![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is de moderatie verstandig genoeg om zelf te oordelen waar iets thuishoort en hebben ze heus geen forumagent nodig, die bovendien niks anders doet dan de de discussie verpesten en een debat quasi onmogelijk maken. Laat de mensen toch eens debateren. Daar dient ons forum voor. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat had je gedacht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dat soort van onnozele praat als je weer eens met je gemeenschap aan het uitblinken bent moeten we eigenlijk geen rekening meer houden met je "opinie", je hebt er gewoon geen. Leuteren is geen opinie hebben....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wacht Moureaux en zijn bende stemmenronselaars tot de bevolking ze zelf onder ander neemt en definitief uitschakelt?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, met al de rake analyses en oplossingen van de "democratische" partijen hebben we genoeg! Met het Belang ga je wel anders kraaien! Jullie verdienen echt niet beter! Er zouden volgende week verkiezingen moeten zijn, toevallig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is voor de huidige situatie precies door het Vlaams Belang gewaarschuwd geweest. Hun voorspellingen blijken te kloppen. En die huidige situatie is precies door de systeempartijen verkeerd geannaliseerd geweest waardoor men er geen oplossing vorr gevonden heeft. Met alle gevolgen vandien. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 september 2009 om 01:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De verrijking voor onze cultuur in al haar glorie.
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank je. Ik beschouw dat als een compliment.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk eerder dat het omgekeerd is, eerlijk gezegd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is wel echt ons eigen fout hoor. We halen een groep mensen naar hier om onze vuile werkjes op te knappen, maar laten ze aan hun lot over. TOCH blijft het hun eigen fout zogezegd. Die redenering werkt niet in de praktijk, toch blijft de fiere Vlaming koppig gelijk hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Na decennia van mislukte integratie, vergeefse pogingen onze cultuur op te dringen en constante conflicten, die enkel erger worden, is het tijd voor segregatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zou "eens in schieten" geen oplossing zijn? Veel meer kan je met dat gespuis toch niet meer beginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Middenin? Daar rij ik zelfs, met de autodeuren op slot, met een grote boog omheen. Brussel is in zijn totaliteit een verloren zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() |
![]() |
![]() |