Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 april 2011, 16:52   #141
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Ja ja blablabla ik heb het communistisch manifest gelezen en het enigste wat het wilt is vrijheid voor het proletariaat met daaraan allerlei tips en hints voor de proletariër. Moet ik anders een boekenlijst voor je maken?

Welk land is er communistisch of geweest? Als er een land in die richting gaat en er zelf nog een heel eind vandaan is dan is het Cuba. En dat is nu net een land dat zelfs met verschrikkelijke economische omstandigheden en zelfs met het Amerikaanse embargo een voorbeeld voor de hele wereld is mbt het kinderwelzijn, gezondheidszorg en onderwijs. In Cuba hoeven kinderen niet te lijden onder uitbuiting en geweld zoals in veel kapitalistische landen. Kinderen kunnen daar opgroeien in een veilige omgeving, vrij van drugs en geweld. Ze kunnen opgroeien met een gelukkige jeugd.

Het kapitalisme wordt gedreven door meedogenloze winsthonger en baseert zich erop om de werknemers als loonslaaf te benutten en om onderling te laten concurreren door oa lage lonen. Deze ijver naar meer winst leid tot 250 miljoen kinderarbeiders in de wereld. Deze 250 miljoen mensen, waarvan hun de jeugd wordt gestolen zijn geketend aan machines, het werken in de velden, of gedwongen in de seksindustrie. Een gegronde reden om voor het Cubaans systeem te kiezen als onderdeel voor het omverwerpen van de heerschappij van het kapitaal en hun beschermende zogezegde 'democratische' staat.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 16:54   #142
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Dat maak jij ervan, iedereen kan zo een soortgelijke stelling maken, het is dan ook veel eenvoudiger kritiek te geven dan iets zelf trachten te begrijpen.
het genoegen is geheel aan mijn kant, want zoals ik dus reeds tegen u zei:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ga u eerst eens verdiepen in de islam; de werking, totstandkoming en het einddoel ervan, en kom dan nog maar eens terug knul.
Want dát is immers het onderwerp van deze draad, gerelateerd aan het absoluut niet integreren van de aanhangers hiervan. Als u het wereldwijde communiks'me wilt behandelen, opent u maar een andere draad daarover in een passend subforum.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 16:55   #143
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ga u eerst eens verdiepen in de islam; de werking, totstandkoming en het einddoel ervan, en kom dan nog maar eens terug knul.

Over het westen en de islam heb ik al vaak genoeg gezegd dat wij ons niet met de islamitische wereld te bemoeien hebben, en zij niet met ons, en dat ieder aan zijn eigen kant dient te blijven. Beter opletten dus.

Is dat uw repliek? Voor mij is het wel heel duidelijk dat je uw kop dus liever in de grond steekt en u dus niet wil uitspreken over de toestanden in het midden oosten, terwijl ga je u bezighouden met het criminaliseren van mensen met een andere culturele achtergrond..... .
Oud 15 april 2011, 16:57   #144
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
...[enorme lap geknipte en geplakte commiepropaganda zonder eigen inbreng]...
Nog iets ontopic te zeggen, of gaat u gewoon lekker door de discussie trachten te ontwrichten middels uw oeverloze geleuter dat helemaal geen moer met het onderwerp te maken heeft?
Oud 15 april 2011, 16:58   #145
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
het genoegen is geheel aan mijn kant, want zoals ik dus reeds tegen u zei:
Want dát is immers het onderwerp van deze draad, gerelateerd aan het absoluut niet integreren van de aanhangers hiervan. Als u het wereldwijde communiks'me wilt behandelen, opent u maar een andere draad daarover in een passend subforum.

Weer zo een dooddoener.... . Mss kan jij u eens uitdiepen over het hoe waar en waarom er andere culturen zijn en hoe je daar wel of niet mee om dient te gaan. Wil je dit niet raad ik u aan naar hier te verhuizen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pitcairn_(eiland)
Oud 15 april 2011, 16:59   #146
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
... communisme ...
Zeg, hoe komt het dat we over moslims volgens jou niet ("mogen") praten onder een thema over islam, maar wel over communisme en communisten?

Ik zou mezelf niet respecteren, zou ik een mod zijn, en het feit negeren dat je hier anderen provoceert. Echt waar; ik provoceer de mods daarmee niet. Ik meen het. Je bent een vuile provocator. Sorry, maar dat is een feit. Wat wil je daarmee bewijzen? Ik verwacht van de mods eigenlijk dat ze deze keer niet als robotten of als juristen redeneren, maar als verstandige mensen, die je verborgen provocatie niet zullen negeren.

Provocatie is een overtreding (forumreglement).

Laatst gewijzigd door QuasiX : 15 april 2011 om 17:02.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 17:00   #147
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
geleuter

Ja, stop met leuteren en vals beschuldigen.
Oud 15 april 2011, 17:06   #148
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Is dat uw repliek? Voor mij is het wel heel duidelijk dat je uw kop dus liever in de grond steekt en u dus niet wil uitspreken over de toestanden in het midden oosten, terwijl ga je u bezighouden met het criminaliseren van mensen met een andere culturele achtergrond..... .
Het Midden-Oosten kan me hoegenaamd geen hol schelen. Het kan me pas wat schelen zodra hun problemen van daar naar hier geëxporteerd worden. Voor de rest zoeken ze het maar uit en kunnen ze wat mij betreft in hun Midden-oostens sop tot in de eeuwigheid gaarkoken.

En ik criminaliseer niemand, behalve dan degenen die zich aan criminele feiten schuldig maken of maakten, zoals daar zijnde mo de pedo, de oprichter van het totalitaire islamitische zootje ongeregeld die het nodig vond zijn wandaden te laten optekenen als zijnde het woord van één of ander woestijngodje dat altijd en overal gevolgd en nageleefd dient te worden.
Oud 15 april 2011, 17:08   #149
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Weer zo een dooddoener.... . Mss kan jij u eens uitdiepen over het hoe waar en waarom er andere culturen zijn en hoe je daar wel of niet mee om dient te gaan. Wil je dit niet raad ik u aan naar hier te verhuizen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pitcairn_(eiland)
Wellicht dat u in de tussentijd dan eens kunt proberen een fatsoenlijke Nederlandse zin zonder fouten en zonder imbeciele nietszeggende smileys, die enkel uw eigen onvermogen tot ontopic discussiëren moeten doen verhullen, te produceren?
Oud 15 april 2011, 17:08   #150
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Het Midden-Oosten kan me hoegenaamd geen hol schelen. Het kan me pas wat schelen zodra hun problemen van daar naar hier geëxporteerd worden. Voor de rest zoeken ze het maar uit en kunnen ze wat mij betreft in hun Midden-oostens sop tot in de eeuwigheid gaarkoken.

En ik criminaliseer niemand, behalve dan degenen die zich aan criminele feiten schuldig maken of maakten, zoals daar zijnde mo de pedo, de oprichter van het totalitaire islamitische zootje ongeregeld die het nodig vond zijn wandaden te laten optekenen als zijnde het woord van één of ander woestijngodje dat altijd en overal gevolgd en nageleefd dient te worden.

Dus je houd uzelf bewust wereldvreemd (dom), en gaat dan wat veralgemenen en zeiken op alles en iedereen dat een andere cultuur heeft.
Oud 15 april 2011, 17:09   #151
Wisord
Banneling

Standaard

Pictairn is de plek voor jou Sus, waarop wacht je.
Oud 15 april 2011, 17:11   #152
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Zeg, hoe komt het dat we over moslims volgens jou niet ("mogen") praten onder een thema over islam, maar wel over communisme en communisten?

Ik zou mezelf niet respecteren, zou ik een mod zijn, en het feit negeren dat je hier anderen provoceert. Echt waar; ik provoceer de mods daarmee niet. Ik meen het. Je bent een vuile provocator. Sorry, maar dat is een feit. Wat wil je daarmee bewijzen? Ik verwacht van de mods eigenlijk dat ze deze keer niet als robotten of als juristen redeneren, maar als verstandige mensen, die je verborgen provocatie niet zullen negeren.

Provocatie is een overtreding (forumreglement).
Meld het dan, dáár is nu net dat rode driehoekske voor. Gewoon op klikken. En ook voor u geldt dat u in afwachting van een beslissing van de moderatie over de door u ingediende klachten en/of grieven alvast een cursus begrijpend lezen kunt gaan volgen.
Oud 15 april 2011, 17:12   #153
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Meld het dan, dáár is nu net dat rode driehoekske voor. Gewoon op klikken. En ook voor u geldt dat u in afwachting van een beslissing van de moderatie over de door u ingediende klachten en/of grieven alvast een cursus begrijpend lezen kunt gaan volgen.

Mij driehoekje is stuk
Oud 15 april 2011, 17:13   #154
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus je houd uzelf bewust wereldvreemd (dom), en gaat dan wat veralgemenen en zeiken op alles en iedereen dat een andere cultuur heeft.
Dus u heeft werkelijk helemaal niets ontopic te zeggen, en ouwehoert er liever maar een eind op los om de indruk te wekken dat u toch wat te zeggen heeft. Wederom gelardeerd met de nodige imbeciele smileys - uiteraard.
Oud 15 april 2011, 17:14   #155
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Welk land is er communistisch of geweest? Als er een land in die richting gaat en er zelf nog een heel eind vandaan is dan is het Cuba. En dat is nu net een land dat zelfs met verschrikkelijke economische omstandigheden en zelfs met het Amerikaanse embargo een voorbeeld voor de hele wereld is mbt het kinderwelzijn, gezondheidszorg en onderwijs. In Cuba hoeven kinderen niet te lijden onder uitbuiting en geweld zoals in veel kapitalistische landen. Kinderen kunnen daar opgroeien in een veilige omgeving, vrij van drugs en geweld. Ze kunnen opgroeien met een gelukkige jeugd.

Het kapitalisme wordt gedreven door meedogenloze winsthonger en baseert zich erop om de werknemers als loonslaaf te benutten en om onderling te laten concurreren door oa lage lonen. Deze ijver naar meer winst leid tot 250 miljoen kinderarbeiders in de wereld. Deze 250 miljoen mensen, waarvan hun de jeugd wordt gestolen zijn geketend aan machines, het werken in de velden, of gedwongen in de seksindustrie. Een gegronde reden om voor het Cubaans systeem te kiezen als onderdeel voor het omverwerpen van de heerschappij van het kapitaal en hun beschermende zogezegde 'democratische' staat.
Leg dat argument eens even voor aan corse en tomm, ik heb geen zin meer.

Citaat:
Zijn er al genoeg over, maar men negeert dat gretig.

Citaat:
...[enorme lap geknipte en geplakte commiepropaganda zonder eigen inbreng]...
Ze kennen er duidelijk niks van <_<

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 15 april 2011 om 17:16.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 17:16   #156
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus u heeft werkelijk helemaal niets ontopic te zeggen, en ouwehoert er liever maar een eind op los om de indruk te wekken dat u toch wat te zeggen heeft. Wederom gelardeerd met de nodige imbeciele smileys - uiteraard.

Dat was kort samengevat wat jij schreef, het geeft weer wat voor een persoon jij bent.
Oud 15 april 2011, 17:17   #157
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Pictairn is de plek voor jou Sus, waarop wacht je.
Zeer vriendelijk dat u mij mijn eigen (sub-)tropische eilandje gunt. Welnu, ik ben de kwaadste niet en gun u óók een eilandje. Wat zeg ik? U kunt wat mij betreft meteen een hele archipel krijgen. Vooral de Goelagarchipel lijkt me uitermate geschikt.
Oud 15 april 2011, 17:19   #158
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Leg dat argument eens even voor aan corse en tomm, ik heb geen zin meer.

Zijn er al genoeg over, maar men negeert dat gretig.

Ze kennen er duidelijk niks van <_<

Tomm is not my cup of tea. Corse zijn schrijfsels zijn meestal wel recht in de roos.
Oud 15 april 2011, 17:22   #159
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat was kort samengevat wat jij schreef, het geeft weer wat voor een persoon jij bent.
Ah, ons Wisord'eke is inmiddels al aangekomen op het "wat je zegt, ben je zelf, lekker puh"-kleuterniveau. Nu ja, dat is al een hele stap vooruit zullen we maar zeggen.
Of, om de woorden van Neil Armstrong te parafraseren: "een stap terug voor de mensheid, maar een enorme sprong voorwaarts voor het knulleke".
Oud 15 april 2011, 17:23   #160
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat zeg ik?

Tegen uzelf bezig?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be