![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest ik nu tegen een jarenlange gevangenisstraf aankijken, ik krijg alvast een "Faridje". Het beste dat Farid kan doen is een boek uitgeven: "mijn wedervaren in de Belgische gevangenissen". Er zitten 11.000 gevangenen in de nor! En bovendien is er een hele horde die erin zou moeten zitten maar de dans ontspringen. succes verzekerd!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar.... het is niet omdat hij nu AL vier maanden niks gedaan heeft dat dit zo blijft. Waarom gijzelde hij zijn vrouw en dochter? Waarom deed hij zijn andere criminele feiten? Ge gaat er toch geen brave jongen van maken zeker? volgens mij hoort die mens dus thuis in een psychiatrische instelling. Als hij nu vrij komt en wéér in de fout gaat, zit er niks anders op dan hem in een dwangbuis te steken, en er dan wel voor te zorgen dat hij geen schadevergoeding eist.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkt zeer goed te werken. Maar ik geloof dat het vooral gebruikt wordt voor drugsdelinquenten. Geen echte misdadigers dus. Nu nog een google zoekwoord vinden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 april 2015 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk zou hiertegen moeten in opstand komen. Algemene staking. Wij worden ziek van te werken, betaal ons maar om niets te doen. En 't mooiste van al is dan nog dat hij het land niet mag verlaten. Wanneer ze hem dan toch los laten , dat ze hem dan meteen het land uit sturen. Salut en de kost en de wind van achter. En dat we je hier niet meer weer zien of ge gaat terug de doos in en voor minstens tien jaar langer. Nu scheppen ze een klimaat waarin ze iedere gevangene moet vrij laten achter dat hij een tijdje in hongerstaking is gegaan. Dan kunnen we beter ineens alle gevangenissen sluiten. Laatst gewijzigd door Garry : 11 april 2015 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet me afvragen wat een moslimterrorist zou bedoelen, en dan wordt alles wat gij zegt duidelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo midden op de oceaan, daar gelden geen wetten correct?
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() D'arme sukkelaar is ziekjes
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niets nieuw en dus zeker geen verandering, de VN zegt al langer dat de gevangenen in Belgie mensonwaardig behandeld worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, en ik denk dat ook jij mij toch zeer goed begrepen heb, nietwaar?
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgen zijn zo'n gefrustreerde gekken dat binnenkort de sharialiefhebbers ons nog voor razende zotten gaan uitmaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Allee gij .... alle moordenaars vrijlaten dan maar ... sorry hé..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moest aan deze posting denken, toen ik las dat belgie een veroordeling van 42.000 euro aan zijn broek heeft wegens onmenselijke behandeling van een gevangene. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |