Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 februari 2010, 22:04   #141
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Dus als ik morgen "in naam van de seculariteit" leerlinges van katholieke scholen in brand steek, moeten we een theocratie oprichten?
Gij gaat dat niet doen. Die praktijk ligt niet in de cultuur van seculariteit, enkel in de islamitische cultuur.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2010, 22:07   #142
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
De werkgever heeft niet het recht om zomaar een dress code op te leggen.
Ik herhaal nogmaals; de tijd van slavernij is al lang voorbij.
Waarom zou de vakbond deze staking niet erkennen?

1) Als een werkgever het nodig acht een dres code op te leggen en je wil die niet aanvaarden ( en inderdaad zoals u zegt kan hij u niet verplichten) staat het u nog altijd vrij het bedrijf te verlaten.
2) Een eenmansstaking gaan ze nooit erkennen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2010, 22:10   #143
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Gaat de wereld te snel? Wat spijtig, zeg.
We islamiseren inderdaad te snel.
Zeer scherp gezien van u.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2010, 22:10   #144
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Gij gaat dat niet doen. Die praktijk ligt niet in de cultuur van seculariteit, enkel in de islamitische cultuur.
Ik wil mijn christelijke medemens niet verantwoordelijk stellen, voor de kruistochten die in naam van het christendom aangevat werden.

Logisch.
Want ik wil niet verantwoordelijk gehouden worden voor de misdaden die sommige van mijn haarkleurgenoten uitgestoken hebben.
Net zoals in niet verantwoordelijk wil gehouden worden voor hetgeen sommige van mijn dorpsgenoten uitgespookt hebben.
En evenmin wil ik verantwoordelijk gehouden worden voor datgene wat sommige van mijn medereizigers op de trein misdaan hebben.
Ik wil niet verantwoordelijk gesteld worden voor hetgeen anderen uitgespookt hebben, louter omdat ik er één bepaalde eigenschap mee gemeen heb.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2010, 22:14   #145
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik wil mijn christelijke medemens niet verantwoordelijk stellen, voor de kruistochten die in naam van het christendom aangevat werden.
Je hunkert ook al naar die goede oude tijd. Artisjok heeft nog niet beslist naar welke goede oude tijd ze terug wil. Jij kiest voor de goede oude tijd van de kruistochten als referentiemodel om anno 2010 islam praktijken weg te relativeren.
Iemand nog vroeger? Filosoofke?
Oud 10 februari 2010, 22:17   #146
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar:

Waar is die kledingsgestapo dan? Hier: http://forum.politics.be/showthread.php?t=135093
Dat is een intern reglement.
Na hun uren kunnen ze zich toch nog mummifieren in doeken .... om ze eenmaal thuis weer af te gooien. Wat een carnaval toch.

Of ben jij een van die hitsige mannetjes tegen wie ze zich moeten beschermen : http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=56

Laatst gewijzigd door Cut de krap : 10 februari 2010 om 22:24.
Oud 10 februari 2010, 22:17   #147
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hunkert ook al naar die goede oude tijd. Artisjok heeft nog niet beslist naar welke goede oude tijd ze terug wil. Jij kiest voor de goede oude tijd van de kruistochten als referentiemodel om anno 2010 islam praktijken weg te relativeren.
Iemand nog vroeger? Filosoofke?
2003 is toch nog niet zó lang geleden, hoor.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Oud 10 februari 2010, 22:22   #148
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
2003 is toch nog niet zó lang geleden, hoor.
Kruistochten in 2003. Welke geschiedenisboekjes lees jij?
Oud 10 februari 2010, 22:31   #149
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kruistochten in 2003. Welke geschiedenisboekjes lees jij?
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 10 februari 2010, 22:33   #150
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Logisch.
Want ik wil niet verantwoordelijk gehouden worden voor de misdaden die sommige van mijn haarkleurgenoten uitgestoken hebben.
Net zoals in niet verantwoordelijk wil gehouden worden voor hetgeen sommige van mijn dorpsgenoten uitgespookt hebben.
En evenmin wil ik verantwoordelijk gehouden worden voor datgene wat sommige van mijn medereizigers op de trein misdaan hebben.
Ik wil niet verantwoordelijk gesteld worden voor hetgeen anderen uitgespookt hebben, louter omdat ik er één bepaalde eigenschap mee gemeen heb.
Dat is veel te ingewikkeld en is veel te lang om op een spandoek te zetten genoeg voor veel schreeuwers hier.

Maar daarvoor is het niet minder juist.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2010, 22:36   #151
Cut de krap
Banneling

Standaard

Wat komt Bush in een discussie over de hoofddoek in Vlaanderen, België, Europa doen?
Wat voor kutargument is dat nu? Als het niet met argumenten lukt dan sleept men er de Amerikanen bij, of de Bijbel, of de nonnen uit de jaren stillekes, of gehoofddoekte moeders die al die progressieve jongeren ineens blijken te hebben, of de opwarming van de aarde. Whatever.

