Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2009, 21:35   #141
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Er zijn immers al voldoende draden met absurdistische Koranlezingen.
Citaat:
Sahih Bukhari vol. 7, 88:
"Narrated Urwa: "The prophet wrote the (marriage contract) with Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years (i.e. till his death).""
Begrijp de woorden 'six years old' and 'consummate' niet Artisjok?
Zeg 's, hoe interpreteer jij die hadith?
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 21:43   #143
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
niet dat er niet over mag onderwezen worden. Hoeveel en de manier waarop, dat was waar deze draad eigenlijk over ging.
Dan moet men ook de nare aspecten er bij vertellen maar dat zie ik een islamleraar nog niet doen.
Onderdrukking van de vrouw, homo's die omwille van hun geaardhied van de hoogste torens moeten gegooid worden en als dat niet helpt ze ineens ophangen, barbaars overdoofd slachten....etc..etc.

Hij kan er ook de film Fitna bijhalen, beelden zeggen soms meer dan woorden.

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=47
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 21:47   #144
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Iets voor pastoors, me dunkt:

Wij aanbidden/vereren geen pedofile pastoors.
Moslims doen dat wel bij pedo Mo.
Oud 27 november 2009, 21:48   #145
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Welke uitputtingsslag?
De praatjes waarmee je kwam aandraven met als enige doel de pedofilie van Mohammed uit de wind te zetten. Zoveel moeite voor een pedo. Deed dat je dat ook voor Dutroux?

Citaat:
Je hebt gageerd op mijn tweede post in deze draad en dan nog de eerste die van ver te maken had met de kinderneukerij van Mohammed. Je begrijpt het dus echt niet, maar dat geeft niet, ik zal het uitleggen.
Ik begijp heel goed dat je Mo's pedofilie uit de wind wil zetten. De levensmissie van elke verstokte multiculturafiel, quoi.

Citaat:
Jij (of een van je medestanders) begint hier in een draad over de rol en inhoud van het vak WO te leuteren over een aspect van een religieus boek. De bedoeling is dan de belijders van die godsdienst te demoniseren (genre: hun profeet was een pedofiel, dus zelf zijn ze ook niet koosjer, pun intended).
Nee, de bedoeling is de links-gestuurde indoctrinamachine te hekelen.

Citaat:
Ik maak dan de vergelijking met een andere religieuze bestseller (de voorbeelden die ik aanhaalde komen nl. uit de bijbel). Daarop denk jij het je dan te kunnen permitteren mij een pedofiel te noemen.
Ik noemde je geen pedofiel. Ik stelde enkel vast dat je zo veel energie stopte in het uit de wind zetten van die ene pedofiel, dat ik me begon af te vragen of het nu uit verbeten islamofilie was of omdat je zelf trek had.

Citaat:
Ik druk niet op het rode driehoekje, want dan wordt je reactie misschien weggehaald.
Ik stelde de vraag of je zelf trek had. Als jij je je door die vraag beledigd voelt, waarom zit je dan al die moeite te doen om de pedofilie van Mohammed wit te wassen met een portie bijbelverhaaltjes? Beetje consequent blijven hé ....

Citaat:
Nu kan iedereen zien op welk niveau jij echt discussieert.
Het niveau van fatsoen. Geen verhaaltjes uit mijn pen om een pedo uit de wind te zetten. Never. Of hij nu Mohammed heet of Dutroux.

Citaat:
BTW, ik vind beide godsdiensten (en eigenlijk alle godsdiensten) achterlijk, maar dat betekent niet dat er niet over mag onderwezen worden. Hoeveel en de manier waarop, dat was waar deze draad eigenlijk over ging.
Dat is juist.

Citaat:
Dit nog: in nogal wat draden over pedofilie en seks met minderjarigen in het algemeen discussieer ik vrij actief vanuit het zero-tolerance kamp.
Daarom de vraag : waarom geen zero-tolerance tegen de pedofiel Mohammed?

Citaat:
Merkwaardig genoeg heb ik jou - zelfbenoemd aanklager van de zieke daden van mohammed in de 7de eeuw - daar nog nooit gezien. Zou dat komen doordat het daar niet over moslims gaat?
Toon me de draden en ik reageer onmiddellijk!
Oud 27 november 2009, 21:51   #148
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dan moet men ook de nare aspecten er bij vertellen maar dat zie ik een islamleraar nog niet doen.
Ja, natuurlijk moet men dan OOK de nare aspecten erbij vertellen. Ik reageerde vooral omdat nogal wat mensen in deze draad vinden dat er ofwel niets verteld moet worden, ofwel alleen maar de negatieve aspecten. Trouwens, die lessen werden niet gegeven door een islamleraar, uit het artikel bleek dat er islamleraar was langsgeweest.

Citaat:
Onderdrukking van de vrouw, homo's die omwille van hun geaardhied van de hoogste torens moeten gegooid worden en als dat niet helpt ze ineens ophangen, barbaars overdoofd slachten....etc..etc.
Allemaal waar, maar dan iets genuanceerder. Naar het schijnt bestaan er ook moslims die homo's niet per se van torens willen gooien. Ik heb zelfs ooit eens gehoord dat er ook homoseksuele moslims rondlopen.

Citaat:
Hij kan er ook de film Fitna bijhalen, beelden zeggen soms meer dan woorden.
Want Fitna was geen platte propaganda?

Laatst gewijzigd door Steve_M : 27 november 2009 om 21:52.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 21:52   #149
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Het understatement van het jaar : "het gebeurd"
man, we staan zowat op kop in de statistieken voor huiselijk geweld, en toch zijn er die nog het lef hebben om te verwijzen naar een ander, omdat er in een boek staat dat het mag onder omstandigheden.
En uitgerekend zoiet neem jij als argument. Jij mag dat eens gaan expliceren bij die kinderen van het 5e leerjaar, waarvan statistisch gezien 1/3 dat zou kunnen meemaken. Jij mag daar gaan vertellen, haarfijn en objectief dat het in de islam toegelten is onder voorwaarden om zijn vrouw te slaan. Ik wens je van harte toe dat één vraagt of zat zijn van de dader ook een voorwaarde is, want zijn of hare pa iedere keer dat hij zat is ma een pandoering geeft. Lijkt mij een prima pedagogisch project, doen zou ik zop zeggen.
Zeggen godsdienstleraars aan de kinderen dat de katholieke godsdienst vrouwonvriendelijk is en taken uitsluit voor vrouwen? Dat officieeel volgens de teksten vrouwen onderdannig moeten zijn aan hun man?
O,je bent al de zoveelste krak om snel mijn woorden te verdraaien.ts.

Ik zeg net het bij ons helaas ook gebeurt.Het grote verschil is het bij ons niet mag en das al een groot verschil dan hetgeen bij moslims het geval is.
Terwijl wij als wij zo'n zaken horen of zien afkeuren vinden moslims het normaal ze hun vrouw mogen slaan en minachten en ze alleen goed zijn voor de was en de plas en kinderen te baren.
Jij spreekt van omstandigheden?Mss eens nagaan welke omstandigheden dit dan zijn,dit ruikt hier enorm naar goedkeuring van u wat die omstandigheden betreft,echt een schande.

Hoevelen gaan er hier nog naar de kerk?Juist,de enige kleine groep zijn ouwe peetjes allemaal en die verdwijnen.Jonge mensen hebben geen zin in die bullshit terwijl het in de islam alweer net anders is.
Op mijn werk zitte er genoeg moslims en de meesten zijn allen dezelfden.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 21:56   #150
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:

Fitna is een collage van live footage. Niets geënceneerd, gewoon Al-Jazeera /CNN/ VRT nieuwsbeelden aan elkaar geplakt.
Oud 27 november 2009, 22:04   #151
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wilders zelf zegt geen woord in die film.
Al wat hij laat zien zijn enkel authentieke beelden waarvan niemand kan zeggen dat ze vervalst zijn.
En als ze schokkend of negatief voor de islam overkomen is dat niet de schuld van de boodschapper.

Laatst gewijzigd door daiwa : 27 november 2009 om 22:09.
Oud 27 november 2009, 22:05   #152
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Tja Steve-M waarom lever je die uitputtingsslag om de pedofilie van Mohammed uit de wind te zetten? Gaat multiculturafilie tegenwoordig al zo ver?
Als niet-mohammedanen zich daarvoor al uitsloven, en nog wel op een anoniem forum, kun je wel denken met wat voor poco-leugens daarover in Vlaamse scholen onderwijs zal worden gegeven.

Beter geen onderwijs dan dat soort indoctrinatie; beter de islam onbesproken laten dan er prietpraat over vertellen. Ik geloof dat het in deze draad daarover ging, en dat degenen die het hiermee niet eens waren, tegen wil en dank bewezen hebben wat ze wilden ontkrachten. Waarvoor mijn dank.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 22:09   #153
Steve_M

Standaard

Het begrip propaganda zorgt duidelijk voor verwarring. Volgens wiki:

"Propaganda is het beïnvloeden van de publieke opinie om aanhangers te winnen voor bepaalde opvattingen of standpunten. Het omvat alle activiteiten waarmee mensen proberen anderen over te halen om hen te steunen. Het woord propaganda vindt zijn oorsprong in het Latijnse propagare wat uitbreiden of voortplanten betekent."

Op http://en.wikipedia.org/wiki/Propaganda vinden jullie een lijstje met gebruikte technieken. Liegen is er maar eentje van (weinig doeltreffend).
Oud 27 november 2009, 22:11   #154
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Liegen is er maar eentje van (weinig doeltreffend).
Zoals ik al zei zegt Wilders geen woord, hij laat enkel waarheidsgetrouwe beelden zien.
Of heb jij soms bezwaar dat de waarheid gezegt wordt of in beeld komt?

Trouwens, aan propaganda is niets verkeerd zolang men zich aan de waarheid houd.

Laatst gewijzigd door daiwa : 27 november 2009 om 22:13.
Oud 27 november 2009, 22:15   #155
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het begrip propaganda zorgt duidelijk voor verwarring. Volgens wiki:

"Propaganda is het beïnvloeden van de publieke opinie om aanhangers te winnen voor bepaalde opvattingen of standpunten. Het omvat alle activiteiten waarmee mensen proberen anderen over te halen om hen te steunen. Het woord propaganda vindt zijn oorsprong in het Latijnse propagare wat uitbreiden of voortplanten betekent."

Op http://en.wikipedia.org/wiki/Propaganda vinden jullie een lijstje met gebruikte technieken. Liegen is er maar eentje van (weinig doeltreffend).
HA - Is dát nu niet ex�*ct wat er in die school in Wommelgem gebeurde? Dat beïnvloeden...aanhangers winnen... opvattingen, standpunten, overhalen ...steunen...'liegen' (bij kinderen heel érg doeltreffen!) ... en dies meer?

't Zijn allemaal racisten eh Steve?
Want islam is natuurlijk een 'ras' en volop vrede, nietwaar?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 22:18   #156
Steve_M

Standaard

Citaat:
Zoals ik al zei zegt Wilders geen woord, hij laat enkel waarheidsgetrouwe beelden zien.
Of heb jij soms bezwaar dat de waarheid gezegt wordt of in beeld komt?
*zucht*

Zoals ik al zei hoef je niet te liegen om propaganda te voeren.
Oud 27 november 2009, 22:21   #157
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
*zucht*

En zoals ik ook al zei, aan propaganda voeren is niets verkeerd zolang men zich aan de waarheid houd.
En dat deed Wilders in zijn film.

Laatst gewijzigd door daiwa : 27 november 2009 om 22:22.
Oud 27 november 2009, 22:22   #158
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Ge moet het al ver gaan zoeken blijkbaar. Laten we het houden bij wommelgem, en wat daar gezegd en niet gezegd is. U hebt blijkbaar niets concreets, uneemt wat aan, legt wat bedoelingen bij anderen en levert daar geen enkel bewijs van. Kortom u neemt aan dat, en baseert daar een hoop nonsens op.
De begintekst zegt genoeg. Ook het artikel in de krant zegt genoeg. Ik weet ook wat moslimas en iSSlamleraars over iSSlam vertellen en hoe die iSSlam aan niet-moslims uitleggen. U niet ? Waarom zou het daar plots anders zijn ? Ook de uitleg van de woordvoerder van de minister van onderwijs laat niets aan de verbeelding over. Waar dat het (school)beleid van tegenwoordig op gericht is. De zogenaamde 'angst voor het onbekende wegnemen'. Moesten zij de nare waarheid over iSSlam vertellen zou dat net angst scheppen dus dat is uitgesloten ! ISSlam kan zich enkel handhaven via de leugen mede in stand gehouden door het politieke beleid.

Wanneer je in het algemeen aan moslims om informatie vraagt over de Islam zal men je een aantal onschuldige boekjes in de hand stoppen om aan te tonen hoe mooi de Islam wel is. Deze boekjes zijn zonder meer leugenachtig en zelfs teksten geschreven door het "Centrum voor de Islam in Europa", verbonden aan de Universiteit van Gent zijn gewoon een verdraaiing van de "echte Islam" en een onkenning van hetgeen de 4 scholen van de Islam zeggen.
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...t=9926#p111011

