![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die man is een faalhaas, een totale loser en hij heeft geen cojones. Totaal ongeschikt voor beleid, hij is een chiro ventje gebleven dat boven zijn gewicht wil boksen en bang heeft als hij de ring moet instappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn onaanraakbaar, iedereen wist en weet dat BDW nooit met die excrementen gaat praten over beleidsdeelname.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen praten maar volksverlakkerij.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 november 2018 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is dat zo. Dat is toch normaal ?
De 2 partijen weten van op voorhand dat het gesprek puur een formaliteit is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pandareus wel, hij laat zich geneeskundig door zo'n excrement verzorgen. De regelmatige excrementeuse baden, die hij door zijn excrementeuse lijfarts voorgeschreven kregen, hadden tot gevolg zijn verstand aan te scherpen en veel strakker te richten op de excrementeuse toestanden in Vlaanderen. Daar had hij de excrementeuse geur, die hij nu alom verspreidt, grif voor over.
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans lukte het jaren geleden in Denderleeuw wel.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze waren bereid de coalitie uit de nood te helpen indien die op het schepencollege een stem te kort kwamen omdat een coalitie lid afwezig was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het Belang wil besturen, dat ze eerst hun kanker laten wegsnijden, zoniet: elders vriendjes gaan zoeken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]() Hun kiezers laten wegsnijden?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Minister
|
![]() Heeft iedere Antwerpenaar op BDW gekozen? NEEN.
Dus BDW moet pokeren met de kaarten dat de kiezer aangeboden heeft. Waarom is er anders verkiezing?
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever is het meest ranzige stuk uitschot dat ik ooit gezien heb binnen de Belgische politiek.
Niemand kan die laffe zak overtreffen wat betreft leugens en bedrog. Besturen met de sossen? Really? Afvoeren deze handel jongens. Hoe dom en achterlijk is die N-VA kiezer zeg? In een emmer stront zit meer intelligentie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt gij lezen? Want daar staat niet 'kiezers'.
Als ge lollig wilt doen, kies dan maar een andere uit.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons deze discussie op een ander moment houden. Het is gewoon te dom voor woorden om jullie te zien spartelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Neem een copie van deze en en een paar van zijn andere postings en maak deze over aan Van Grieken en De Winter. Het is op die manier dat ze BDW en de andere lamstralen van de N-VA in de komende debatten moeten aanpakken. Op de kortste tijd hangt BDW in de touwen wegens minstens 50 % van zijn stemmen kwijt. Kan het nog pittiger? Uiteraard. Maar dan moet je naar K&K gaan en de draden die door Demper opgestart zijn even bekijken. Je weet niet wat je ziet. Je komt dan wel op persoonlijk vlak maar dat mag geen beletsel zijn. Doen! |
|
![]() |
![]() |