Laatst gewijzigd door Cut de krap : 10 februari 2010 om 22:42.
Oud 10 februari 2010, 22:52   #152
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat komt Bush in een discussie over de hoofddoek in Vlaanderen, België, Europa doen?
Even veel of even weinig als het verband tussen Fatima Zibouh en het in brand steken van meisjes.
Oud 10 februari 2010, 23:02   #153
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Ik koop niets bij gasten die een hoofddoek te werk stellen. Evenmin bij gasten die naar mekka brullen. Dat is evident. Voorlopig lukt dat nog prima. Ik stel wel steeds de vraag. Hoofddoeken of niet aangepaste moslims niet in mijn huis of bedrijf.
Een vorm van broodroof dus?
http://www.vandale.nl/vandale/opzoek...oord=broodroof
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2010, 23:07   #154
Cut de krap
Banneling

Standaard

D
Citaat:
Even veel of even weinig als het verband tussen Fatima Zibouh en het in brand steken van meisjes.
Dat is niet correct. Lees maar de draad in het binnenlandforum waar zelf Agitatie toegeeft dat het een discriminatievorm is. Een beschermingsmiddel tegen hitsige moslims die zich niet kunnen beheersen. Het zijn moslimjongeren die steeds meer meisjes uitschelden voor hoeren als ze hoofddoekloos lopen. Dat men daar uit politieke correctheid zelf niet durft over na te denken, is even bedenkelijk als die islamitische intimidatiepraktijk van 'jongeren'.
Oud 10 februari 2010, 23:14   #155
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
D

Dat is niet correct. Lees maar de draad in het binnenlandforum waar zelf Agitatie toegeeft dat het een discriminatievorm is. Een beschermingsmiddel tegen hitsige moslims die zich niet kunnen beheersen. Het zijn moslimjongeren die steeds meer meisjes uitschelden voor hoeren als ze hoofddoekloos lopen. Dat men daar uit politieke correctheid zelf niet durft over na te denken, is even bedenkelijk als die islamitische intimidatiepraktijk van 'jongeren'.
Graag een linkje waar Fatima Zibouh meisjes zou uitschelden voor hoeren als ze hoofddoekloos lopen.
Oud 10 februari 2010, 23:15   #156
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is grimbergen zijn eigen keuze, in niets te vergelijken met een bedrijf die door de overheid verplicht wordt allochtonen aan te werven en daardoor zijn omzet ziet zakken.
En zoals u weet, minder werk is minder personeel.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2010, 23:19   #157
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Graag een linkje waar Fatima Zibouh meisjes zou uitschelden voor hoeren als ze hoofddoekloos lopen.
Begrijp je het woord "jongeren" niet? Of wil je het niet begrijpen? Wat vindt je eigenlijk van die islamitische praktijk van het bedreigen en uitschelden van hoofddoeklozen? Vindt je het normaal dat het Brussels Hoofdstedelijk Gewest zelfs preventiecampagnes hiertegen moest organiseren?

Laatst gewijzigd door Cut de krap : 10 februari 2010 om 23:19.
Oud 10 februari 2010, 23:23   #158
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Begrijp je het woord "jongeren" niet? Of wil je het niet begrijpen? Wat vindt je eigenlijk van die islamitische praktijk van het bedreigen en uitschelden van hoofddoeklozen? Vindt je het normaal dat het Brussels Hoofdstedelijk Gewest zelfs preventiecampagnes hiertegen moest organiseren?
Ik vind het schandalig wanneer meisjes bedreigd of uitgescholden worden omdat ze geen hoofddoek dragen. Net zoals ik het schandalig vind wanneer men hetzelfde gaat doen met meisjes die net wel een hoofddoek dragen.
Het is aan de vrouw zelf om te beslissen of zij een hoofddoek draagt. Brusselse jongeren hoeven zich daar niet mee te moeien. Net zo min als jij.
Oud 10 februari 2010, 23:32   #159
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind het schandalig wanneer meisjes bedreigd of uitgescholden worden omdat ze geen hoofddoek dragen. Net zoals ik het schandalig vind wanneer men hetzelfde gaat doen met meisjes die net wel een hoofddoek dragen.
Het is aan de vrouw zelf om te beslissen of zij een hoofddoek draagt. Brusselse jongeren hoeven zich daar niet mee te moeien. Net zo min als jij.
Men doet niet hetzelfde met diegenen die wel een hoofddoek dragen.
Men vraagt hen respect te tonen voor een arbeidsreglement of kledijcode en voor de Westerse cultuur en haar geplogenheden. Men steekt ze niet in brand.

En natuurlijk heb ik het recht me daarmee te moeien; dat is de plicht van elk beschaafd mens die zich niet willoos wil laten brutaliseren tot onderwerping aan achterlijke praktijken uit de islamcultuur.
Oud 10 februari 2010, 23:37   #160
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En natuurlijk heb ik het recht me daarmee te moeien; dat is de plicht van elk beschaafd mens die zich niet willoos wil laten brutaliseren tot onderwerping aan achterlijke praktijken uit de islamcultuur.
Zo denken die Brusselse jongeren er ook over. Enkel hebben zij het over de "achterlijke praktijken van de westerse cultuur" en jij over de "achterlijke praktijken uit de islamcultuur".
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be