Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2004, 07:13   #141
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Waarom zouden we jaloers zijn op iets dat de huidskleur van rottend voedsel heeft, uren in de wind stinkt (wordt er wel een bad genomen ???? worden kleren wel gewassen ???), merendeels te lui is om te werken en parasitair leeft, dat een taal spreekt dat eerder op gevloek lijkt dan op woorden ???????
Komaan zeg !
En het is daadwerkelijk zo dat die dure BMW en Mercedez en wat nog allemaal meestal via illegale praktijken verworven worden. Dat komt niet van een leefloon. Daar moet niemand Einstein voor heten om daar achter te komen.
Ik ben er nog niet helemaal uit of u extreem-rechts, dan wel extreem-dom bent... Of beiden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2004, 10:30   #142
BartP
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
tja, als je nog thuis woont, wat de meesten ook doen, dan kan dat best, de periode dat ik thuis woonde kon ik mij financieel ook veel meer veroorloven dan ik nu kan.
Inderdaad, er is een jonge gast, 21 jaar, van Turkse komaf die voor me werkt en die rijdt met een BMW 5-series. Hij werkt en klust al bij van zijn 16 jaar, is een erg handige jongen, heeft een huisje gekocht dat hij opknapte, en verhuurt er nu 3 mooie moderne appartementen. Hij woont zelf nog thuis, spaart zijn geld, en heeft toen hij 18 was een tweedehands BMW gekocht.
Hij is nu aan het sparen voor een huis voor hem en zijn vriendin.
Ik hoop dat hij lang voor me blijft werken, want zijn inzet, werklust en motivatie is fenomenaal.

Wie heeft cijfers van hoeveel leefloners er een BMW hebben?
BartP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2004, 10:49   #143
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Inderdaad, er is een jonge gast, 21 jaar, van Turkse komaf die voor me werkt en die rijdt met een BMW 5-series. Hij werkt en klust al bij van zijn 16 jaar, is een erg handige jongen, heeft een huisje gekocht dat hij opknapte, en verhuurt er nu 3 mooie moderne appartementen. Hij woont zelf nog thuis, spaart zijn geld, en heeft toen hij 18 was een tweedehands BMW gekocht.
Ik hoop dat hij lang voor me blijft werken, want zijn inzet, werklust en motivatie is fenomenaal.

Dat is nu juist het grote probleem. Zoals hij lopen ze er niet dik. En de goei worden met de slechte over dezelfde kam geschoren.
Zoals een spreekwoord zegt "Beter VOORKOMEN dan genezen".

En dan weet U waarom de autochtonen bang zijn!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2004, 11:47   #144
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Dat is nu juist het grote probleem. Zoals hij lopen ze er niet dik. En de goei worden met de slechte over dezelfde kam geschoren.

DE autochtonen, daar bedoelt u de GANSE bevolking toch mee????
Dan eventjes een Wake-up call ~ DRIIIIIING ~ 76 % van DE autochtonen zijn helemaal niet zo bang, die zijn realistisch en besterven het niet van de paranoia.
76% idioten??
Of misschien moet die 24% bangerikken eens een keertje beginnen nadenken?

Laatst gewijzigd door oriana : 30 juli 2004 om 20:01.
oriana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2004, 16:03   #145
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
DE autochtonen, daar bedoelt u de GANSE bevolking toch mee????
Dan eventjes een Wake-up call ~ DRIIIIIING ~ 76 % van DE autochtonen zijn helemaal niet zo bang, die zijn realistisch en besterven het niet van de paranoia.
76% idioten??
Of misschien moet die 24% bangerikken eens een keertje beginnen nadenken?
NEEN allochtonen!
Oud 30 juli 2004, 17:09   #146
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
NEEN allochtonen!
??? waarop slaat dit antwoord?
Oud 30 juli 2004, 19:51   #147
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
??? waarop slaat dit antwoord?
U heeft het over de autochtonen welke niet zouden zijn aangepast!
Oud 30 juli 2004, 19:59   #148
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
U heeft het over de autochtonen welke niet zouden zijn aangepast!

Autochtonen = de oorspronkelijke bevolking
Allochtonen = de migranten

Dus u denkt dat ik het over onaangepaste Vlamingen had? met die 76 % ?
Herlees alles nog eens een keertje ~ en kom dan nog eens een keertje terug
Oud 31 juli 2004, 00:29   #149
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Meestal volgt het winkelpersonneel haar in de winkels. Ook heeft ze al eens de opmerking gekregen in een sjieke winkel dat men daar niks voor haar had dat ze zich kon permiteren.
Een wijkagent die 1 keer komt, ok, maar 3, DRIE keer? dat vind ik nogal straf.

PS ik ben verre van een arme vlaming.

PPS het storendste voor mijn vrouw zijn de racistisch getinte opmerkingen alla: 'hello me love you long time', 'hey tsjing tsjang tsjong', 'hallo suckie suckie?' 'hey d�*�*r een hete chinese!!' mocht het blijven bij 'hela heet wijveke' of 'hallo schoonheid' dat ware het niet zo erg geweest, helaas doet de Vlaming er altijd iets denigrerends bij betrekkende haar ras.
Mijn excuses, maar het komt nogal héél ongeloofwaardig over bij mij, en waarschijnlijk bij anderen ook.
Dat men klanten buiten jaagt door iemand zijn portemonnee te maken? Ik wou dat ik u kon geloven, het lijkt verdacht teveel op een trailer van Pretty woman met Richard Gere. Komaan, wees even ernstig….wie jaagt op zulke manier zijn klanten weg?
Ok, driemaal een wijkagent binnengekregen, maar is dat niet begrijpelijk? Ons land wordt overspoeld door schijnhuwelijken. Dus is het toch begrijpelijk dat er (eindelijk) controle op gebeurt. [font=Verdana]Dat een snotneus zulke belachelijk opmerkingen maakt tot daar toe. Het doet mij toch erg twijfelen dat dit de woorden zijn van een volwassen persoon, tenzij ze enkele marginalen kruiste op haar pad. [/font]
[font=Verdana]Helaas bent u aan het veralgemenen, ik ben waarschijnlijk bruiner dan uw vrouw (zeker nu met de lekkere zon ) en kan me buiten mijn[/font] dienst bij de para’s niet herinneren dat ik ooit een racistische opmerking heb gekregen.
Het grappigste is dat degenen die mij beledigden, goede kameraden geworden zijn. Zoals u het hier omschrijft, lijkt het net of elke Vlaming is een marginale racist.
MT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 01:33   #150
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Laten doen ons Bartje, die jongen heeft een weelderige fantasie. Leuk om lezen.
Oud 31 juli 2004, 07:10   #151
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Autochtonen = de oorspronkelijke bevolking
Allochtonen = de migranten

Dus u denkt dat ik het over onaangepaste Vlamingen had? met die 76 % ?
Herlees alles nog eens een keertje ~ en kom dan nog eens een keertje terug

Oorspronkelijk bericht door BartP

Daar slaat mijn uitspraak op. Dat mensen zoals hierboven aangehaalde allochtoon die dik lopen! integendeel, degenen die een BMW hebben uit de criminaliteit ( deze wel sterk vertegenwoordigd zijn. Dus ik had het niet over de autochtoon

Oud 31 juli 2004, 12:32   #152
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:

Oorspronkelijk bericht door BartP

Daar slaat mijn uitspraak op. Dat mensen zoals hierboven aangehaalde allochtoon die dik lopen! integendeel, degenen die een BMW hebben uit de criminaliteit ( deze wel sterk vertegenwoordigd zijn. Dus ik had het niet over de autochtoon

