van de Genkse vestiging minder winstgevend of zelfs verlieslatend te laten worden en de deuren moeten sluiten. Of willen de klanten die Joyce oh zo appreciëren misschien enerzijds zelf gaan werken in de Hema zodat ze geconfronteerd worden met haar collegialiteit, en anderzijds meer betalen voor hun Hema-producten, zodat ze kunnen compenseren voor de klanten die zijn weggebleven omwille van het gedrag van Joyce? Noteer overigens dat de niet-Moslima's er ondanks hun sexy looks en alle gevaren die dat met zich meebrengt voor onbeschaafde mannen toch in slagen veel minder kinderen te produceren dan de gesluierde Moslima's...
![]() |
![]() |