![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm... Dat geloof ik niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben tevreden met een stap naar meer gelijkheid. Jij bent tevreden met het behoud van de romantische monarchie. Ik denk dat dit ons raakvlak op dit onderwerp is en dat we daar voor moeten gaan. Alleen spijtig dat wij hier niet over te beslissen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een al dan niet constitutionele monarchie werkelijk zo véél beter zou zijn, waarom zijn er dan niet meer republieken waar de bevolking terug een koningschap invoert?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 20 juni 2010 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet wel lezen hetgeen er staat. Het vlaams belang was (bij mijn weten) van alle partijen die een relevante vooruitgang boekten, de grootste, bij de verkiezingen, volgend op de veroordeling van het vlaams blok. Een relevante vooruitgang is nu eenmaal één van de voorwaarden, om als winnaar geklasseerd te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan ook boekjes vullen met een president. Een eventuele president moet ook een entourage hebben. Een TV programma over de royals (wie zit daar eigenlijk op te wachten) kan je vervangen door De Wally's.
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar momenteel is het zoals ik beschreef ![]() Wat zou er gebeuren met onze Nationale Voetbalploeg? ![]() Ik verheug me al op de wedstrijd Vlaanderen tegen Wallonië ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar die entourage moet elke 4 jaar vervangen worden bij een president, bij de koning maar 1x per generatie. Maar rustige vastheid dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste balsporten laten mij volkomen koud, maar voor een rugby- of waterpolo-interland Vlaanderen-Wallonië zou ik ooit wel eens een ticket durven kopen. Dat denk ik toch. Misschien doe ik het niet, en volg ik de wedstrijd wel op Internet. Dan kan ik m'n chips en bier tenminste in alle rust naar binnen werken. En het geluid stiller zetten ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er kunnen ook examens worden uitgeschreven, zodat er - ongeacht wie president wordt - steeds een team van 'professionals' klaarstaat.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral als zowel de voetbalploeg van Vlaanderen, als deze van Wallonie uit allemaal Afrikanen zou bestaan, en liefst beiden nog geleid door bvb ne Nederlandse trainer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al die typische Vlaamse namen zoals Boussoufa, Ljubijankic, Matoukou enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geeft inderdaad een echt nationaal gevoel.
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voetbal zou terug een volkssport moeten worden.
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dit moet niet persé.
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een van zijn nieuwjaarsbrieven meende hij het recht te hebben de bevolking op de waarden en normen van het gezin te wijzen, achteraf kwam uit dat de hypocriet zélf al jaren naast de pot piste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |