Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2012, 17:54   #141
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Het punt van die politikus is natuurlijk dat ALS die prikkels er niet zijn, het gevaar dat er onverantwoordelijk mee omgegaan wordt, de pas wordt afgesneden.

De gelegenheid maakt de dief en merk op dat aanleiding geven tot diefstal wél verboden is!
Ik heb zo eens een boete gekregen, niet omdat de voorruit van mijn wagen ontbrak, maar omdat er in die toestand 'waardevolle' zaken in mijn wagen lagen die door het ontbreken van de voorruit konden gestolen worden.

Als een vrouw het recht heeft van de opwindendste chemische reakties te veroorzaken, waarom heb ik dan niet het recht om bijvb. mijn wagendeur niet op slot te doen? Want dat is aanleiding geven tot diefstal én stafbaar?
hier ben ik het volledig mee eens.
Mijn punt is: je mag alles in uw ongesloten voertuig laten liggen zonder boete.
Het is diegene die diestal pleegt die in fout is, niet het slachtoffer.

Er zijn vrouwen genoeg die er alles, maar dan ook alles, aan doen om "prikkels" te geven richting mannen...moet kunnen...het zijn de dommekloten die daar een probleem mee hebben die in fout zijn...

conclusie: voedt de jongens op en vertel hun dat een gedeelte van de vrouwen, cosmetica-industrie incluis, er op uit is om het uiterlijk van de vrouw te "gebruiken" (let op: mannen doen identiek hetzelfde als hun dat goed uitkomt) ....niets mis mee maar vertel dat aan de jongens en meisjes...doe daar niet flauw over....

Laatst gewijzigd door Fieseler : 10 september 2012 om 17:54.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 17:56   #142
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris

Jacob Van Artevelde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Hij heeft nog altijd ongelijk,er bestaat ongepaste of storende kledij,maar dat is geen reden voor seksuele intimidatie.Dus als iemand aangesproken wordt wegens ongepaste kledij dan is dat een discussie.Als je de prijs voor een pijpbeurt,een uurtje kameren of haar telefoonnummer vraagt dan is dat wel seksuele intimidatie.
Nog nooit één haar telefoonnummer gevraagd?
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 18:24   #143
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Nog nooit één haar telefoonnummer gevraagd?
Kheb aan iemand op straat nog nooit haar nummer gevraagd.Na een leuk gesprek ergens anders heb ik dat wel al gedaan.Het antwoord dat het meest indruk heeft gemaakt was;Sorry,dat krijg je niet want ik ben getrouwd en ik hou van mn man.Alhoewel ik een blauwtje liep was dat toch het beste antwoord ooit.Ik wens haar het beste.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 18:28   #144
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Moet ik het even spellen? j-o-u m-e-n-i-n-g m-o-e-t n-a-a-r d-e p-r-u-ll-e-n-b-a-k omdat het nergens op slaat

Volgens jou kan een man die een vrouw seksueel intimideert gewoon zeggen" sorry hoor maar door die korte rok werken de receptoren tussen mijn hersencellen niet meer, kan er niets aan doen!"
1: Ik neem anders de positie van veel neurowetenschappers in.

2: Zo zou je het inderdaad kunnen zien, al is het altijd genuanceerder dan dat.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 18:30   #145
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Pedofilie ook hé, in de jaren '70 hebben ze dat zo geprobeerd te benaderen maar dat is falikant misgelopen. Zelfs al is het een natuurlijk verklaarbare drang dan nog is het niet iets wat je moet toelaten.

Nudisme is ook natuurlijk verklaarbaar, als we jou moeten volgen moeten we hier naakt rondlopen en mag iedereen geneukt worden omdat alles maar een instinctieve drang is, ik dacht toch dat we dat stadium al lang voorbij waren.
Waar heb ik het over *toelaten*?
Oud 10 september 2012, 18:45   #146
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Waar heb ik het over *toelaten*?
Als er begrip is, heb je geen straf en laat je het uiteindelijk ook toe. Dat is die onbedwingbare drang die af en toe z'n kop opsteekt in de rechtspraak.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 18:49   #147
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je kan draaien zoals je wil. Hij heeft niet gezegd wat de media zeggen dat hij heeft gezegd. Hij heeft gezegd wat ik hier heb gepost, en dat is gewoon een open deur intrappen. Een storm in een glas water!

Omdat hij Ali heet, verzinnen de media er allerlei onzin bij. Als hij Pol Van Den Driessche had geheten, dan bedekte men alles met de mantel der liefde
Of u had het wel even anders uitgelegd als hij Pol had geheten.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 18:52   #148
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat hij zei, was de evidentie zelve en is totaal uit de context gerukt door de sensatiemedia. En de film van Sofie Peeters erbijsleuren zal je niet helpen: die speelt in Brussel en niet in Mechelen!
Als jij denkt dat dit enkel in brussel gebeurd zit je er dik naast....

Zal ik u eens enkele plaatsen wijzen in Mechelen waar nét hetzelfde gebeurd...

En nee,niet van horen zeggen,maar zélf zien gebeuren en uiteraard tussengekomen...

Laatst gewijzigd door Svennies : 10 september 2012 om 18:52.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 18:52   #149
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als er begrip is, heb je geen straf en laat je het uiteindelijk ook toe. Dat is die onbedwingbare drang die af en toe z'n kop opsteekt in de rechtspraak.
Nee, we moeten pedoseksuelen uit de maatschappij halen, omdat die een gevaar zijn voor de samenleving.

Ik heb het helemaal nergens over toelaten, het rechtsysteem moet er alleen anders mee omgaan. We moeten er nu vooral voor zorgen dat wij bepaalde mensen (en dan neem ik nu toevallig pedofielen, als voorbeeld) uit de maatschappij halen.
Oud 10 september 2012, 19:01   #150
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijkbaar kies jij dan voor het schorremorrie. Ik kies echter voor de slachtoffers, geef hen tips om weerbaarder te zijn, pleit voor de legalisering van pepper spray, enzovoort.
Ik heb er eigenlijk geen probleem mee om dat te legaliseren alleen voor sexy geklede vrouwen.
Of gaat ge hun klederdracht dan uitlokking noemen als ze hun busje gebruiken ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 19:24   #151
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Als jij denkt dat dit enkel in brussel gebeurd zit je er dik naast....

Zal ik u eens enkele plaatsen wijzen in Mechelen waar nét hetzelfde gebeurd...

En nee,niet van horen zeggen,maar zélf zien gebeuren en uiteraard tussengekomen...
In Antwerpen gaan jonge meisjes special niet meer via de standaarduitgang uit de Cinema wegens moslimkrapuul dat daar staat te wachten tot de films gedaan zijn.... waarschijnlijk om te meten of hun rok niet te kort is?

Tussenkomen: we hebben inderdaad terug hoge nood aan ridderlijke gentlemen die de ladies in distress ter hulp schieten ja. Lijkt wel een Back to Past sequel 27 tegenwoordig.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 10 september 2012 om 19:26.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 23:46   #152
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Het heeft niets te maken met verkeerde signalen die door de vrouwen gegeven worden maar alles met met de verziekte cultuur mengelmoes.

Als dat Noord Afrikaans gepeupel zich mateloos ergert aan onze cultuur, dan horen ze hier niet te zijn, en het wordt hoogtijd dat hun dat eens met alle mogelijke middelen duidelijk gemaakt wordt.

Idem geldt dit voor daar waar in onze maatschappij hoofddoeken niet toegelaten zijn. Bij mij op het werk vroeger moesten we ook niet ( ook al was het zomer) in een korte broek verschijnen of we mochten direct terug vertrekken om wat anders te gaan aantrekken. Als dat de normen zijn van de werkgever, dan heb je je daar bij neer te leggen of op te krassen.

Het is niet aan ons om alle hier bestaande reglementen te gaan aanpassen en veranderen omdat die gemeenschap daar niet mee kan leven. Dan vertrekken ze maar terug naar 't land van herkomst waar het toch allemaal zoveel beter is.

Vb. Hier moeten hun vrouwen op een pasfoto mogen staan met hoofddoek terwijl een landbouwer van hier, die met zijn pet op zou gaan slapen, met ontbloot hooft op de pasfoto moet. Waar gaat dat naartoe. Geldt voor mij evengoed voor onze nonnetjes hoor, iedereen gelijk voor de wet. Bloot hoofd voor ons, boot hoofd voor iedereen!!!

Laatst gewijzigd door Garry : 10 september 2012 om 23:47.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 23:58   #153
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt het nog niet begrepen, hé. Het gaat niet over de Belgische nationaliteit wensen. Belgische burgers van islamitische geloofsovertuiging zijn Belgische burgers zoals alle andere; daarbij hoort uiteraard de Belgische nationaliteit. En ja, Belgische burgers hebben recht op godsdienstvrijheid; zo staat dat verankerd in de grondwet sinds de stichting van België.
Dat ze dan maar rap iets anders stichten. Godsdienstvrijheid eindigt met gebrainwashte kloten die vliegtuigen kapen om er mee tegen torengebouwen te vliegen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 23:58   #154
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dit is natuurlijk de evidentie zelve en je moet echt een ideologische hardliner zijn om hier aanstoot aan te nemen.
Nochtans nam Somers die je moeilijk kan verwijten anti-islam te zijn daar wél aanstoot aan, en hij niet alleen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 03:09   #155
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Ali Salmi is iemand die me een ban zou kunnen bezorgen indien ik mijn mening over hem zou uiten.

Sowieso is hij een schandalige loser die politiek verbrand moet worden.

In een democratische maatschappij waar vrouwen rechten hebben - in zo'n maatschappij is er geen plaats voor zo'n achterlijke boertige eikel.

Echt waar ik moet mijn best doen om zo iemand niet te waterboarden - en verafschuw waterboarden.
Oud 11 september 2012, 10:40   #156
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het punt van die politikus is natuurlijk dat ALS die prikkels er niet zijn, het gevaar dat er onverantwoordelijk mee omgegaan wordt, de pas wordt afgesneden.

De gelegenheid maakt de dief en merk op dat aanleiding geven tot diefstal wél verboden is!
Ik heb zo eens een boete gekregen, niet omdat de voorruit van mijn wagen ontbrak, maar omdat er in die toestand 'waardevolle' zaken in mijn wagen lagen die door het ontbreken van de voorruit konden gestolen worden.

Als een vrouw het recht heeft van de opwindendste chemische reakties te veroorzaken, waarom heb ik dan niet het recht om bijvb. mijn wagendeur niet op slot te doen? Want dat is aanleiding geven tot diefstal én stafbaar?
Dat is inderdaad het Islamitisch standpunt, wanneer je mannen niet blootstelt aan prikkels die vrouwen kunnen geven, vermijdt je Zina of chaos.
Wanneer vrouwen dit dan toch doen, mannen prikkelen, is dat hun verantwoordelijkheid en niet van mannen.
Daarom krijg je totaal onaangepast gedrag binnen een samenleving wat een totaal andere kijk op die zeken heeft, niet vrouwen maar mannen zijn verantwoordelijk voor hun eigen seksueel gedrag.

Dat erkennen kost moslims nogal wat moeite, ze proberen toch steeds om vrouwen verantwoordelijk te maken, dat kun je echt niet dulden, van mij mag een politicus met dergelijke mentaliteit er onmiddellijk uit! Integratie kun je van iemand die zo denkt onmogelijk verwachten.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 11:03   #157
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Wat mij het meest verontrust is niet zozeer de (foutieve en te corrigeren) houding van de muzelmannen, maar vooral de houding van onze eigen autochtone mannen (zoals vb. hier Jacob van Artevelde), die zonder enig verpinken die omgekeerde gedachtengang zomaar overnemen.

Ik heb het al verschillende malen opgemerkt, maar het laagje emancipatie-vernis waarvan ik dacht dat die ondertussen toch al algemeen bij de mannen en zonen van de geëmancipeerde vrouwen zou zijn doorgedrongen, toch wel héél dunnetjes is.
Zie ook de verschillende commentaren op de desbetreffende krantenartikels: niet de moslims reageren erop, wèl de autochtone mannen die blijkbaar ineens toch zouden willen dat wij en onze dochters zich bedekt en verhuld op de straat begeven.
En d�*t beste mensen is een zeer gevaarlijke situatie.

Ik zie vb. nu al dat op de stranden nog amper of geen monokini wordt gedragen. Dertig jaar geleden was dat nog standaard op zowel Belgische, Nederlandse, Franse en zeker op de zuiderse stranden. Het k�*n natuurlijk een modetrend zijn, maar toch twijfel ik daaraan.

Maar nogmaals, als mijnheer Salmi zijn salami niet onder controle kan houden als ik of mijn dochters voorbijstappen, dan is dat een probleem van mijnheer Salmi en niet dat van mijn dochters !

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 11:25   #158
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is inderdaad het Islamitisch standpunt, wanneer je mannen niet blootstelt aan prikkels die vrouwen kunnen geven, vermijdt je Zina of chaos.
Dat is trouwens ook altijd het standpunt geweest van rechts en katholiek vlaanderen, toch verbazend hoe alles tegenwoordig op z'n kop staat qua rechts en links.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 11:38   #159
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is trouwens ook altijd het standpunt geweest van rechts en katholiek vlaanderen, toch verbazend hoe alles tegenwoordig op z'n kop staat qua rechts en links.
Rechts of links is onbruikbaar geworden , niemand weet nog waar dat juist voor staat en je kan het in bijde richtingen interpreteren .

ik vind het een waardeloze therm .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 11:39   #160
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klopt helemaal niet, ik ben rechts en sta niet alleen open voor zulke prikkels en heb ze zelfs zeer graag.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be