Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 februari 2011, 00:39   #141
Helias
Gouverneur

Helias's schermafbeelding

Standaard

Het lijkt hier wel een Monty Python sketch.

Iedereen weet "zoveel", maar niemand zegt wat er te weten valt. Zelfs geen vage verwijzing.

Wil iemand nu eens eindelijk zeggen welke affaires Vanhecke had? Of gewoon voor het overige zijn mond houden?
Helias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 00:39   #142
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Nja de dood van Morel (wat ik uiteraard betreur) lijkt me steeds meer een gemediatiseede afrekening op Dewinter. Nu ik ben asbsoluut geen fan van Dewinter en ik heb al een paar keer oog in oog met hem gestaan op acties maar ik nja vind de manier waarop wat laag. Nu Dewinter zal ook wel niet netjes geweest zijn met Morel. Nu dat is mijn indruk.
politiek is nu eenmaal niet netjes
Oud 13 februari 2011, 00:40   #143
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helias Bekijk bericht

Iedereen weet "zoveel", maar niemand zegt wat er te weten valt. Zelfs geen vage verwijzing.

Wil iemand nu eens eindelijk zeggen welke affaires Vanhecke had? Of gewoon voor het overige zijn mond houden?
het lijkt hier wel het flair forum
Oud 13 februari 2011, 00:43   #144
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Neen, van mij zult u niets vernemen, al heb ik wel weet van een aantal feiten (waarvan een bij een onmiddellijke bron). Alleen zie ik niet in waarom we dat hier allemaal zouden rondstrooien. Ik heb het ook nooit gedaan bij de gewone VB-sympathisanten of mensen die niets met het VB te maken hebben.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 00:50   #145
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Neen, van mij zult u niets vernemen, al heb ik wel weet van een aantal feiten (waarvan een bij een onmiddellijke bron). Alleen zie ik niet in waarom we dat hier allemaal zouden rondstrooien. Ik heb het ook nooit gedaan bij de gewone VB-sympathisanten of mensen die niets met het VB te maken hebben.
Nja in Brugge is niet iedereen zo discreet.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 00:50   #146
Helias
Gouverneur

Helias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt, afgerond naar boven, niets, hé.

Sukkel.
Helias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 00:51   #147
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt, afgerond naar boven, niets, hé.

Sukkel.
Ach, door een dergelijke reactie gaat u ook niets bereiken, hoor. Wees echter gerust: ik weet vrij veel. Ongetwijfeld nog niet alles, maar meer dan genoeg om met zekerheid te schrijven wat ik hierboven op het forum zette. En, beste vriend, wat door een aantal mensen wordt beaamd.
Oud 13 februari 2011, 00:54   #148
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Begin er dan niet over op een publiek forum hé.

Een mens zou door al die suggestie haast gaan denken dat FVH de Vlaamse Haider is!
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 00:56   #149
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Begin er dan niet over op een publiek forum hé.

Een mens zou door al die suggestie haast gaan denken dat FVH de Vlaamse Haider is!
Wie weet...
Oud 13 februari 2011, 01:02   #150
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach, door een dergelijke reactie gaat u ook niets bereiken, hoor. Wees echter gerust: ik weet vrij veel. Ongetwijfeld nog niet alles, maar meer dan genoeg om met zekerheid te schrijven wat ik hierboven op het forum zette. En, beste vriend, wat door een aantal mensen wordt beaamd.
Nja het is wellicht één van de redenen waarom Vanhecke nooit echt enige brede populariteit heeft genoten in het Brugse. Er deden te veel verhalen de ronde. Dat en het feit dat ie in tegenstelling tot zijn oude kameraad niet alleen wou genieten van de materiële voordelen van zijn mandaten (wat Dewinter ook doet) maar ook wat hunkerde om aanvaard te worden door het "establishment" en geen zin had om de paria te blijven.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 09:26   #151
lemire
Banneling

Standaard

Morel hoorde nooit thuis in het VB. Ideologisch bleef het een NVA-er.
lemire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 09:30   #152
lemire
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Wat betreft het inhoudelijke heb je gelijk. Dewinter was te zionistisch en te liberaal, Morel wilde teveel matigen op immigratie.