Citaat:
Sorry niet aan mij besteed. Er is meestal veel emotie en weinig objectiefs te vinden bij de natrappers
Natrappers ? U doet zelfs nog niet de moeite de tekst te lezen dan zou u merken dat u niet te maken hebt met een emotionele natrapper. U zegt vlakaf, niet aan mij besteed. Weinig objectiefs te lezen vanwege ex-moslims, alsof moslims wel objectief en zonder emotie over iSSlam kunnen oordelen (waar u natuurlijk wel geen enkel probleem mee hebt om daar naar te luisteren, uit respect en verdraagzaamheid ..). Alsof iemand die na het bestuderen van de bronteksten van de iSSlam en die die daarom verlaten heeft (het notabene niet aan de familieleden durft te vertellen) en ons voor iSSlam wenst te waarschuwen objectief zou moeten zijn. Een objectieve waarschuwing, stel je voor. Alsof men mensen in de jaren 30 die voor het opkomende nazisme zaten te waarschuwden gebrek aan objectiviteit zit te verwijten. Naar moslims zit u te luisteren naar ex-moslims niet. Dat is duidelijk.
Citaat:
Je zegt het alsof je erbij was, alweer loze woorden zonder enig bewijs of bekend citaat. Het ging ten andere over marokko en niet over de islam als hoofddoel. Mogelijks zijn die één bij islamofobe geobsedeerden, bij mij is er een hemelsbreed verschil tussen de moslimlanden en zelfs hoe de islam er beleefd wordt.
Een moslima en een iSSlamleraar hebben het onvermijdelijk over iSSlam. Ook het in de topictekst, hetnaar een moskee trekken, de 5 grondbeginselen van iSSlam leren kennen enz is iets wat niet-moslimkinderen helemaal niet hoeven te weten het geeft trouwens ook duidelijk aan dat men het over iSSlam heeft gehad. Op de vrt zelfs in kruiswoordraadsels valt het mij op dat vanwege het politieke (correcte) beleid van de laatste 15-20 tal jaren men de iSSlam door de strot van de bevolking tracht te duwen. ISSlamfobie bestaat trouwens niet. Dat is nog zo een in de laatste jaren uitgevonden term die wil aantonen dat de iSSlam niets is om bang voor te zijn aangezien een fobie een onterechte irrationele angst voor iets is terwijl de angst voor iSSlam volkomen terecht is.
Citaat:
net wel, voor al die kinderen die ouders hebben zoals u, van hen zullen ze zeker de tweede klok niet krijgen, laat staan de klepel
Er waren destijds aan het nazisme ook goede kanten. Wat niet weg neemt dat men voor het nazisme diende te waarschuwen. En die mensen die voor het nazisme waarschuwden verweet men destijds geen nazifobie. Van mij krijgt, in tegenstelling tot het politiek correcte beleid (tot aan de universiteiten toe) wel degelijk de 2 kanten te horen. Wat die goede kanten van iSSlam zijn (de meer gematigde verzen zijn vervangen door de minder gematigde) en welke consequenties dat die 'goede kanten' voor niet-moslims betekenen.
Citaat:
moet ik nu schrik krijgen ? help mij eens welke vijheid ik zou missen?
Beperking van vrije meningsuiting. Openlijk al te veel kritiek uitoefenen op iSSlam, spotten met iSSlam (bvb op carnaval) kan nu al niet meer tenzij met consequenties. (Zoals doodsbedreigingen door jihadis of racismeklacht vanwege cgkr of klacht vanuit saoedi arabie) Hoe groter de moslimgemeenschap hoe groter de druk op onze samenleving (ook politiek). Hoe meer dat die zal veranderen. De evolutietheorie zal op school niet meer onderwezen worden. Mannen en vrouwen zullen apart moeten zwemmen. Cafes zullen worden gesloten idem beenhouwers die varkensvlees verkopen vanwege te weinig klanten. Jihadis (hangjongeren) zullen op straat de dienst uitmaken. Een kunstwerk achter een uitstalraam wat moslims niet aanstaat, daar worden de ruiten van ingegooid. In de boekenwinkel om de hoek zal je niets anders meer vinden dan de koran of boeken over iSSlam. Een vrouw zonder hoofddoek op zal je in je 'verrijkte' wijk nauwelijks nog tegenkomen. Je zal in je verrijkte wijk gewekt worden door het geweeklaag vanuit de moskee, de roep om het gebed. Tijdens ramadan zal je moeten oppassen een broodje salami te eten of een biertje te drinken. Vrouwen zonder hoofddoek op doen dit niet zonder risico daar zij veel kans lopen lastig gevallen te worden. enz. Als u denkt dat zulk een buurten niet bestaan dan denkt u verkeerd. Zodra de moslimgemeenschap (die steeds maar in aantal zit toe te nemen via hogere geboortes, gezinsherenigingen, huwelijken met partners uit het moslimland van herkomst, bekeerlingen die via moslimvriendjes en via de teksten van iSSlamaoplogete linda Bogaert in iSSlam verzeild zijn geraakt enz) groot genoeg in aantal geworden is gaat de roep om sharia toenemen. Niet-moslims zullen ongelijk behandeld worden, aan discriminatie onderhevig. Uw kleinkinderen zullen (als men het beleid niet gaat veranderen) dan wel merken welke vrijheden zij zullen moeten missen, tenzij zij natuurlijk niet beter meer weten. Niet meer weten wat vrijheid betekent en zich schikken in het 2de rangsburgerschap van de dan door de iSSlam gedomineerde 'verrijkte' maatschappij.

De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkel land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst.
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

Citaat:
Ik wou alleen zeggen dat mijn kinderen ondanks hun uitgebreid en door mij gewild contact met de islam nog steeds normale mensen zijn,
Ik heb ook niets liever dat mensen in contact komen met de iSSlam. Hoe beter ze de iSSlam kennen hoe liever want dan moeten ze er niets meer van weten.
Citaat:
die zich inzetten voor hun medemens, ongeacht afkomst en ras en godsdienst en op hun bescheiden manier al meer goed gedaan hebben voor deze samenleving dan de meeste roepers aan de kant.
Wat voor goeds heeft iSSlam onze samenleving gebracht ?

