![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Welke stad zou de hoofdstad van een herenigd Brabant moeten worden? | |||
| Antwerpen |
|
22 | 48,89% |
| Eindhoven |
|
2 | 4,44% |
| Tilburg |
|
2 | 4,44% |
| Leuven |
|
11 | 24,44% |
| Breda |
|
3 | 6,67% |
| Den Bosch |
|
5 | 11,11% |
| Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Weet ik nog zo niet. De N-VA zou best wel een verzoenende factor kunnen zijn tussen VB en LDD. Onderschat BDW niet, straatrue.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
Helemaal niet; er is geen enkele wet uitgevoerd in dat verband.
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
|
Citaat:
Hoe meer mensen/partijen/volkeren op elkaar lijken hoe meer men het accent moet leggen op de kleine verschillen zodat het duidelijk is waarom men verschilt.. VL en WAL lijken bijv. heel erg op elkaar; behalve wat de taal betreft. daarom dat men daarop zo sterk de nadruk legt. |
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#145 |
|
|
waar merk je paniek?
Laatst gewijzigd door azert : 24 december 2008 om 11:54. |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is allemaal relatief. Een stukje meer cordonisering van de NVA, en wat paniekerig geflirt met de kiesdrempel en Bart kiest het zekere voor het onzekere. Hij is een goed politicus!
|
|
|
#147 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Milquet, La Libre Belgique, BUB... de haat werd volop gespuid bij het bekend worden van het overleg Vandenbroecke-Marcourt.
|
|
|
#148 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb per ongeluk op de stad gestemd waar ik niet eens dood zou willen worden gevonden.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 24 december 2008 om 12:07. |
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En Mechelen? Toch ook een stad met de allures van Brugge en Gent en bovendien in volle expansie. Historisch gezien ook niet van de minste. Spijtig dat Bart Simpson en Caroline sans Gêne die stad in een wurggreep houden. |
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Minister-President
|
Je moet er niet vanuit gaan dat men hier in Noord-Brabant zit te wachten op de Vlamingen. Als je sommigen hier over 'Bels' hoort praten...
|
|
|
|
|
|
#151 | |
|
|
Citaat:
Velen denken bijvoorbeeld dat Tom Boonen & wielrennen een wereldberoemde sport(er) is; maar op wereldvlak is het een marginale sport. |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik mis de optie Brussel.
Geen hoofdstedelijke bureaucraten in mijn stad. Het eerste ministeriële gebouw dat hier wordt neergepoot blaas ik eigenhandig op. Met al het overheidspersoneel er nog in. |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is meer de mentaliteit van de Brusselaars.
|
|
|
|
#154 |
|
|
Dat zal ook je laatste daad zijn. Gelukkig steekt de maatschappij iemand die geweld gebruikt in de gevangenis.
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
|
Brusselaars zijn ook VL hé
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
The bottom line is volgens mijn bescheiden mening dat deze "niewvlaamse partijen" gewoon de ambitie hebben om zelf uit te groeien tot "klassieke partijen" (desnoods in een belgische context).
|
|
|
|
#157 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Parlementslid
|
Tussen al het geweld in de Zuidelijke Nederlanden door wil ik mijn stem uitbrengen voor Mechelen !
|
|
|
|
|
|
#159 | |
|
|
Citaat:
Er zijn elitescholen die een heel hoog niveau halen maar het gemiddelde wordt naar beneden gehaald door scholen met veel "probleemkinderen". |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Parlementslid
|
Mag ik eens vragen waar u dat gelezen heeft? Ik heb DD immers al meermaal horen vertellen dat hij BDW als politicus zeer bekwaam acht, en met hem graag zou samenwerken.
|