![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hij is nu aan het sparen voor een huis voor hem en zijn vriendin. Ik hoop dat hij lang voor me blijft werken, want zijn inzet, werklust en motivatie is fenomenaal. Wie heeft cijfers van hoeveel leefloners er een BMW hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals een spreekwoord zegt "Beter VOORKOMEN dan genezen". En dan weet U waarom de autochtonen bang zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan eventjes een Wake-up call ~ DRIIIIIING ~ 76 % van DE autochtonen zijn helemaal niet zo bang, die zijn realistisch en besterven het niet van de paranoia. 76% idioten?? Of misschien moet die 24% bangerikken eens een keertje beginnen nadenken?
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 30 juli 2004 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#147 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Autochtonen = de oorspronkelijke bevolking Allochtonen = de migranten Dus u denkt dat ik het over onaangepaste Vlamingen had? met die 76 % ? Herlees alles nog eens een keertje ~ en kom dan nog eens een keertje terug ![]()
![]() |
![]() |
#149 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat men klanten buiten jaagt door iemand zijn portemonnee te maken? Ik wou dat ik u kon geloven, het lijkt verdacht teveel op een trailer van Pretty woman met Richard Gere. Komaan, wees even ernstig….wie jaagt op zulke manier zijn klanten weg? Ok, driemaal een wijkagent binnengekregen, maar is dat niet begrijpelijk? Ons land wordt overspoeld door schijnhuwelijken. Dus is het toch begrijpelijk dat er (eindelijk) controle op gebeurt. [font=Verdana]Dat een snotneus zulke belachelijk opmerkingen maakt tot daar toe. Het doet mij toch erg twijfelen dat dit de woorden zijn van een volwassen persoon, tenzij ze enkele marginalen kruiste op haar pad. [/font] [font=Verdana]Helaas bent u aan het veralgemenen, ik ben waarschijnlijk bruiner dan uw vrouw (zeker nu met de lekkere zon ![]() Het grappigste is dat degenen die mij beledigden, goede kameraden geworden zijn. Zoals u het hier omschrijft, lijkt het net of elke Vlaming is een marginale racist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister
|
![]() Laten doen ons Bartje, die jongen heeft een weelderige fantasie. Leuk om lezen.
![]()
![]() |
#151 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door BartP Inderdaad, er is een jonge gast, 21 jaar, van Turkse komaf die voor me werkt en die rijdt met een BMW 5-series. Hij werkt en klust al bij van zijn 16 jaar, is een erg handige jongen, heeft een huisje gekocht dat hij opknapte, en verhuurt er nu 3 mooie moderne appartementen. Hij woont zelf nog thuis, spaart zijn geld, en heeft toen hij 18 was een tweedehands BMW gekocht. Hij is nu aan het sparen voor een huis voor hem en zijn vriendin. Ik hoop dat hij lang voor me blijft werken, want zijn inzet, werklust en motivatie is fenomenaal. Wie heeft cijfers van hoeveel leefloners er een BMW hebben? Dat is nu juist het grote probleem. Zoals hij lopen ze er niet dik. En de goei worden met de slechte over dezelfde kam geschoren. Zoals een spreekwoord zegt "Beter VOORKOMEN dan genezen". En dan weet U waarom de autochtonen bang zijn! Daar slaat mijn uitspraak op. Dat mensen zoals hierboven aangehaalde allochtoon die dik lopen! integendeel, degenen die een BMW hebben uit de criminaliteit ( deze wel sterk vertegenwoordigd zijn. Dus ik had het niet over de autochtoon __________________ Stalen mijn mantel, en leder mijn kleed. Zwaard mijn gedachten en Dietsland mijn eed |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij zegt : "En dan weet U waarom de AUTOCHTONEN bang zijn!" DAAROP reageer ik met te vragen WIE die bange autochtoon is, zoals jij dit stelt is het DE autochtoon, dus DE Vlaming/Belg in 't algemeen. Als dat zo was dan had het VB 100% van de stemmen (de bange blanke man) nu is er 76 % een overgrote meerderheid die NIET op het VB heeft gestemd. Er is maar 24% BANG van die allochtoon en de meesten NIET. DAT was mijn reactie maar die was blijkbaar te moeilijk, dus ik zal het een beetje eenvoudiger stellen : Spreek voor jezelf, jij bent blijkbaar bang maar wij niet, en die WIJ is die overige 76 % van mensen, zomaar eventjes meer dan 4.000.000 Vlamingen en dan tellen we die 4.000.000 Walen nog niet mee.
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat heeft nu eens helemaal niets met zijn afkomst te maken want een autochtoon kan dit ook niet hoor. Misschien als hetgeen hij in het zwart doet zoveel geld op brengt ofzo. Laatst gewijzigd door illwill : 1 augustus 2004 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#156 | |
Europees Commissaris