Citaat:
By the way, ik heb zowat 50 jaar contacten met de islam en marokkanen, die hier toen nog als "negers" nageroepen werden. Ik weet, jij denkt te weten, dat is het verschil.
U denkt alleen maar dat u weet en dat ik het niet weet. Ik heb vanaf 2001 jaren tussen moslims gezeten op allerhande iSSlamfora en groepen (meestal engelstalige) waar moslims van over de hele wereld elkaar met koranverzen om de oren slaan. Ik heb mijn ogen nogal opengetrokken, daarna heb ik mijn oor te luisteren gelegd bij ex-moslims (niet zoals u die hen direct afdoet als emotionele natrappers blablabla) waar ik hetzelfde te weten kwam wat ik reeds door msolims op verscheidene iSSlamfora en groepn reeds te weten was gekomen. Mijn buren zijn trouwens vriendelijke moslims. U maakt de fout iSSlam te beoordelen op de vriendlijkheid van uw moslimkennissen. Wat roepen moslims in naam trouwens telkens er alweer een aanslag is gepleegd of andere barbaarsheden/crimionaliteiten of achterlijkheden ? 'Dat zijn geen echte moslims ! Kijk niet naar de daden van mensen om iSSlam te beoordelen ! Waarom doet u dat dan niet telkens u een vriendelijk lachende moslim tegenkomt ?

Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims.
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

Laatst gewijzigd door smiley : 27 november 2009 om 22:24.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 22:22   #159
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
*zucht*

De film Fitma is een aaneenschakeling van live beelden uit nieuwsbulletins. Live beelden over islamitisch geweld. Geen scenario, geen acteurs.
Geen fraaie beelden, en dat steekt want het klopt niet met het suikerverhaal dat multikulturafielen via allerlei propagandamiddelen door de strot willen jagen, desnoods met het CGKR als stok achter de deur.

Ik vraag me af, wat belet de multikulturafielen om een film over de vredelievende islam te maken, met live footage. Vinden ze geen beeldmateriaal?

Laatst gewijzigd door Cut de krap : 27 november 2009 om 22:25.
Oud 27 november 2009, 22:27   #160
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Iets voor pastoors, me dunkt:
Ganshoren?
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20091126_003

http://www.hbvl.be/limburg/overpelt/...isbruik-2.aspx

In Limburg of in Ierland,
http://www.hbvl.be/limburg/bocholt/d...ht-walgen.aspx

http://www.childabusecommission.ie/
http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle6933599.ece
http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle6933773.ece
http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle6932430.ece
http://www.guardian.co.uk/world/2009...urch-sex-abuse
http://www.guardian.co.uk/world/2009...urch-sex-abuse
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF20090721_006
http://timescolumns.typepad.com/file...ort-part-1.pdf
http://timescolumns.typepad.com/file...ort-part-2.pdf
http://timescolumns.typepad.com/gled...-unveiled.html

Ganshoren?
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20091126_003
Citaat:
Wij aanbidden/vereren geen pedofile pastoors.
Moslims doen dat wel bij pedo Mo.
Die pedofile pastoors werden wél generaties jongeren "in de hand" gegeven. De jongeren die durfden klagen over de praktijken werden gewoon niet geloofd (of erger)
Mensen die die jongeren verdedigen riskeren kerkban: zeer relevant:
http://www.usatoday.com/news/religio...ch-abuse_N.htm
Véél relevanter dan iets dat volgens overlevering meer dan 1300 jaar geleden ergens in Saoedi-Arabië mogelijk zou gebeurd zijn.

Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2009 om 22:30.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be