![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1521 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De dame, in casu, gaf duidelijk aan dat haar hoofddoek belangrijker was dan zichzelf.
![]() |
![]() |
#1522 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
In elk geval, dat ze een huis hier kopen toont hun integratiebereidheid, ondanks alle beweringen van de vreemdelingenhaters. Laatst gewijzigd door filosoof : 14 maart 2011 om 01:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1523 | |
|
![]() Citaat:
Ja, maar dan moet er aan twee voorwaarden voldaan zijn: - een zeer strikte, conservatie interpretatie van de religie - minstens 50 jaar terug in de tijd gaan Toevallig net de dingen die men de Islam verwijt. ![]() Met uitzondering van de grote kathedralen die deze wereld rijk is waar je wordt aangemaand schouders en benen bedekt te worden, mag je zelfs halfnaakt en met tikkende hakken een kerk binnenhuppelen. Niet dat het van veel respect getuigt m.i. Kwatongen beweren bovendien dat het geen goed idee is dat te doen in de wetenschap dat er een man met celibatair leven in de buurt is. ![]() Plattelandsvrouwen hebben ook buiten de kerk nog lang een doek op het hoofd gedragen, die als ik het goed heb als belangrijkste functie bescherming tegen de hitte van de zon en mogelijk ook het samenhouden van het haar.
![]() |
![]() |
![]() |
#1524 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind ook dat de Islam ons stilaan dwingt om hun verblijf hier, al zijn ze hier geboren, aan zeer strikte voorwaarden te verbinden. Daarnaast moeten er zeer strikte voorwaarden opgelegd worden, die uiteraard sancties tot gevolg hebben bij niet-naleving. Serieuzer te nemen dan het strafrecht op dit moment dus. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1525 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou wel eens willen weten hoe georganiseerd die zogenaamde sporadische migratie waarbij men op de vlucht sloeg voor de armoede of heersende politieke kaste (kuch??) eigenlijk is. Btw, als Filip de Winter of een rasechte Belg zo'n uitspraak doet ... ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 maart 2011 om 02:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1526 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1527 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Die man heeft ten zeerste het recht om aan te geven dat hij vindt dat deze mensen met hun specifiek en bijzonder gedrag zich moeten aanpassen. Des te meer daar ze vaak op de kosten van de Belg leven. Ik hoop dat je ziet dat je hier de wereld compleet op z'n kop interpreteert. Dat de meerderheid zich moet gaan aanpassen aan een ongevraagde nieuwkomer die een minderheid vormt maar die men doch verplicht is te onderhouden zodat hij ervoor kan zorgen dat de minderheid aangroeit en meer stemmen krijgt, en waarmee men verplicht is samen te leven -de criminaliteit en overlast moet men erbij nemen-, is je reinste waanzin. Dat krijg je zelfs aan een bende volslagen idioten niet verkocht.
![]() |
![]() |
![]() |
#1528 | |
|
![]() Citaat:
En ohja ... werken natuurlijk! De bevoorrechten moeten namelijk betaald worden, dat was ik nog vergeten.
![]() |
![]() |
![]() |
#1529 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 14 maart 2011 om 02:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1530 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1531 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ben jij racistisch overigens? Xenofobisch? Iedereen die er anders uitziet of andere gebruiken heeft moet weg? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1532 | |
|
![]() Citaat:
Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord over wat er moet gebeuren met de Chassidim of de Jehova's. Ik verwacht dat ook niet, hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1533 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het christendom, vanwaar komt dat? Uit Jeruzalem of Rome, daar is men nog niet uit. Het zou uiteindelijk ook van verder kunnen zijn, véél verder zelfs, zoek jij dat maar eens op. Hier: http://justfuckinggoogleit.com In elk geval niet uit Vlaanderen of Nederland. Anders zou jij nu één of andere Bataafse moeras- of jachtgod aanbidden. Leer het eens: een maatschappij bestaat uit de mensen die op een bepaald moment in de geschiedenis in een gebied wonen. meer moet je niet onthouden. Op dit ogenblik wonen hier ook een percentage moslims. Dat is de realiteit, draai 't en keer 't zoals je wil. Aan die realiteit moet jij je aanpassen. Andev evenzeer. Ja, Groentje-18, jij ook. Jullie deporteergedoe kan dus gewoon niet. En jullie weten wel deksels goed waarom. Anders vragen jullie 't maar aan Godwin. Op dit forum komen ook mensen waarvan familieleden gedeporteerd werden Die werden juist tengevolge van die mentaliteit gedeporteerd. Ga jullie haat maar op stormfront posten. Laatst gewijzigd door filosoof : 14 maart 2011 om 03:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1534 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op dit ogenblik wonen hier ook een percentage moslims. Sommige hier geboren, sommige met Vlaamse grootouders, sommige hier geboren met zgn 'allochtone' ouders en grootouders, sommige geïmmigreerd. Dat is de realiteit, draai 't en keer 't zoals je wil. Aan die realiteit moet Andev zich aanpassen. Jij en Groentje-18 evenzeer. Laatst gewijzigd door filosoof : 14 maart 2011 om 03:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1535 |
Minister-President
|
![]() Gelukkig hoef ik dat niet te doen. Ik heb me aangepast aan mijn gastland, dat wel.
![]() |
#1536 |
Banneling
|
![]() De grooten opstand tegen die verschrikkelijke Hema heeft gelukkig het nieuws niet gehaald..en dat is niet meer dan normaal....
Een marginale arrogante antwaarpse snotaap die boel komt maken in het gemoedelijke multiculturele Genk kan daar gemist worden als de pest.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U verheugen op het feit dat men niet gezwicht is voor een onwettige positieve discriminatie tov de radicale islam is alleen voor dhimmies walgelijk.. Aanvaardbare kritieken op geloofsvormen en atheisme is verwordt tot een haat tegen autochtonen en katholieken.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1538 |
Banneling
|
![]() Links zou beter beginnen muilen als er een ECHTE discriminatie is van interimmers ( en die zijn er met bakken!) ipv zijn enkel en alleen bezig te houden met dat islamgeknuffel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1539 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1540 | |
Banneling
|
![]() Hema wil er een streep onder trekken.
Madame Hoofddoek kan dus ander gehoofddoekt werk gaan zoeken. Wel leuk om weten is dat formeel ontkend wordt dat ze een vast contract kreeg aangeboden!!! Beetje taqyah kan geen kwaad zal ze gedacht hebben zeker? Citaat:
Heel de zever omdat haar tijdelijk contract niet verlengd werd dus. In Genk staan ze te springen om haar aan te werven nu. En Yussef en Milquet staan ook met de billen bloot. Waarover gingen ze nu weer klacht neerleggen? |
|
![]() |
![]() |