DAAROP reageer ik met te vragen WIE die bange autochtoon is, zoals jij dit stelt is het DE autochtoon, dus DE Vlaming/Belg in 't algemeen.
Als dat zo was dan had het VB 100% van de stemmen (de bange blanke man) nu is er 76 % een overgrote meerderheid die NIET op het VB heeft gestemd.
Er is maar 24% BANG van die allochtoon en de meesten NIET.
DAT was mijn reactie maar die was blijkbaar te moeilijk, dus ik zal het een beetje eenvoudiger stellen : Spreek voor jezelf, jij bent blijkbaar bang maar wij niet, en die WIJ is die overige 76 % van mensen, zomaar eventjes meer dan 4.000.000 Vlamingen en dan tellen we die 4.000.000 Walen nog niet mee.
Oud 31 juli 2004, 14:29   #153
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Toch wel, lees nu eens wat jij schrijft in je laatste zin ?
Jij zegt : "En dan weet U waarom de AUTOCHTONEN bang zijn!"
DAAROP reageer ik met te vragen WIE die bange autochtoon is, zoals jij dit stelt is het DE autochtoon, dus DE Vlaming/Belg in 't algemeen.
Als dat zo was dan had het VB 100% van de stemmen (de bange blanke man) nu is er 76 % een overgrote meerderheid die NIET op het VB heeft gestemd.
Er is maar 24% BANG van die allochtoon en de meesten NIET.
DAT was mijn reactie maar die was blijkbaar te moeilijk, dus ik zal het een beetje eenvoudiger stellen : Spreek voor jezelf, jij bent blijkbaar bang maar wij niet, en die WIJ is die overige 76 % van mensen, zomaar eventjes meer dan 4.000.000 Vlamingen en dan tellen we die 4.000.000 Walen nog niet mee.
Liever bange Jan,dan dode Jan.
Oud 1 augustus 2004, 17:14   #154
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Sorry hoor, ik wet niet waar men deze appartementen kan kopen maar niemand kan door middel van op zijn 16 de wat bij te klussen en vroeg beginnen werken en thuis wonen op zijn 21ste eigenaar zijn van 3 moderne appartementen, een opgeknapt huis en op z'n 18de al een auto kopen hoor. Oftewel zijn ze rijk bij hem thuis, want via de bank krijg je zulke lening niet hoor. Ik heb ook altijd vakantiewerk gedaan vanaf mijn 16 en hier en daar wat bijgeklust, ben ook beginnen werken op mijn 19de en kan me nu nog steeds geen 3 appartementen en een huis + auto betalen hoor.

En dat heeft nu eens helemaal niets met zijn afkomst te maken want een autochtoon kan dit ook niet hoor. Misschien als hetgeen hij in het zwart doet zoveel geld op brengt ofzo.

Laatst gewijzigd door illwill : 1 augustus 2004 om 17:15.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 17:15   #155
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Liever bange Jan,dan dode Jan.
Liever slimme Jan, dan bange Jan.

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 17:16   #156
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Sorry hoor, ik wet niet waar men deze appartementen kan kopen maar niemand kan door middel van op zijn 16 de wat bij te klussen en vroeg beginnen werken en thuis wonen op zijn 21ste eigenaar zijn van 3 moderne appartementen, een opgeknapt huis en op z'n 18de al een auto kopen hoor. Oftewel zijn ze rijk bij hem thuis, want via de bank krijg je zulke lening niet hoor. Ik heb ook altijd vakantiewerk gedaan vanaf mijn 16 en hier en daar wat bijgeklust, ben ook beginnen werken op mijn 19de en kan me nu nog steeds geen 3 appartementen en een huis + auto betalen hoor.

En dat heeft nu eens helemaal niets met zijn afkomst te maken want een autochtoon kan dit ook niet hoor. Misschien als hetgeen hij in het zwart doet zoveel geld op brengt ofzo.
Is bij mij eveneens ongeloofwaardig overgekomen!
Oud 1 augustus 2004, 17:20   #157
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Is bij mij eveneens ongeloofwaardig overgekomen!
Dat de aarde rond is was voor sommigen ook moeilijk te geloven

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
Oud 1 augustus 2004, 17:20   #158
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Liever slimme Jan, dan bange Jan.
Van die helden liggen er reeds veel onder de zoden!
Oud 1 augustus 2004, 17:23   #159
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Dat de aarde rond is was voor sommigen ook moeilijk te geloven
Het verhaal kan gewoonweg niet. Tel voor mijn part een loon van een goed verdienende burgelijk ingenieur uit op 3 jaar, die kan dat ook niet betalen dus laat staan iemand die wat heeft bijgewerkt van op zijn 16de en nu een gewone job heeft, of wat doet deze handige kerel?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 17:24   #160
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Van die helden liggen er reeds veel onder de zoden!
Ik toch niet voor zover ik weet.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be