![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Lees jij eigenlijk wel? Nu goed, wil je zijn vriendje zijn? Prima, je begint ook al mijn voeten uit te hangen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kan je de negeerlijst eens proberen? Bij mij doet dat wonderen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus daar doe ik niet aan mee. Net als banpunten trouwens, ik begrijp dat ze er moeten zijn, maar die mensen zijn wel een deel van onze bevolking die gestraft worden om hun mening te uiten. Nu goed, draden zoals deze zouden verboden moeten worden omdat ze naast het onderwerp lullen en daarbovenop nog eens bijdragen aan de wildgroei van topics over hetzelfde onderwerp Laatst gewijzigd door plakker : 2 augustus 2013 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Da's eentje voor het "quote-archief".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 2 augustus 2013 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het vergde maar een IQ van hoger dan 90 om te weten dat ik niet op jouw reageerde, daarom had in je post ook niet geciteerd. Maar goed, ruzie maken om niets is een Vlaamse eigenschap dus ik laat je hierbij sidderen in je eigen nat.
Laatst gewijzigd door Weyland : 2 augustus 2013 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister
|
![]() Lezen is blijkbaar niet echt een van je sterkste kwaliteiten.
Maar ach, je bent altijd al het ongeloofwaardige trolletje van het forum geweest. Triest eigenlijk, zo door het leven gaan. Vind je het niet jammer dat niemand van je houdt voor wie je bent? |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik je nog kan helpen, met plezier he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vind jij het niet jammer dat je telkens met nieuwe dubbelnicks een forum moet komen teisteren waar je duidelijk niet gewenst bent? Van ongeloofwaardige trollerij gesproken... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 2 augustus 2013 om 22:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Spuw het gerust, ik ben ra-zend benieuwd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let op want Raf is zijn val aan het spannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga dat hier niet openbaar posten. Ik heb je meteen herkend en de mensen die het moeten weten, weten het.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naast u bestaan er gelukkig ook andere mensen, die opgemerkt hebben dat de Niefaniers een enorm deel van de gedane misdaden voor hun rekening nemen, dit terwijl zij ( voor het moment ) nog steeds een minderheid vormen. Verklaar DAT eens, inplaats van de struisvogel uit te hangen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt wel de horde van Attilla , de Hun ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
er is een verschil met zeggen dat 'niefaniers' een buitenproportioneel deel van de criminaliteitsstatistieken vervolledigen en zeggen dat dienen 'niefanier' voor de inhoud van een portefeuille iemand wurgt omdat dit te maken heeft met zijn achtergrond, zeker als zijn achtergrond niet gekend was op dat moment (en eigenlijk nog steeds niet precies). dat is het wezenlijke verschil. Ik ben wereldvreemd, heb oogkleppen aan en verdedig de multicul omdat ik efkes vraag om die stelling hard te maken, wat jullie nog steeds niet kunnen trouwens. mvg, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |