![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag van vandaag.
Hoe overtuig je twijfelaars zich te laten vaccineren? Tip van Mambo. Zet de virologen in discussie met de virologen die in vele gevallen ook een hoge functie hebben of hadden maar tegen deze en enkel deze vaccinatie zijn lijnrecht tegenover elkaar. Op youtube en diverse andere kanalen spreken die zich anti uit. Waar blijft de openbare tv discussie? Live!
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 15 maart 2021 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik ben niet overtuigd.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet?
Ik vraag me af waar vele politici het in hun hoofd vandaan halen nog enige credibiliteit bij het gros van die twijfelaars te hebben? Je bent verkozen of je bent dat niet en zij die spreken, spreken niet namens de bevolking maar namens agenda van duistere overmachten. For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places. Ze zouden zich beter nederigen voor God en hun zondes bekennen.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelijk je een yak in een camion moet laden, zo:
https://www.dumpert.nl/item/8087981_0c2049a5
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ooit al eens een geoloog een debat horen voeren tegen een idioot die denkt dat de aarde maar 6000j is
![]() ooit al eens een bioloog een debat horen voeren tegen een gek die beweert dat de vrouw geschapen is uit de rib van mannen de onzin van het vaccin die zwangere vrouwen vermoorden zit er zo hard in, dat krijgt ge ni meer ontkracht. de 5G chip in het vaccin haalt dat punt nog net niet waarom de landen nu in een massahysteriekramp schieten rond zeneca snap ik niet maar elke keer opnieuw is het zeneca, waarom weet ik ook niet Pfizer werd ook neit op risicogroepen getest en toch geven ze dat probleemloos aan iedereen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het zelfs beter om de experts NIET in (politieke) debatten te betrekken, maar enkel los te interviewen. En ze moeten zich bij hun leest houden. Ik begrijp dat het enorm zwaar is voor de dienst van Erika Vlieghe, hoe haar personeel dagelijks via de telefoon uitgekafferd wordt door een bende idioten , maar door op TV "stop met zagen" te brullen maak je dat alleen erger, helaas. Dus, minder debatteren en wat meer DOEN! Het vaccin van Pfizer werd aangekondigd in OKTOBER, dus als er dan in MAART pas een deftige organisatie op poten begint te komen dan zegt dat genoeg over hoe ernstig onze overheid deze pandemie neemt.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Astra-zeneca is een van de producenten die beloofde voorlopig geen winst te maken op dit vaccin. Pfizer maakt wel winst. Misschien doet pfizer meer moeite om slecht nieuws uit de pers te houden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() In Chili had men in maart 2020 de eerste corona gevallen. In april begonnen ze aan de planning van een vaccinatiecampagne. In februari 2021 begon die campagne, en op dit moment heeft 25% van de bevolking minstens 1 prik gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben zij vorig jaar gezegd dat we voor anderhalf jaar vertrokken waren, en dat we de burgervrijheden gingen opblazen, en uiteindelijk toch 25 000 doden of zo hebben ? Hebben zij laten kiezen tussen bvb 30 000 doden en geen gemaatregel, of 25000 doden en anderhalf jaar gemaatregel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of: A-Z is een product van openbare fondsen, Pfizer van prive fondsen, wat werkt het beste ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 15 maart 2021 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De boodschap is overduidelijk overtuigend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zoals bij de Joden en andere minderheden. Toen je ze een beetje macht gaf gingen ze wat onder elkaar vechten en ontstond er zo'n hetze dat de anderen het maar hebben opgegeven. Net zoals vrouwen hier al hun concentratie ging naar de 2de macht, geld. Niets naar echte wereldlijke macht of kerkelijke macht. Zo blijven minderheden altijd kort, al hun energie gaat naar geld, niet naar wereldlijke of kerkelijke macht. -_-
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
oversterfte: https://www.cebm.net/covid-19/excess...tries-in-2020/ Doden per dag, je ziet duidelijk de stijging in januari, besmettingen vanaf februari. https://www.worldometers.info/corona...country/chile/ Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 15 maart 2021 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |