Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2004, 11:37   #141
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
En jij stuikt daar weer met 2 voeten in zoveel is duidelijk.
Wolf moest weer zo nodig schromelijk overdrijven met zijn 100 generaties en nu gaan jullie die idiote stelling nog eens met hand en tand, in alle serieux verdedigen.
Wie weet hoeveel problemen ze destijds niet hebben gehad, of dat zo probleemloos is geweest zou ik niet zo durven stellen. Makkelijk gezegd nu hee, 100 generaties later
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
De Afrikanen zijn niet de Italianen en de Polen van gisteren. De intra-Europese immigraties, die bijna nooit voor problemen op gebied van integratie gezorgd hebben, vergelijken met de massale komst van Afro-Aziatische bevolkingsgroepen staat gelijk aan het verborgen houden van de etnische realiteit van de menselijke samenlevingen.
Je vergelijkt appels met peren.
Oud 28 augustus 2004, 12:01   #142
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ah, je bent niet alleen tegen vrijheid van godsdienst maar ook nog eens tegen vrijheid van meningsuiting... Zo genoteerd.
De islam is geen godsdienst, het is een ideologie die geweld en haat predikt tegen andere bevolkingsgroepen en staat haaks op onze Europese waarden en normen. Het is een gevaar voor het voortbestaan van ons democratisch bestel, waarbij de vrije meningsuiting zelf in het gedrang komt. De erkenning van de islam moet niet alleen worden ingetrokken, ook alle moskeeën moeten worden gesloten en imams uitgewezen. Wie zich niet bereid verklaart met voorgaande maatregelen verliest zijn verblijfsvergunning en wordt terug gebracht naar het land van herkomst.

Citaat:
Jij bent misschien erg vlug tevreden; ik niet. Je hebt nog helemaal niets bewezen behalve dat je boordevol vooroordelen zit.
Nee, ik ben niet vlug tevreden maar heb een neus voor multikulturele naïvelingen als jij. Dat is nog iets heel anders. Het beschuldigen van iemand vooroordelen te gebruiken is een politiek-correcte truc om de tegenstand de mond te snoeren. De realiteit strookt niet met uw achterhaalde ideeën en waanvoorstellingen.

Citaat:
Niks van! Die mensen zijn hier al generaties lang. Die zijn evenveel Belg als jij en ik.
Niks van, wie zich als vreemdeling niet kan houden aan de Europese waarden heeft geen recht op onze nationaliteit. Een verplichte burgerschapsproef gekoppeld aan de nationaliteit moet voor eens en altijd afrekenen met dissidente vreemdelingen.
Oud 28 augustus 2004, 12:07   #143
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een verplichte burgerschapsproef gekoppeld aan de nationaliteit moet voor eens en altijd afrekenen met dissidente vreemdelingen.
Met een burgerschapsproef sta je nergens. De kandidaat hoeft maar te liegen tegen de sterren op. Tenzij een deel van de proef inhoudt dat de kandidaat een dissidente vreemdeling moet liquideren.
Oud 28 augustus 2004, 12:17   #144
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De islam is geen godsdienst, het is een ideologie die geweld en haat predikt tegen andere bevolkingsgroepen en staat haaks op onze Europese waarden en normen. Het is een gevaar voor het voortbestaan van ons democratisch bestel, waarbij de vrije meningsuiting zelf in het gedrang komt. De erkenning van de islam moet niet alleen worden ingetrokken, ook alle moskeeën moeten worden gesloten en imams uitgewezen. Wie zich niet bereid verklaart met voorgaande maatregelen verliest zijn verblijfsvergunning en wordt terug gebracht naar het land van herkomst.

Nee, ik ben niet vlug tevreden maar heb een neus voor multikulturele naïvelingen als jij. Dat is nog iets heel anders. Het beschuldigen van iemand vooroordelen te gebruiken is een politiek-correcte truc om de tegenstand de mond te snoeren. De realiteit strookt niet met uw achterhaalde ideeën en waanvoorstellingen.

Niks van, wie zich als vreemdeling niet kan houden aan de Europese waarden heeft geen recht op onze nationaliteit. Een verplichte burgerschapsproef gekoppeld aan de nationaliteit moet voor eens en altijd afrekenen met dissidente vreemdelingen.
En wat ga je met mij doen wanneer ik me tot de islam bekeer en mijn vrouw verplicht om een burka te dragen? Naar waar ga je mij exporteren?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 12:27   #145
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
Met een burgerschapsproef sta je nergens. De kandidaat hoeft maar te liegen tegen de sterren op. Tenzij een deel van de proef inhoudt dat de kandidaat een dissidente vreemdeling moet liquideren.
De burgerschapsproef zelf is maar een klein onderdeel van de te nemen maatregelen en wordt vooraf gegaan door opleidingen Nederlands, burgerschap en Europese waarden die door de vreemdeling zelf betaald moeten worden. Het weigeren van de opleidingen of de burgerschapsproef zelf staat gelijk aan het verliezen van de verblijfsvergunning. Ook moet men een loyauteitsverklaring afleggen waarin de vreemdeling belooft de fundamenten en de wetten van onze samenleving na te leven. Wie dat niet doet verliest vanzelfsprekend zijn verblijfsvergunning. Ook verdere maatregelen (ik denk onder andere aan een soort stadsmarinier zoals in Rotterdam die probleemgezinnen opspoort) moeten toezien op de naleving van de loyauteitsverklaring.
Oud 28 augustus 2004, 12:32   #146
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
En wat ga je met mij doen wanneer ik me tot de islam bekeer en mijn vrouw verplicht om een burka te dragen? Naar waar ga je mij exporteren?
Nergens naar, jullie krijgen een plaatsje in de jaarlijkse carnavalsoptocht ter vermaak van het volk!
Ernstig nu, hoeveel Vlamingen denk je zijn er bereid om dergelijke achterlijkheid tentoon te spreiden?
Oud 28 augustus 2004, 12:39   #147
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nergens naar, jullie krijgen een plaatsje in de jaarlijkse carnavalsoptocht ter vermaak van het volk!
Ernstig nu, hoeveel Vlamingen denk je zijn er bereid om dergelijke achterlijkheid tentoon te spreiden?
Doet het er iets toe hoeveel het er zijn?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 28 augustus 2004, 12:49   #148
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Doet het er iets toe hoeveel het er zijn?
Natuurlijk, indien hun aantal te verwaarlozen is moet men hiertegen geen maatregelen nemen. Er is nog altijd de wet op de privémilities die soelaas kan bieden indien het probleem buitensporig zou worden.
Oud 28 augustus 2004, 12:58   #149
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, indien hun aantal te verwaarlozen is moet men hiertegen geen maatregelen nemen. Er is nog altijd de wet op de privémilities die soelaas kan bieden indien het probleem buitensporig zou worden.

En hoe ga je de wet op de privémilities toepassen op Vlamingen die zich tot de islam bekeerd hebben?

Citaat:
Oud 28 augustus 2004, 13:08   #150
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:

En hoe ga je de wet op de privémilities toepassen op Vlamingen die zich tot de islam bekeerd hebben?
Mits wat aanpassing van de wet zelf moet het mogelijk zijn die aan te wenden tegen een groep die een bedreiging vormt voor de Vlaamse staat.
Oud 28 augustus 2004, 15:24   #151
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mits wat aanpassing van de wet zelf moet het mogelijk zijn die aan te wenden tegen een groep die een bedreiging vormt voor de Vlaamse staat.
Tuurlijk kan dat! Je kan alles en iedereen die je niet bevalt uit de samenleving verwijderen. Hitler heeft het je 60 jaar geleden zelfs voorgedaan. Niks nieuws onder de zon dus...

Citaat:
Oud 28 augustus 2004, 16:36   #152
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Tuurlijk kan dat! Je kan alles en iedereen die je niet bevalt uit de samenleving verwijderen. Hitler heeft het je 60 jaar geleden zelfs voorgedaan. Niks nieuws onder de zon dus...
Alles wat nadelige en schadelijke gevolgen heeft voor een samenleving wordt verwijderd. Das logisch om een goedwerkende samenleving te garanderen. Wat jouw verwijzen naar Hilter betreft, die is ondertussen al lang gestorven dus jouw vrees dat Hitler op een dag zich gaat moeien met de maatschappij is belachelijk, tenzij je iemand bent uiteraard die in reïncarnatie gelooft en dat je gelooft dat Hitler's geest nu in het lichaam zit van een Vlaamse politicus.
Als jij je wil bekeren tot de Islam, samen met je partner, dan moet je daar maar de gevolgen voor dragen want dan zul je voortaan geïndificeerd worden als praktisant van een haatverspreidende ideologie / religie, hetgeen binnen onze staat niet thuishoort.
Eagle of Silver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 16:39   #153
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeer zeker en perfect mogelijk. Wetten worden immers nu en dan aangepast om up-to-date te blijven aan een meer hedendaagse situatie.
Oud 28 augustus 2004, 16:43   #154
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
En omdat de linkse multikulkerk nog steeds met een schuldgevoel zit jegens joden moeten we onze samenleving maar laten koloniseren door de imperialistische islam.
Oud 28 augustus 2004, 17:05   #155
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eagle of Silver
1) Tot de categorie eerbare Vlaamse burger. Jij daarentegen behoort tot het "vreemd gespuis" en integenstelling tot jij moet ik daarvoor geen gok wagen.
De categorie "eerbare Vlaamse burger". Is dat geen eufemistische titel voor "zoon in het zevende knoopsgat van een polderboer genaamd Lewie en zijn vrouw met walvisproporties Mariette, lid van een keutervolk dat behalve in klei dabben, nog niks deftigs heeft gepresteerd, typisch kleinburgerlijk, met een aan dementie grenzend geloof in Kerk en Vaderland, te dom om een eigen land te hebben, te onderdanig (of is het zielig ?) om revolutionair te zijn, braaf, meegaand en slaafs"?

