![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nee hoor. Wij hebben jodiumpillen. Ze moeten wel nog gefabriceerd worden. Maar we zijn er mee bezig. Die zelfmoordpiloten zullen wel wachten zeker op de moment dat wij een telefoontje zullen plengen dat ze mogen. En achteraf blijkt dat telefoontje dan weer niet gegeven geworden geweest is. Oef! Daarom duurt het bij ons zo lang voor communicatie doorkomt. ![]() En dat telefoontje dat geplengd werd was niet juist. Het moest gepleegd worden. Die "n" stond er teveel in! De betrokken ambtenaar kan nadien ook weer niks verweten worden. Hij verstond alleen maar Frans dat juist geschreven werd dan. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 27 maart 2016 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() We zitten in onze bananenrepubliek met een serieus probleem.
Degenen die denken te behoren tot de "homo-sapiens" nemen de vrijheid om de vermeende "homo-erectus" aan te zetten tot evolueren. En ondertussen verpamperen we maar verder de "bonobo's". En mestkevers en strontvliegen voeren ondertussen een bittere strijd om de stront. We komen er wel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg eens uit Peri : heeft salafisme niks met islam te maken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen gaan niet-blokkers op basis van die terroristen geen oorlogje maken met 1/5 van de wereldbevolking. Waar 99% van die mensen geen bal te maken heeft met die vuiligheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze baardaap noemen is er ver over.
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, of zoals "zwart wardje" die met zijn kleren aan ging zwemmen in wilrijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, bij de congolezen waren er "évolués" maar bij het vlaams blok is dat een contradictie. Die hominidae gaan ervan uit dat ze nu reeds perfect zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, maar dat past niet in knuppel haar verhaal...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom kom... niet rond de pot draaien : is dat een ras, terroristen ? Licht eens toe als je wil en/of kunt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Gij wilt mij nekken hé mij erin doen trappen om mij met mijn .... dinges van dit forum te gooien ... ik denk dat. Of mij betichten van racisme ...en mij voor de rechtbank sleuren....
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 27 maart 2016 om 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk ras ? De vraag is toch niet te moeilijk hoop ik ? Moet ik het in Jip & Janneke taal omzetten vooraleer je het begrijpt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar doe nu in je ouwe dag aub niet plots alsof je als door de hand gods geslagen bent en daardoor onnozel geworden. Vlaams blokker Karim de Verschrikkelijke sprak over baardapen als zijnde alle moslims en toen er wat walging kwam vanuit de hoek van zijn coalitiegenoten verduidelijkte hij dat zelfs nog door zijn gezwam over gepamper en geknuffel. Face it : jullie haalden een vermomde blokker binnen en zijn masker is nu genadeloos gevallen. Nu nog de conclusie maken, en hem defenestreren vooraleer de infectie uitbreiding neemt. Er is nog veel plaats in het cordon, en hij heeft het competitieve voordeel dat hij daar alle aanwezigen reeds kent. Doen ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij mag zeggen dat IS-terroristen MOETEN uitgeroeid worden, maar een blokker mag dezelfde terroristen geen baardapen noemen....