![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Burgemeester
|
![]() Je hebt het dan waarschijnlijk niet over de 'wegwerpwerknemers'.
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
wat doe je met ouders die de taalontwikkeling niet stimuleren en vasthouden aan de moedertaal? Indien die moedertaal niet 1 van de landstalen is heb je een nog groter probleem, eens de kindjes naar school gaan.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Kom toch maar eens uit uw ivoren multinationaltoren om eens bij den kleinen ondernemer te gaan zien...weinig vakbond..veel 'bange' arbeiders..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men had het hier over de grote boze multinationals, daar reageer ik dan ook op. Nergens heb ik het gehad over een KMO |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() Bedankt, Pieke, om te illustreren waarom ik dat boek nooit ga lezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat ik het toch ga lezen. Hilarische lectuur. ![]() You cannot find any such warning in any medical textbook or popular book on health. In fact, this writer was able to locate it in a small volume buried deep in the stacks in the Library of Congress. Yet such an ominous observation from an established medical practitioner should be as widely circulated as possible, if only to be attacked by those who can refute its premise. At least it cannot be attacked by the Establishment as quackery, because Dr. Snow is not attempting to sell some substitute for vaccination, but merely warning of its dangers. Yet one physician, Dr. Henry R. Bybee, of Norfolk, Virginia, has publicly stated, "My honest opinion is that vaccine is the cause of more disease and suffering than anything I could name. I believe that such diseases as cancer, syphilis, cold sores and many other disease conditions are the direct results of vaccination. ... Another practitioner, Dr. W. B. Clarke of Indiana, finds that "Cancer was practically unknown until compulsory vaccination with cowpox vaccine began to be introduced. I have had to deal with at least two hundred cases of cancer, and I never saw a case of cancer in an unvaccinated person." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Wat mot ik er mee? zowel van jou als van mij zijn meningen, so what? Ik sleep er alleen nog wat meer bij, auteurs bv. En knap is het niet, ik heb er enorme spijt van, en vind het persoonlijk verbzingwekkend dat je denkt dat mijn indrukken vertekend zijn. Waarom zouden die van jiou niet vertekende kunnen zijn? Maar ja, wat je eigenlijk zeggen dat het schoolsysteem incl de uni ok is? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ja doe het eens! Maar dan echt lezen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En tsja, ik lees liever en goed boek dan naar een doctoraatsverdediging te gaan tegenwoordig U leeft nog steeds in de illusie dat ze daar goed werk doen.(op de uni). Ik hecht momenteel geen enkele waarde aan een universitaire graad! Nu ja, well het zegt mij dat iemand door en door door het systeem geindoctrineerd is. U ook zoals U boven laat zien. Maar ik snap ook dat het veel te bedreigend is om dat in te zien. Citaat:
Laatst gewijzigd door Khwajagan : 2 juli 2010 om 14:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() Je ziet toch zelf dat hier geen enkele onderbouwing aan te pas is gekomen?
You cannot find any such warning in any medical textbook or popular book on health. In fact, this writer was able to locate it in a small volume buried deep in the stacks in the Library of Congress. Waarom is die ene uitspraak in dat onvindbare boekje zoveel waardevoller dan vele andere uitspraken? Omdat het als een soort "steen der wijzen" goed verborgen is gebleven, als een "aloud geheim"? Yet such an ominous observation from an established medical practitioner should be as widely circulated as possible, if only to be attacked by those who can refute its premise. At least it cannot be attacked by the Establishment as quackery, because Dr. Snow is not attempting to sell some substitute for vaccination, but merely warning of its dangers. Hij heeft er geen onmiddellijk financieel belang bij, dus het is geen kwakzalver. Als dat het criterium is, kan ik thans zeggen dat de zon rond de maan draait. Het is juist, want ik heb er niets bij te winnen. Yet one physician, Dr. Henry R. Bybee, of Norfolk, Virginia, has publicly stated, "My honest opinion is that vaccine is the cause of more disease and suffering than anything I could name. I believe that such diseases as cancer, syphilis, cold sores and many other disease conditions are the direct results of vaccination. Hij gelooft het, het is zijn mening, etc. Geen bewijzen van wat dan ook. Another practitioner, Dr. W. B. Clarke of Indiana, finds that "Cancer was practically unknown until compulsory vaccination with cowpox vaccine began to be introduced. I have had to deal with at least two hundred cases of cancer, and I never saw a case of cancer in an unvaccinated person." Op basis van zijn eigen beperkte ervaringen concludeert hij dit? Als hij nu nog 100 willekeurige gevaccineerden en 100 willekeurige niet-gevaccineerden met elkaar had vergeleken, of de incidentie van kanker was nagegaan bij religieuze groeperingen die vaccinaties weigeren, met inachtname van andere mogelijke factoren (voeding e.d.) - d�*n hadden we meer geweten. Maar dat zou de methode zijn van de "starre" wetenschap en daar doen we niet aan mee natuurlijk... ![]() Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 2 juli 2010 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Soit, ik verspil te veel tijd aan deze onzin. En jij ook. Bye.
![]() Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 2 juli 2010 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
|
![]() Citaat:
verwacht echter geen "wetenschappelijke argumenten". Het is 1 langdradig web van mensen die op 1 of andere manier wel gelieerd kunnen worden aan Rockefeller en claims als: Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
|
![]() Citaat:
Ga anders eens naar een universiteitsbib en kijk eens rond in de afdeling taalkunde. Dan kan je met eigen ogen zien dat het gros van de nieuw gepubliceerde werken bijzonder maatschappijkritisch is. Maar goed, ik weet dat je dat niet zal doen, want feiten zijn soms bedreigend (zie verder). Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Burgemeester
|
![]() We praten over twee verschillende dingen, 1. de kansarmoede, 2. de wenselijkheid om de taal te spreken in het land waar je woont. De twee hebben op zich weinig of niks met elkaar te maken. De Walen spreken amper Vlaams op Vlaams grondgebied en verwachten dat iedereen Frans spreekt. Vele expats spreken gewoon Engels en geen haan die er naar kraait. We zouden beter eens de sociale voorzieningen vergelijken tussen bijvoorbeeld een gemeente zoals Ouderghem en een zoals Schaarbeek. Dat is pas een verschil!
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Burgemeester
|
![]() Ik heb op een grote multinational gewerkt. Daar werd expliciet een beleid gevoerd van herstructureringen om de 6 maand om de werknemers bang te maken voor hun job zodat ze meer gemotiveerd zouden zijn om te werken. Mijn baas heeft mij dat toen in die woorden gezegd!
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn juist de grote bedrijven die hun werknemers het best behandelen al komt daar stilaan verandering in. |
|
![]() |
![]() |