Citaat:
2) Een werkloze immigrant is niet bereid werk te vinden, maar prefereert liever op z'n lui gat te zitten.
... zei de Vlaamse boer, en hij zette zich neer in een koeienstront.

Citaat:
3) Het eigen volk verlaagt zich niet tot het niveau van immigranten. En die enkelen die dan toch persé niet willen gaan werken en liever absoluut vrij zijn van plichten worden landlopers, hetgeen geen recht geeft op leefloon daar ze niet over een huisvesting beschikken. Dat doen deze vrijwillig opdat ze geen parasieten worden van de werkende mensen in tegen stelling tot de crimineelgedragende allochtonen.
Dus alle werklozen zijn migranten volgens u? Hebt u soms bruin beschilderde lenzen aan wanneer u gaat doppen?
Oud 28 augustus 2004, 17:08   #156
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mis, ik behoor tot de categorie van respectabele en hard werkende Vlamingen. 8)
Die wonen niet in achterstandsbuurten, tussen de migranten.

Citaat:
Met Europese inwijkelingen die zich aanpassen heb ik geen probleem en met moslims die bereid zijn hun religie en cultuur in te perken ook niet. Al de rest buiten!
Consequent zijn is blijkbaar al kilometers te hoog gegrepen. Daarnet had u het nog over "werk hebben" als eis om hier te blijven...

Citaat:
Waar heb ik gezegd dat ik niet bereid ben om werkloze immigranten werk aan te bieden?
Daarnet.

Citaat:
Domme vraag. Dat zijn ook profiteurs maar blijven wel eigen volk, die kan je moeilijk terug sturen.
Waarom niet? Terug de mijnen in bvb. kan altijd.
Oud 28 augustus 2004, 17:33   #157
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
De categorie "eerbare Vlaamse burger". Is dat geen eufemistische titel voor "zoon in het zevende knoopsgat van een polderboer genaamd Lewie en zijn vrouw met walvisproporties Mariette, lid van een keutervolk dat behalve in klei dabben, nog niks deftigs heeft gepresteerd, typisch kleinburgerlijk, met een aan dementie grenzend geloof in Kerk en Vaderland, te dom om een eigen land te hebben, te onderdanig (of is het zielig ?) om revolutionair te zijn, braaf, meegaand en slaafs"?

Dus alle werklozen zijn migranten volgens u? Hebt u soms bruin beschilderde lenzen aan wanneer u gaat doppen?
pas op, onzen eagle heeft al een arische zoon op deze wereld gezet, zeg dus niets dat hij nog niets bereikt heeft

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 18:09   #158
Screwdriver
Banneling

Screwdriver's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
pas op, onzen eagle heeft al een arische zoon op deze wereld gezet, zeg dus niets dat hij nog niets bereikt heeft
Dat alleen mag al gezien worden als een grootse prestatie!
Screwdriver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 18:13   #159
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje

Helaas moet ik je mededelen dat de categorie "eerbare Vlaamse burger" geen eufemisitsche titel is voor etc etc etc ...
Een dementie grenzend geloof in Kerk ? pech voor jou want ik ben een atheïst.
Te slaafs, te onderdanig ? wederom pech voor jou want ik kom juist op tegen het corrupte Linkse politiek correcte beleid en wil er geen slaafse meeloper van zijn.
Een Vlaamse boer ? pech, want ik ben geen landbouwer. Het cliché dat echte Vlamingen boeren zijn die zich heel de dag bezig houden met patatten en hun koeien is niet van toepassing.
Bruin beschilderde lenzen aan hebben tijdens het doppen ? Wederom pech, m'n ogen hebben noch bril, noch lens nodig en ik ga niet doppen, maar werk daarentegen.
Heb nergens beweerd dat alle werklozen migranten zijn. Een werkloze die even zonder werk zit maar bereid is om werk te zoeken en daar moeite voor doet, daar is niets mis mee.
Een werkloze daarentegen die bewust geen werk gaat zoeken en liever de parasiet uithangt uit luiheid en tevreden is met het gratis bedrag dat hij van de staat krijgt in ruil om nooit hoeven te gaan werken, daar heb ik een probleem mee daar dit geld dat hij ontvangt afkomstig is van mensen die wel iedere dag moeite gaan doen om te werken en dit hun leven lang.
Feit is dat het overgrootste deel van de migranten die werkloos zijn daar doelbewust voor gekozen hebben. Ze trachten zolang mogelijk te profiteren van het verkrijgen van dit gratis leefloon. Willen ze meer geld, dan liever in het zwart werken opdat dit gratis leefloon zeker behouden blijft.
Oud 28 augustus 2004, 18:29   #160
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Screwdriver
Dat alleen mag al gezien worden als een grootse prestatie!
Thx compagnon ! Een Arische volgeling ter wereld brengen is altijd meegenomen.
Wat niet wil zeggen dat had ik een kind met ander kleur van ogen of haar gehad dat ik teleurgesteld zou zijn. Zeer zeker niet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be