![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() 14 jaar. Te jong volgens onze wetten. Aanranding op de eerbaarheid + verkrachting + machtsmisbruik van een persoon met autoriteit...Nog wat ? Of is het al genoeg voor een lang verblijf achter de tralies ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kijk, nu doe jij hetzelfde. Ik had alleen gezegd dat die moeder wat mij betreft ook de binnenkant van een cel mocht zien en nu heb jij het plots over een jaar of tien om de zaken erger voor te stellen dan ze zijn. Met dat verschil dat tien jaar zitten effectief erger is dan vijf jaar, in tegenstelling tot het verkrachten van je 12-jarige stiefdochter tegenover je 14-jarige dochter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() ik denk dat die eens onderzocht mogen worden,uit preventie
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat was dan ook meteen één van zijn laatste posts, waar is hij eigenlijk gebleven?
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In deze komt het er op neer dat als je je kinderen aan je vrienden leent om ze te verkrachten, je vrijuit gaat als je ze daarna aangeeft en klacht indient. Is dat nu de wet in België ? Weer iets waar ze belgische moppen over kunnen gaan tappen. Zwarte humor dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je analyse van pedofilie is niet volledig. Pedofilie is een vorm van zwakkere onderdrukken. Dat het vaak gaat om -18 jarige en dat enkel zij door die wet beschermt worden is een politieke mening. Maar wetenschappelijk is pedofilie dus het uitbuiten en onderdrukken van zwakkeren en jongere medemensen en daar seksuele getinte handelingen mee uitvoeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Ja zeg, al die onnozele woordenspelletjes. Ik denk ook niet dat het dat meisje veel kan schelen wat nu de juiste technische termen zijn van hetgeen zij moeten verdragen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke "groteske walgelijkheden", kindje? Het wijzen op een verkeerd gebruik van terminologie is een "groteske walgelijkheid"? Of begint je maagzuur weer op te spelen omdat je de naam "Raf" ziet staan?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat jij onwel wordt bij het zien van mijn naam, is algemeen bekend. Het gevoel is overigens geheel wederkerig.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het zijn secundaire geslachtskenmerken. En het is seksueel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |