![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welk land is er communistisch of geweest? Als er een land in die richting gaat en er zelf nog een heel eind vandaan is dan is het Cuba. En dat is nu net een land dat zelfs met verschrikkelijke economische omstandigheden en zelfs met het Amerikaanse embargo een voorbeeld voor de hele wereld is mbt het kinderwelzijn, gezondheidszorg en onderwijs. In Cuba hoeven kinderen niet te lijden onder uitbuiting en geweld zoals in veel kapitalistische landen. Kinderen kunnen daar opgroeien in een veilige omgeving, vrij van drugs en geweld. Ze kunnen opgroeien met een gelukkige jeugd. Het kapitalisme wordt gedreven door meedogenloze winsthonger en baseert zich erop om de werknemers als loonslaaf te benutten en om onderling te laten concurreren door oa lage lonen. Deze ijver naar meer winst leid tot 250 miljoen kinderarbeiders in de wereld. Deze 250 miljoen mensen, waarvan hun de jeugd wordt gestolen zijn geketend aan machines, het werken in de velden, of gedwongen in de seksindustrie. Een gegronde reden om voor het Cubaans systeem te kiezen als onderdeel voor het omverwerpen van de heerschappij van het kapitaal en hun beschermende zogezegde 'democratische' staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat uw repliek? Voor mij is het wel heel duidelijk dat je uw kop dus liever in de grond steekt en u dus niet wil uitspreken over de toestanden in het midden oosten, terwijl ga je u bezighouden met het criminaliseren van mensen met een andere culturele achtergrond..... . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Nog iets ontopic te zeggen, of gaat u gewoon lekker door de discussie trachten te ontwrichten middels uw oeverloze geleuter dat helemaal geen moer met het onderwerp te maken heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weer zo een dooddoener.... ![]() ![]() ![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Pitcairn_(eiland) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Staatssecretaris
|
![]() Zeg, hoe komt het dat we over moslims volgens jou niet ("mogen") praten onder een thema over islam, maar wel over communisme en communisten?
Ik zou mezelf niet respecteren, zou ik een mod zijn, en het feit negeren dat je hier anderen provoceert. Echt waar; ik provoceer de mods daarmee niet. Ik meen het. Je bent een vuile provocator. Sorry, maar dat is een feit. Wat wil je daarmee bewijzen? Ik verwacht van de mods eigenlijk dat ze deze keer niet als robotten of als juristen redeneren, maar als verstandige mensen, die je verborgen provocatie niet zullen negeren. Provocatie is een overtreding (forumreglement). Laatst gewijzigd door QuasiX : 15 april 2011 om 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik criminaliseer niemand, behalve dan degenen die zich aan criminele feiten schuldig maken of maakten, zoals daar zijnde mo de pedo, de oprichter van het totalitaire islamitische zootje ongeregeld die het nodig vond zijn wandaden te laten optekenen als zijnde het woord van één of ander woestijngodje dat altijd en overal gevolgd en nageleefd dient te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus je houd uzelf bewust wereldvreemd (dom), en gaat dan wat veralgemenen en zeiken op alles en iedereen dat een andere cultuur heeft. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Pictairn is de plek voor jou Sus, waarop wacht je.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij driehoekje is stuk ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Dus u heeft werkelijk helemaal niets ontopic te zeggen, en ouwehoert er liever maar een eind op los om de indruk te wekken dat u toch wat te zeggen heeft. Wederom gelardeerd met de nodige imbeciele smileys - uiteraard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 15 april 2011 om 17:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat was kort samengevat wat jij schreef, het geeft weer wat voor een persoon jij bent. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Zeer vriendelijk dat u mij mijn eigen (sub-)tropische eilandje gunt. Welnu, ik ben de kwaadste niet en gun u óók een eilandje. Wat zeg ik? U kunt wat mij betreft meteen een hele archipel krijgen. Vooral de Goelagarchipel lijkt me uitermate geschikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of, om de woorden van Neil Armstrong te parafraseren: "een stap terug voor de mensheid, maar een enorme sprong voorwaarts voor het knulleke". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |