![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Sinds jaren voel ik me al lang niet meer moreel verplicht om voor “mijn afkomst”, “mijn cultuur” op te komen. Wat mij betreft is “mijn afkomst”, “mijn cultuur” steeds ondergeschikt aan de plaatselijke cultuur. Ikzelf en mijn ouders ondervinden daar geen enkele hinder van om hun eigen cultuur nog te beleven. De "niet-multiculturele" samenleving wil niet zeggen, het weren van andere culturen. Laatst gewijzigd door Yous : 17 januari 2012 om 13:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat dacht je? dat je apart geboetseerd waart uit klei en modder? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ben jij mens of dier? ik ben een mens, geen dier, en jij?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 17 januari 2012 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Vergelijk je je vaak met apen, honden, katten, wormen, vogels, paarden, vee, slang, paramecium caudatum...? Zo ja, dan heb je problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En als je je vaak met konijnen of ratten vergelijkt, dan ben je ofwel een wetenschapper/laborant, ofwel playboy, ofwel een extreemrechtse rotte rat.
Laatst gewijzigd door eLife : 17 januari 2012 om 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
waar heb jij je glazen bol vandaan waarin je zo goed de toekomst kan zien?
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is mijn kat een kat of een dier? is mijn hond een hond of een dier? is mijn goudvis een vis of een dier? is mijn kamperfoelie een plant of een dier.... haaa! neen, mijn kamperfoelie is een plant! Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 17 januari 2012 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Trek het je niet aan. Deze persoon is nu iemand die stelling inneemt uit eigen belang. Zo is deze persoon een echte rassenhater, maar is steeds genuanceerd en beschermend als het over moslims gaat. Wat dat betreft heeft deze al een hele reputatie hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben een mens. De mens is een zoogdier.
Citaat:
Laatst gewijzigd door eLife : 17 januari 2012 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Uw fantasie slaat op hol, meer niet. Graag een link dat moet aantonen dat ik moslims "bescherm."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dat heb ik al geantwoord: ik ben een mens, geen dier. ik ben net zoveel een dier als bv een huis een steen is aangezien jij jezelf als een dier bestempelt, mis je blijkbaar de specificaties van de mens
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 17 januari 2012 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat ben jij toch een uiterst haatdragende persoon. Eigenhandig verantwoordelijk voor het verzieken van vele draden hier op dit forum. Ben je echt beroemd voor geworden. Blijkbaar ook al eens geband. Laatst gewijzigd door Yous : 17 januari 2012 om 14:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() We zijn beesten met dierlijke instincten en driften die dat iets of wat onder controle kunnen houden. De een al beter als de ander. Maar als het er op aan komt, slaan we de ander de kop in zonder nadenken of eten we elkaar op, als het op overleven aankomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat betreft hoofddoeken, dat is een aanval op mijn vrijheid. Het liefst van al zou ik alle moslims weer zien vertrekken naar hun eigen woestijnen, waar ze thuishoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dieren zijn er voor voedsel. dieren behandel ik met onder andere met: "zit" "lig" "geef pootje", of eet ik op. hoe zou je het vinden als mensen jou als een beest behandelen?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 17 januari 2012 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik zou jullie eens graag onderzoeken/bestuderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is niet gelijk aan krankzinnige redeneringen waarin mensen beesten genoemd worden en daar dan bladzijden over gaan, kunnen we het over het onderwerp hebben en dit gezever achterwege laten? Wie niet accepteert dat mensen zoogdieren zijn heeft een probleem wat niet op het forum moet worden opgelost! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |