![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hallo, Hertog?
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Egidius en E.Gidius zijn dezelfde personen en voor zover ik weet gezond en in goede conditie en die post hier nog geregeld. Nog vragen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 1 woord: Ja. Veel te jong. Of ik hem nu naar Marokko had willen sturen of hem hier laten blijven (hij integreerde heel goed), ik blijf naar zulke zaken kijken met een trieste blik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je meer wil weten dan stuur je maar een PM. Eens iets anders dan mensen te proberen bannen. Misschien krijg je soms wel eens een verhaal te horen dat niet strookt met je Driehoeks-klikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Wees eerlijk: dat forum mag dan al "goedbedoeld" geweest zijn (en eerlijk gezegd twijfel ik ernstig aan die goede bedoelingen), maar het was van bij de aanvang een lachtertje. En dat was zeker niet te wijten aan de leden, maar wel aan het volkomen gebrek aan duidelijke afspraken, inzet, ervaring en inzicht in de werking van een forum van de mensen die de boel daar moesten runnen. D�*t en dat alleen is de doodsteek geweest van dat ding.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grap - en de ondergang - van dat antiforum was dat het werd opgestart als een forum waar alles kon en alles mocht en niet zou gemodereerd worden, maar in feite was het gewoon een zoveelste Blokketjesprojectje. Zodra ik daar de linkiewinkie kwam uithangen en effectief alles deed wat volgens hen toegelaten was, was het afgelopen. En wat Far deed paste ook in dat plaatje. We hebben gewoon de hypocrisie van Baseballpolitieker en de rest van die zagers aangetoond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kan je daarover niet wat uitwijden?
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb overigens toch niet de indruk dat dit forum 'op sterven na dood' is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar het schijnt zou ze ook een affaire hebben met HAMC.
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
Zeno, zwartengeel en jij hebben alledrie gelijk: Dimitri woonde in Rotterdam, is verhuisd naar Oost-Friesland en heeft vanaf het eerste uur belangrijke bijdragen geleverd aan de Baarle-Werkgroep. Hij is nog steeds dezelfde idealen toegedaan maar voorzover ik weet is hij niet meer op het forum actief, tenzij hij ondertussen post onder een nieuwe nick. Iets wat ik trouwens niet aanneem anders had ik het waarschijnlijk geweten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar hangt Jaani tegenwoordig overigens uit? Die is ook al een paar maanden niet meer opgedaagd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() De Anarchistische Bankier (ook gekend als Stratcat)
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 11 december 2010 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |||
|
![]() Desiderius...
![]() nooit te vergeten: Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er Largo? Heeft knuppel u in het verleden wat teveel door het hoenderhok gerammeld?
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Verleden? Ik heb er nog geen jaar terug nog mee geforummed... Maar wie serieus denkt dat zij iets bijbrengt aan discussies; ja die is goed zot. Jah buiten mensen zoals U hé... die denken wel meer rare dingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben dus niet zot, als ik u goed begrijp?
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen hoor, waren wel degelijk twee verschillende dacht ik.
De één was heel wat linkser dan de ander, en de ander heel wat rechtser.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 11 december 2010 om 14:51. |
![]() |
![]() |