Wat betreft de omgang met Vanhecke en Morel zijn er achter de schermen toch wel een aantal zaken gebeurd die de wenkbrauwen doen fronsen.
Dewinter te zionistisch? Nee, tenzij in de ogen van antisemieten.
Oud 13 februari 2011, 09:31   #153
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lemire Bekijk bericht
Omdat ook haar familie heeft moeten vechten tegen de Belgische staat wat betreft het doen en laten tijdens de 2* wereldoorlog.
NVA gaat niet over racisme, maar over ons eigen Vlaams ras en onze voorouders.
Dit even simpel uitgelegd
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 09:33   #154
lemire
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Zowel Marie Rose Morel als Frank Vanhecke hebben heel wat vrienden bij de Vlaams Belang mandatarissen en bij de achterban.

Dewinter had in het verleden misschien een punt dat het programma niet moest gematigd worden inzake immigratie, al is het in de loop van de tijd toch wel gebeurd. Dit in tegenstelling tot de omgang, de gemanierdheid, de wijze waarop dit programma naar buiten wordt gebracht. Daar heeft Frank Vanhecke en Marie Rose Morel wel een punt. Dewinter en zijn trawanten kunnen uithalen als onbeschofte boeren, blijven al te vaak steken in slogans of niet al te snuggere acties. Je kan perfect een radicaal programma op een fatsoenlijke, menselijke wijze brengen ook. Dat heeft Dewinter niet ingezien, dat het Vlaamse electoraat dit verlangde.

Bovendien is Dewinter veel te veel een rechts liberaal discours gaan volgen en is de man veel te zionistisch geworden.

Vroeger heb ik ook Dewinter nog gesteund tegen Morel omdat ik vreesde dat Morel te veel het vreemdelingenstandpunt zou matigen. Misschien had ik dat beter niet moeten doen, want Dewinter heeft met zijn idiote zionistische anti-islam bulshit heel de partij kapotgemaakt. Mijn ogen zijn vorig jaar opengegaan en ik heb voor de eerste keer sinds zeer lang niet op het Vlaams Belang gestemd, maar op NVA !

Dewinter is de Mubarak van Vlaams Belang geworden en Vackeniers is zijn schoothondje Suleiman. Ofwel verdwijnen beiden ofwel verdwijnt de partij !
Zever. Dat het standpunt van VB tegenwoordig teveel gefixeerd is op de islamieten en inhoudelijk soms teveel rechtspopulistisch is juist maar de toon mag in het algemeen gerust dat van van de volksmens zijn. Valkeniers moet weg maar FDW mag blijven.

Laatst gewijzigd door lemire : 13 februari 2011 om 09:35.
Oud 13 februari 2011, 09:37   #155
lemire
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Omdat ook haar familie heeft moeten vechten tegen de Belgische staat wat betreft het doen en laten tijdens de 2* wereldoorlog.
NVA gaat niet over racisme, maar over ons eigen Vlaams ras en onze voorouders.
Dit even simpel uitgelegd
Zeer simplistisch. De verschillen tussen VB en NVA zijn overduidelijk en Morel was ideologisch een NVA-er.
Oud 13 februari 2011, 10:24   #156
luc broes

Standaard

Citaat:

Geef het goede vooreeld Helias!
Oud 13 februari 2011, 10:25   #157
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bent bezig met rondstrooien. En dan nog op de vuile manier: zeggen dat iemand dingen heeft gedaan die het daglicht niet mogen zien, maar niet zeggen wat. Lekker ruimte creëren voor speculaties en roddel.
Oud 13 februari 2011, 10:29   #158
luc broes

Standaard

Citaat:
Nja het is wellicht één van de redenen waarom Vanhecke nooit echt enige brede populariteit heeft genoten in het Brugse. Er deden te veel verhalen de ronde. Dat en het feit dat ie in tegenstelling tot zijn oude kameraad niet alleen wou genieten van de materiële voordelen van zijn mandaten (wat Dewinter ook doet) maar ook wat hunkerde om aanvaard te worden door het "establishment" en geen zin had om de paria te blijven.
Wat vertel je nu!?

FVH had na de burgemeester Moenaert de meeste voorkeurstemmen!

En van 'die verhalen' heb ik nog nooit iets vernomen hoewel ik lijstduwer was.
Oud 13 februari 2011, 10:31   #159
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
it takes one to see one
de forum paria expert zal eens komen duiden

Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 februari 2011 om 10:33.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 10:32   #160
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lemire Bekijk bericht
Ideologisch is er zeer weinig verschil tussen VB & NVA.

Bruno Valkeniers verklaarde dat na het VB, NVA zijn eerste keuze was.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be