![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het mag helaas niet om evidente redenen maar twijfelaars zouden eens een 'bedrijfsbezoek' moeten brengen op een covid afdeling Laatst gewijzigd door edwinp : 17 maart 2021 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag terug naar huis, na betaling van je consultatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou evengoed kunnen zeggen: mensen die zomaar een rijbewijs willen, moeten maar eens komen kijken op de afdeling "auto ongelukken en trauma's". Ik denk niet dat er iemand is die twijfelt dat covid slecht kan aflopen op dezelfde wijze dat er niemand is die twijfelt dat men kan sterven of zwaar gewond geraken in een auto ongeluk. Het probleem van zo te redeneren, is dat je ook zou kunnen zeggen: "kom eens kijken naar iemand die een trombose heeft gehad". Het is precies DAT soort "oeioeioei wat is da toch erg" sensatie zucht die maakt dat mensen irrationeel gaan doen he. Het is ook de reden waarom bij 60+ het een no-brainer is om zich te vaccineren, en naarmate we zien dat het vaccin niet op heel korte tijd gevaarlijk wordt voor covid in plaats van U te beschermen, kan je die leeftijd lager en lager instellen. Maar bij 30- is covid, tenminste tot nu toe, heel mild behalve in zulke uitzonderlijke gevallen dat men ook in de buurt zit van de ruis op wat men weet over het vaccin. Als je bovendien een hekel hebt aan iets voor anderen doen, is de prijs die je moet betalen bij 30- doordat je anderen wat zou beschermen tegen uw goesting, te hoog ten opzichte van het heel klein beetje bescherming dat je ermee zou kunnen kopen. Want ergens wil je toch wraak voor het jaar dat men U aangedaan heeft, zou ik denken. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 maart 2021 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En weet je wat ik vermoed: in elke huisartsenkring wordt vergaderd en beslist wie bepaalde "opgelegde" taken zal verrichten, zoals vb. de taak om een aanwezigheid te organiseren in de vaccinatiecentra. En als in die kring van jouw huisarts er geen vrijwilligers voor zijn, dan doet ieder zijn beurtje.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je ziet heel vaak dat eenzame mensen allerlei rare ideeën krijgen. Daarom dat onder de actieve bevolking amper nog iemand wakker ligt van het virus terwijl de bejaarden als schoof steeds banger en extremer worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar dat ik ook andere meningen lees Van de mensen die in de lockdown hun werk alleen op de werkvloer kunnen uitoefenen, is het overgrote deel bang het coronavirus op te lopen. Die angst voor besmetting blijkt uit onderzoek van zowel vakbond CNV als FNV. „Het moet echt beter. https://www.metronieuws.nl/in-het-ni...ing-werkvloer/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eerst mocht je alleen gaan werken had je kans op een zachte corona op te doen. Nu mag je ook alleen nog maar gaan werken, maar ondertussen is de kans om zwaar ziek te worden en te sterven verdubbeld. Dit allemaal omdat we vorig jaar niets mochten doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
18% van de besmettingen gebeurt in professionele middens, en 65% van de mensen is bang van het DAAR op te doen. Dat moeten die mensen zijn die zeggen bang te zijn van het op hun werk op te doen, en dan met anderen in prive omstandigheden samen gaan eten he. "80% van de rokers is bang om huidkanker op te doen vanwege zonneschijn" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Zou die problemen met dat astrazenica vaccin niet komen omdat ze te snel en onzorgvuldig willen vaccineren ?
Mss spuiten ze luchtbellen mee in ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Mijn huisarts handelt in eer en geweten en volgens zijn eed van Hippocrates, mijn gezondheid is voor hem belangrijker dan zijn portemonnee. De covid afdelingen zijn leeg, die komen nog vol te liggen met vaccinatie slachtoffers door de onbekende gevolgen van dit medisch experiment.
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enigste manier waarom ze nog niet zoveel kunnen afdwingen is omdat we nog teveel vrijheden hebben.
Maar systematisch verdwijnt steeds meer vrijheid en belanden we in een tirannie van eugenetica die zich als gezondheidszorg voordoet. Mensen die Russische roulette spelen moeten mij echt niet overtuigen mee te spelen. Yuck zeg, ...
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoeft ook helemaal niet, mijn huisarts weet perfect waarover het gaat, heeft mijn gezondheid als prioriteit zoals het hoort en er wordt tijd genomen om als gelijken en volwassen mensen mijn gezondheidstoestand te bespreken. Mijn huisarts is geen god-de-vader en betweter meer zoals weleer die denken de waarheid in pacht te hebben en zijn patiënten als kleuters behandelt. Laat het denken maar over aan de paarden, die hebben daar de kop voor. Niet alle huisartsen hebben een groepspraktijk en bvba om belastingen te kunnen ontwijken. Dat zijn bedrijfjes met lopend bandwerk geworden om winst te maken waarbij ze hun eed van Hippocrates vergeten.
![]() |