![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ganse opdeling van onze maatschappij in "groepen",bijvoorbeeld in loontrekkenden en zelfstandigen,in subgroepen zelfs als ambtenaren,arbeiders en bedienden moet best geleidelijk aan afgeschaft worden.
Er zijn steeds meer mensen die gedurende hun carriere al ambtenaar,zelfstandige en beide "soorten" werknemer zijn of geweest zijn.Dergelijke flexibiliteit is goed voor zowel de werkende mens, als voor de maatschappij. Ouderwetse pensioensystemen die nog dateren uit een tijd dat een grote meerderheid van de mensen definitief "gevangen" zat in een bepaalde "klasse" ,afhankelijk van uit welke broek je geschud was,mogen en moeten "afgevlakt" worden.... Wat belangrijk is en blijft is hoeveel je kunt bijbrengen tot het systeem en hoe je je aktieve carriere zo bevredigend mogelijk kan invullen zonder te moeten piekeren over je toekomstig pensioenstelsel... Laatst gewijzigd door kelt : 23 december 2012 om 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarmee bewezen is dat de loonkost abnormaal hoog is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen als de potloden op tijd besteld geraakt zijn en de puntenslijper niet defect is.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
/sarcasme
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat maakt wel wat uit. Ik heb voor het eerst dit jaar ooit vooraf betaald, omdat ik wist dat ik winst ging maken. Ik weet ook niet hoe ik het gaan heb. Toegegeven, voorbije jaren heb ik extra kosten gedaan om géén winst te maken, dingen die verantwoord waren. Investeren noemen ze dat. Nu ga ik aan 1,5% belastingen zitten op de omzet, 25% van de winst. Privé zit ik aan 45% plus sociale bijdragen. Werknemers moeten niet jaloers zijn dus, zij mogen ook hun beroepskosten aftrekken. |
|
![]() |
![]() |