![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De landen met een grote Christelijke invloed hebben eigenaardig genoeg ook de laagste leeftijd waarop seksuele contacten met oudere personen( we spreken wel steeds over een klein leeftijdsverschil, 2 tot 4 jaar maximum) niet strafbaar zijn. De regel zoals in Italië, een land waar de RKK een zeer grote invloed heeft op de politiek, dat een 14jarige vrij seksuele contacten kan hebben met wie hij/zij maar wil, is voor mij ontoelaatbaar. De staten met de hoogste leeftijd waarom seksuele contacten niet meer strafbaar zijn, zijn trouwens te vinden in de VSA, waar die leeftijd in sommige staten op 21 jaar ligt. En in die staten zijn het vooral mensen met een Joodse of vrijzinnige achtergrond die de regels bepalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als hij een pooier betaald, dan pleegt die pooier exploitatie van ontucht. Ontucht zelfs met een minderjarige. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De landen die je opnoemt daar is het hele maatschappelijke weefsel en de overheid doordrongen van geloof. Die hebben nooit dezelfde abrupte kentering gekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wik hier mijn woorden omdat de wetgeving daar me onbekend is, de zaak complex was, de veroordeling lang uitbleef en het ondertussen in hoger beroep weer een vrijspraak werd. Citaat:
Ze dachten dat zwart op wit te kunnen bewijzen aan de hand van die betalingen maar dat isop een fiasco uitgedraaid Laatst gewijzigd door praha : 27 mei 2015 om 22:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het uiteindelijk doel , sex met foetussen legaliseren !! ![]() Of nog net (niet) geboren , en al mogen trouwen !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkrachting ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan is alles vergeven .... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk was ik blij dat de 'jeugdigen' onder ons de vorige dagen zelf in krant en nieuwsuitzendingen wisten te vertellen dat ze het te vroeg vonden.
Ik prijs mij gelukkig en het siert die 'jeugdigen' onder ons, die uiteindelijk toch verstandiger blijken te zijn dan ik eerst wel dacht. ![]() 8 op 10 vinden seks op 14 jaar te vroeg Bron
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar gaat het helemaal niet over. Het gaat er over of de flikken zich moeten komen moeien, als twee verliefde 15-jarigen er mee beginnen. Ga jij de flikken er bij roepen, als een 15-jarige tegen de wil van zijn ouders zou beslissen om voortaan alleen nog vegetarisch te eten ? Of nog erger, dat hij/zij vegatariër mag zijn van zijn ouders, maar jij als buurman vindt dat kindermishandeling. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat zijn allemaal zaken die vooral afhankelijk zijn van de opvoeding, leefomgeving en vriendenkring. En als je openlijk gaat vragen aan jongeren van -16 in Vlaanderen, wat zij denken over de leeftijd waarop je met sex begint, dat zal 80% inderdaad verkondigen dat 14 jaar te jong is. Maar net zoals in de tijd dat ik 14 jaar was en dat mijn ouders en zelfs mijn grootouders 14 jaar waren, is vandaag 30 tot 35% van de 14 jarige reeds seksueel actief en is 70% seksueel actief voor ze 18 jaar zijn. En ze gaan dat echt niet aan iedereen zijn neus hangen, sommige houden het zelfs verborgen voor hun ouders dat ze seksueel actief zijn. Citaat:
En de Vlamingen zijn niet heiliger dan de Britten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 28 mei 2015 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uit De Standaard: Citaat:
||
![]() |
![]() |