![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zij schuldig was weten we, we weten nu zelfs dat de strafuitvoering beslist heeft dat ze haar straf gedaan heeft en buiten mag.
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daarnet beelden gezien van verwilderde manifestanten die dranghekken omduwden om toch maar hun driften op een paar schrepele bejaarde zusters te kunnen botvieren. Hopelijk volgen er zware straffen voor deze geweldenaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is inderdaad niet veel nodig om het gemiddelde Belgske in een beest te doen veranderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rechtspraak uit handen geven is binnen het bestaan van de mensheid vrij recent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
s'Nachts, voor hen te bewaken, kunnen we doen zoals in de USA : http://www.knack.be/nieuws/buitenlan...0158052783.htm Wolven nieuwe bewakers in Amerikaanse gevangenis Citaat:
![]()
Nee, er is geen geld in Europa... http://www.challenges.fr/classements/fortune/http://www.inegalites.fr/spip.php?article1294 Laatst gewijzigd door Aligator : 3 augustus 2012 om 23:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet de focus niet proberen te verleggen... Citaat:
U gaat dus volledig akkoord... En zeg eens, zou u nog akkoord zijn indien uw kind één der slachtoffers moest wezen.... En hoe zit het met de andere daders van vergelijkbare feiten.... Allemaal maar op vrije voeten laten.... Zegt u het maar,misschien nog een medaille én een schadevergoeding er bovenop vanwege de samenleving die hun voor hun daden heeft gestraft... Laatst gewijzigd door Svennies : 4 augustus 2012 om 00:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De realiteit vandaag maakt het onmogelijk van mensen langer te straffen, tenzij je binnen tien jaar de gevangenis vol wil hebben met mensen die er niet meer uitkomen. En vermits er geen geld is zal de toestand alleen maar verergeren, in de toekomst zullen er almaar kortere straffen uitgesproken worden. En daar waar je zegt, moest het mijn kind zijn, daar ga ik te rade bij u en zeg ik zo: Het gaat hier hélemaal niet over mij.... U moet de focus niet proberen te verleggen...
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Nou dat zal dan wel de ondergang zijn van de maatschappij. Want als maar kortere straffen wil zeggen als maar meer kriminele feiten. Zal ik dan nu al maar eens uitkijken naar wie mij ooit eens iets in de weg gelegd heeft, vooraleer ik het niet meer kan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me een postbode van de omstreken van Boom, hij kreeg dertien en een half jaar voor zijn vrouw te wurgen. Na zes jaar werd hij vrijgelaten, daar kun je het toch niet voor laten, zei hij me. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik denk dat dutroux een hele dure bajesklant is, daarom beter ineens vrijlaten alms ik jouw logica volg? hij zit ook al 16j voor dezelfde kindermoorden als Martin wat een rechtsongelijkheid dat hij verder moet brommen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=C4UhW9dIMfQ Met hem , geen financieringsproblemen. Legertenten, elke dag hetzelfde eten, ijzeren discipline...Mischien iets voor Dutroux, Martin en anderen van dat slag ?
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Martin vrij mag , dan mogen er nog honderden legertenten staan... Het grappige aan heel de zaak is dat er dagelijks moordenaars, verkrachters en ander materiaal vrijgelaten wordt onder dezelfde voorwaarden als Martin, maar dat men nu wel een keer reageert. Waren al die andere slachtoffers dan te min om commotie over te maken? En voor men het vraagt , van mij mag die madam rustig blijven zitten waar ze zit, ze mag nog met een ketting en een ijzeren bal de beken gaan leegscheppen of zo. Maar ik vind dat men zich dan ook moet realiseren dat deze ene zaak geen uitzondering moet zijn, men moet de volledige wetgeving in deze (en meer dingen bij justitie) aanpakken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk dan nog maar eens tegoei, er kwam geen enkele non in beeld. Het ging om wat geduw tegen enkele hekken die voor de politie stonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=C4UhW9dIMfQ Laatst gewijzigd door Savatage : 6 augustus 2012 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |