![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof je echt in douaniertjes aan alle binnengrenzen als oplossing? Bent u wel goed bij uw verstand? |
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Autochtonen zodanig hersenspoelen dat ze zich vrijwillig laten vernietigen. Waarom hebben ze die tactiek niet toegepast op de Joden? Op die manier hadden ze geen gaskamers nodig. Het is natuurlijk ook mogelijk dat de Joden zo slim waren dat die optie niet mogelijk was. De toekomst zal uitwijzen of wij de nodige intelligentie hebben om te weerstaan aan deze 'vrijwillige' zelfvernietiging. Misschien moet ik nu naar Hilter modus gaan: als die intelligentie ontbreekt bij de autochtonen, dan verdienen ze het om te verdwijnen.
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vertel eens wat zijn je plannen als de aanrandingen en verkrachtingen door jullie troetels aka vluchtelingen nog frequenter worden? Een bustehouder aan jullie uniformke toevoegen??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Burgemeester Marc Vanden Bussche wil een zwembadverbod voor asielzoekers in de kustgemeente Koksijde. Een vluchteling uit het opvangcentrum in zijn gemeente werd zaterdag opgepakt nadat hij in het zwembad een minderjarig meisje (10) had 'betast'. De 23-jarige man van Iraakse origine werd na verhoor weer vrijgelaten. Dat schrijft Het Nieuwsblad. De verdachte, een asielzoeker van Iraakse origine uit het Fedasil-opvangcentrum in Koksijde, zei tijdens het verhoor dat hij niets verkeerds had gedaan. Volgens het parket van West-Vlaanderen werd de man zaterdagavond zonder voorwaarden weer vrijgelaten. Voor het parket is het onderzoek daarmee afgelopen.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 24 januari 2016 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Is dat uw antwoord op bovenstaande?
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() Dalibor is dan ook een militante poco van de tweede orde:
"Bos maakt een onderscheid tussen twee vormen van politieke correcte structuren. Politieke correctheid van de eerste orde ontkent alle problemen. Het systeem is heilig en feilloos. Dit zou ik de militante vorm van politieke correctheid noemen. De tweede orde van politieke correctheid is populairder en machtiger dan de eerste orde: 'Politieke correctheid van de tweede orde is moeilijker te doorzien. De retorische truc die dan wordt toegepast is het zo ver verbreden van een probleem dat het niet meer bestaat." http://www.elsevier.nl/Nederland/blo...nnen-2749821W/ |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Gouverneur
|
![]() Je OP is onzin?
#158 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij zit liever wat te trollen op zijn obscuur zolderkamertje, bij gebrek aan vrienden en bovenal een eigen mening.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 24 januari 2016 om 17:21. |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vollen bak bezig vriend. Ik vraag me af wanneer ik op de eerste weerstand stoot... dat zal dan waarschijnlijk heimelijk in groep achter mijn rug (voor de zoveelste) keer besloten worden.
Maar van tegenhouden is geen sprake. Ik ken de wetgeving en het grondrecht meneer. Ik weet zelfs wie in overtreding is. Semmelt nog maar wat voort zoals in Uw OP. |
![]() |