![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ernstig nu, hoeveel Vlamingen denk je zijn er bereid om dergelijke achterlijkheid tentoon te spreiden?
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En hoe ga je de wet op de privémilities toepassen op Vlamingen die zich tot de islam bekeerd hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij je wil bekeren tot de Islam, samen met je partner, dan moet je daar maar de gevolgen voor dragen want dan zul je voortaan geïndificeerd worden als praktisant van een haatverspreidende ideologie / religie, hetgeen binnen onze staat niet thuishoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#155 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#156 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#157 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een dementie grenzend geloof in Kerk ? pech voor jou want ik ben een atheïst. Te slaafs, te onderdanig ? wederom pech voor jou want ik kom juist op tegen het corrupte Linkse politiek correcte beleid en wil er geen slaafse meeloper van zijn. Een Vlaamse boer ? pech, want ik ben geen landbouwer. Het cliché dat echte Vlamingen boeren zijn die zich heel de dag bezig houden met patatten en hun koeien is niet van toepassing. Bruin beschilderde lenzen aan hebben tijdens het doppen ? Wederom pech, m'n ogen hebben noch bril, noch lens nodig en ik ga niet doppen, maar werk daarentegen. Heb nergens beweerd dat alle werklozen migranten zijn. Een werkloze die even zonder werk zit maar bereid is om werk te zoeken en daar moeite voor doet, daar is niets mis mee. Een werkloze daarentegen die bewust geen werk gaat zoeken en liever de parasiet uithangt uit luiheid en tevreden is met het gratis bedrag dat hij van de staat krijgt in ruil om nooit hoeven te gaan werken, daar heb ik een probleem mee daar dit geld dat hij ontvangt afkomstig is van mensen die wel iedere dag moeite gaan doen om te werken en dit hun leven lang. Feit is dat het overgrootste deel van de migranten die werkloos zijn daar doelbewust voor gekozen hebben. Ze trachten zolang mogelijk te profiteren van het verkrijgen van dit gratis leefloon. Willen ze meer geld, dan liever in het zwart werken opdat dit gratis leefloon zeker behouden blijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat niet wil zeggen dat had ik een kind met ander kleur van ogen of haar gehad dat ik teleurgesteld zou zijn. Zeer zeker niet. |
|
![]() |
![]() |