![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wil u graag de monarchie afgeschaft zien ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
89 | 88,12% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
12 | 11,88% |
Aantal stemmers: 101. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit de juiste vagina vallen en rijk geboren worden is 1 ding, de staat die ze blijft onderhouden en tolereren is een ander ding en staat daar los van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het word tijd om deze pathetische komedie een halt toe te roepen. Elke eurocent die deze familie van de Vlamingen kadoo krijgt is er één te veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Waarom op uw belastingbrief ? Beter : zo je dan toch wil bijdragen, doe je zelf de stappen daarvoor. De koning maakt een bankrekeningnummer kenbaar waar iedere onderdaan die dit wenst geld kan storten voor hem en zijn familie. En met wat d�*t hem opbrengt moet hij het dan maar doen. Als hem dat evenveel of meer opbrengt als wat hij nu krijgt betekent dat dat ze hem heel graag zien. Zoniet, indien hij niet genoeg krijgt om rond te komen, moet hij maar een job gaan zoeken, of ergens in de stad gaan bedelen. Aan de rode lichten voorruiten van auto's schoonmaken bvb, zoals de Roemeense zigeuners.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Want hij gaat bij die anderen moeten gaan zitten. Die die 's nachts een onderkomen zoeken in de tunnels van de metro, met als deken een kartonnen doos. Niet dat ik neerkijk op die mensen. Integendeel. Maar voor een koning van het allooi als Albert zou dat wel 's kunnen tegenvallen. Een koning... Pfff... Da's zoiets uit sprookjes. Maar zo éne als in Braveheart... diè zouden we wel kunnen gebruiken. Maar ja... ònze koningen kruipen liever in een buurland als er oorlog of rampspoed is, he!? Daar zijn ze veilig. Wat hùn volk ondergaat... Tja... Daar moeten ze vooral geen deel vanuit maken. En kijk wat we �*lle dagen in de straten van brussel en antwerpen zien... En hoe rap ze zijn om er iets aan te doen. DAN HEB JE HET TOCH BEGREPEN?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koning bij gratie van het volk.
Wel nu wil ik wel eens zien hoeveel (weinig) gratie heel die koninklijke meute van Laken nog wel geniet. Ik ben er van overtuigt dat het bijzonder weinig zal zijn. Men zou ook kunnen de vraag stellen; Wenst u dat er een referendum gehouden wordt naar het al dan niet voortbestaan van onze monarchie? Kwestie van de politici hier in dit land eens wakker te schudden. Laatst gewijzigd door Garry : 3 januari 2013 om 00:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Nadien moest ik ervaren dat dit één van de wijze dingen was die ik daar heb gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag men dit ook afschaffen.
Ik denk zelfs dat HIJ (onze koning dus) zijn eventuele opvolger een serieuze hak gezet heeft met zijn idiote kerstboodschap. Bwa, als je 300.000€ opslag krijgt, who cares? Toch wel knap dat HIJ van dat bibberen vanaf geraakt is ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(1) Waal en Vlaming (2) homosexueel, vrouw en man (3) boven en onder de 60 (4) allochtoon en autochtoon (4) exacte wetenschapper en menswetenschapper (geen advocaat dus) Laat ons beginnen met de eerste keuze van elke optie : DI RUPO. Wie wordt de volgende ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor eens en voor altijd: schaffen we de "Vlaamse" instellingen af? Ja.
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister-President
|
![]() Populisten zijn eerder mensen die reageren zonder na te denken en als schapen de kudde volgen.
![]() |
#158 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() De vraag zou beter zijn: Geraken we nog van de monarchie van af?
Een pragmatisch antwoord: neen. Zachte heelmeester Bart heeft het vertrouwen misbruikt en gaat er nu een grote stinkende wonde van maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |