Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 december 2009, 20:28   #141
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Waarom heb je hem laten gaan?
Waarom trekt u altijd direkt conclusies? Het zijn uw zaken niet wat er gebeurd is, het ging om iets heel anders dan "iemand laten gaan".
Oud 11 december 2009, 13:14   #142
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gaarne je beperken tot het onderwerp van de draad. Toon dat je niet het gespuis bent waarvoor ik je ten onrechte zou aanzien. Je komt over als een hinderlijke stalker met je persoonlijke aanvallen. Eén persoon, ik, die het zwarte standpunt verwoordt op een bijna 100% albino forum is gelijk een probleem. Waarom? Mogen zwarten geen eigen mening hebben en deze ook uiten? Moeten ze eerst jou toestemming hebben voor ze mogen meepraten? Val je ook andere mensen op dit forum op dezelfde wijze lastig, of ben ik de enige?
neen, alleen de grote narcissus heeft daar recht op.

het is niet omdat jij zwart bent dat je zomaar alles kan en mag verkondigen; da's een belangrijke les die we geleerd hebben toen we witte hitler zijn ding lieten doen met als gevolg miljoenen doden.

jij bent trouwens de enige die zo'n spel maakt van zijn huidskleur...vergis je niet, jij krijgt hier zo'n heftige reacties omdat je gedachtengang te gek is voor woorden, omdat je uithaalt naar mensen die niét zoals jij denken, maar als jij er een huidskwestie wil van maken...go ahead en maak jezelf nog wat meer belachelijk...
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2009, 13:17   #143
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht
Best wel lollig dat je denkt dat ik mij hier geregistreerd heb voor jou, dit is echter niet zo, maar het is lief en eigenlijk ook een beetje ijdel dat je dat denkt...
Het onderwerp raakt mijn koude kleren niet maar de manier waarop je de niet-gelijkgezinden behandelt wel, en dat is inderdaad een splinter in mijn oog.
Het is geen persoonlijke aanval, eerder een vaststelling...

de mens heeft een narcistische persoonlijkheidsstoornis....hij kan er niet aan doen.
Oud 11 december 2009, 13:18   #144
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
http://forum.politics.be/search.php?searchid=240437

6 van je 7 berichten staan in mijn draden, alleen je allereerste bericht betreft een andere draad. Ben ik dan abuis te veronderstellen dat je vanwege mij op dit forum bent begonnen? Verder hoop ik dat wij, ondanks schuilnamen, een fatsoenlijke discussie kunnen voeren, en dat je dus niet gaat ontkennen dat je 2e tot 7e posting slechts mijn draden betreffen.

Je klinkt overigens als een zwart persoon.
iemand zou 's een job moeten zoeken
Oud 11 december 2009, 13:18   #145
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista Bekijk bericht
Hierbij een voorstel aan de moderatie: gelieve de negeerlijst af te schaffen, het hindert discussies en uiteindelijk ziet de persoon alleen nog maar wat hij wil zien.
een dag in het leven van egmond......
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be