![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is de drijfveer niet. Wel het ontwrichten van de samenleving, iets waar radicale stromingen de media misbruiken om dat beeld van discriminatie en vervolging een gezicht te geven. Die moeders dragen hun steentje bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de verhalen van mijn familie waren 't de Vlamen die collaboreerden met den Duits, ge weet wel; VolksUnie toestanden enzo.
'n Paar vorige generatie familieleden van mij zijn op die manier in Buchenwald terechtgekomen. Geen stenen gooien als je zelf in 'n glazen huis woont en daarover gaat 't in deze draad niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=ERou_Q5l9Gw Allah is the biggest deceiver
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 11 september 2015 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie ook dat je veel dingen nog door elkaar gooit. De Volksunie bestond toen nog niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat Edina haar hoofddoek weer is scheefgezakt, dan kan ze maar met één oog lezen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Ja, eigenlijk wel. Quotes aanpassen van andere forumleden is overigens verboden volgens het forumreglement.
Onderstaande heb ik niet geschreven: Citaat:
Citaat:
Dank bij voorbaat...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Staatssecretaris
|
![]() Op basis hiervan moet onderzocht worden in welke mate jij niet betrokken bent bij deze zaak. Het valt me op dat ook in de vorige leugenachtige aanval heel wat steun voor de aanvallers uit jouw hoek kwam. Ik kan enkel zien dat in beide gevallen jij bij deze bedreigingen betrokken bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik hoor een leerling al aan u vragen: 'meester, heb ik mijn huiswerk goed gemaakt?'. Uw antwoord: 'misschien wel, misschien niet'. ![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 11 september 2015 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
juist zoals dat onozel wicht die reklameert dat er alcohol in het stoofpotje zat in komen eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Verder zijn enkele meningen op een forum natuurlijk nog wat anders dan persoonlijke aanvallen, bedreigingen en beschuldigingen en formele klachten + fysieke groepsbijeenkomsten. Een fenomeen dat we in de moderne tijd (al is duidelijk nog niet iedereen daar aanbeland) in ons land enkel bij Moslims zien. Of denkt u dat er geen niet-moslimse medemensen (belg of niet speelt geen rol) zijn die momenteel klachten hebben lopen wegens kindermishandeling en/of misbruik? Waar komen deze groepen op straat? hebt u hier voorbeelden van? Of is dit geval en de blokkendoos het enige werk van de jeugdbrigade de laatste 3 jaar? Dit is hetzelfde als met de tekeningetjes van hun profeet enz. een uiting van hun middeleeuwse waarden. In casu: een ongelovige wordt van iets verdacht, met z'n allen er heen en zonder proces op de (gelukkig voorlopig nog 'mentale') brandstapel. Ik moet deze iSSlam gedragingen niet. Wij hebben dit soort idioten hier in Europa al genoeg over de vloer gehad in de geschiedenis. Wij zijn slimmer geworden. Wie dom wil blijven moet het afbollen naar een plaats waar men fascisme, racisme, patriarchie, onderdrukking en middeleeuws recht wel leuk vindt! Plaatsen genoeg.
Laatst gewijzigd door doremi : 11 september 2015 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |