![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei) Saïd El Khadraoui is Europees Parlementslid en Internationaal Secretaris voor sp.a. Hij is ook fractieleider voor sp.a-slp in de Leuvense gemeenteraad. Op 7 juni staat hij tweede op de Europese sp.a-lijst. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weet je deadlock dat er in de destijds door de nazis onder de voet gelopen landen in WWoII ook 'peace' heerstte ? (Hitler bewonderde zelfs iSSlam) Net zoals er onder het communistisch regime van Stalin 'peace' heerstte. Elke oppostie werd er gewoonweg genadeloos de kop ingedrukt net zoals elke opstand van ontevreden christenen die hun 2de rangsburgerschap beu waren, in uw fantastische andaloes, het door de iSSlamitische onderdrukkers bezet Spanje, bloedig werd neergeslagen. Zulk een soort van 'peace' hoeven wij niet. Uw misdadiger van een 'profeet' bendeleider van zijn roversbende, is op zijn beurt oorlogen gestart in de hoop de hele wereld onder het iSSlamitische juk te kunnen brengen zodra die zich militair sterk genoeg voelde. Na zijn dood hebben zijn opvolgers zijn roverstochten en plunderingen voortgezet. Op nog geen 100 jaar tijd stonden de overal binnevallende woestijnbarbaren reeds in het zuiden van Frankrijk. JIhaaaaaaaaad ! Zulk een soort van 'peace' hoeven wij niet !
De heilige oorlog of djihaad van Moslims. http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...t=8386&start=0 De Islam is met het zwaard verspreid De feiten ontkennen zal ze niet veranderen Nahed Selim http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...t=7519&start=0
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 15 mei 2009 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad. En iSSlam heeft er de multiculturaliteit vernietigd
![]() |
#143 |
Burger
|
![]() en jullie denken dat jullie in vlaams belang wat stemmen met die leugentjes kunnen winnen?
misdadigers zijn jouw mama en jouw papa, niet mijn profeet. mijn profeet bracht peace voor vredige mensen die vrede willen en nastreven, en bracht ook oorlog en terrorisme voor bezetters, onderdrukkers en mensen die onrecht en kwaad willen. je komt daar met Hitler en Stalin, vertel mij: waar verschillen jullie (in vb) nu helemaal van Hitler en Stalin? Hitler zegt jodendom en joden horen niet thuis, christenen moeten nazisme aanvaarden en nooit tegenspreken. Stalin was ook zoals Hitler maar tegen alle religies, alle religies, en vooral de islam, horen niet thuis. jullie zeggen de islam hoort niet thuis. in wat zijn jullie dan beter? jullie hebben dezelfde ideologie als diegenen die oorlog voeren tegen burgers in Afghanistan, Irak en Palestine. Dezelfde haat jegens de islam en moslims, want aanwezigheid van de islam in deze wereld met zijn waarden en principes, haalt jullie superioriteitsgevoel en achterliggende idee van "blanke superman" onderuit.
Cheb khaled: Aicha Hoofddoekenverbod? Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain! Tariq Ramadan on European Muslim Identity Laatst gewijzigd door deadlock : 15 mei 2009 om 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() islamitisch mag ik zoiets niet zeggen, en ik mag van de islam niet discussieren met mensen die beledigen, maar ben ook niet perfect hé. hij zegt over mijn profeet en vergeet zijn eigen ouders en grootouders!!!!!!!!
Cheb khaled: Aicha Hoofddoekenverbod? Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain! Tariq Ramadan on European Muslim Identity Laatst gewijzigd door deadlock : 15 mei 2009 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die wie beledigen? Voor veel mensen is een belediging gewoon een waarheid die ze niet willen horen. Anders kan je je er makkelijk tegen verweren. Het idee dat religieuzen zich gekrenkt kunnen voelen door godslastering van anderen, zegt het helemaal voor mij. Dat betekent namelijk dat sommige zielen op aarde het op zichzelf hebben genomen namens God beledigd te zijn. Ze vertrouwen God niet om dat zelf te bepalen op de Dag des Oordeels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Burger
|
![]() en je bepaalt waarheid? je eigen interpretatie zoals je wilt op basis van je afwijkende ideeen een waarheid noemen?
op die manier kan ik tegen iemand zeggen dat ik kutje van zijn moeder lekker vind, en ik wil het voor paar weken, dit is echt waar, ik lieg niet. wat denk je dan?
Cheb khaled: Aicha Hoofddoekenverbod? Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain! Tariq Ramadan on European Muslim Identity Laatst gewijzigd door deadlock : 15 mei 2009 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dokters zijn toch ook niet bezweken voor hun dwaze eisen van vrouwelijke gynecologen om te bevallen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Jij beweert dat er een absolute waarheid bestaat, zijnde de waarheid van de Islam en de waarheid van de meerderheid van de mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Burger
|
![]() En dan? dan blijft dat ook mijn eigen mening of niet?
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deadlock, je mag best geloven dat islam waarheid is zolang je maar niet verwacht dat anderen dit delen, of de samenleving zich aanpast aan de ideologie van een zeventiende eeuwe analbafete krijgsheer, wat Mohammed voor ongelovigen is, meer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Burger
|
![]() misschien heb je gelijk, maar misschien ook niet, wat voor u "ontkarcht" is, is misschien voor mij rond de pot draaien.
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |