![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 5 augustus 2024 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is niet correct alles op een hoop te gooien. Het gaat hier over het geslacht van een bokser in de context van fair en veilige competitie. Daar zijn regels voor nodig. Chromosone testing, noch paspoort-based volstaan niet, elk om andere redenen. Voor sport lijkt de aanpak om te splitsen van natuurlijke testosterone productie een goede, sluitende oplossing. Hoezo sluit dat aan bij de "geslacht is een keuze bandwagon"? Wat is jouw voorstel voor sport in't algemeen en de casus van deze bokser specifiek?
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarom, dat lijkt me wel een goede maatstaf, toch voor sport.
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 5 augustus 2024 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() Pas maar op dat er geen P in lgbtrlkjgjoj2+roodgeelgroen wordt gezet.
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
Ik vroeg het in deze draad al eerder, omdat ik het effectief niet weet, maar als je een anoniem bloedstaal naar een laboratium stuurt, is er dan effectief een kans dat de laborant NIET kan bepalen wat het geslacht is? Want dan zou het voor 99,9999% van de bevolking goed zijn, en dat is MEER dan goed genoeg.
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een DNA test zou kunnen een oplossing bieden. ( Is onze basketter Meesseman ook geen man (geweest) ? ) Laatst gewijzigd door Boduo : 5 augustus 2024 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Dat is geen antwoord op mijn vraag, want in uw link wordt vermeld dat de "sex chromatin test" als uitslag karyotype 46XY gaf.
Dus maria is een man, is altijd een man geweest, en zal altijd een man blijven. De eerste test was dus gewoon fout.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 5 augustus 2024 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, hoezo? Ik bedoel dat als ge over hedendaags fascisme bezig wilt zijn dat ge niet moet denken dat ge het niet OOK over het China van Xi gaat moeten hebben: < that room is full of elephants > ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Welke redenen? Weet je wat niet volstaat? Een phenotypische beoordeling.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 5 augustus 2024 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
Researchers Accurately Estimate the Sex of Skeletons Based on Elbow Features, alhoewel bekken of schedel bekendere manieren zijn. Mannen hebben geen baarmoeder. De translobby poogt dit duidelijke onderscheid tussen mannen en vrouwen ongedaan te maken in hun propaganda door te beweren dat mannen zwanger kunnen zijn. Maar men bedoelt dan transmannen. In feite vrouwen dus. Maar zelfs een baarmoeder transplantatie maakt van een man geen vrouw. En DNA is ook betrouwbaar. Daar is eigenlijk nooit discussie rond geweest in de genetica. Hier ook poogt de translobby de zeldzaamheid van biologische afwijkingen te onderschatten om een grijze zone te creëren die ze dan willen invullen met hun geslacht als keuze ideologie. Laatst gewijzigd door Bach : 5 augustus 2024 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Iedereen heeft het al over China, Rusland, Iran. En dat zonder eerst voor eigen deur te keren. Nochtans is dat het huis waar wij wonen. En dat is relevanter. En daar kunnen we tenminste iets aan pogen te veranderen indien we het beseffen.
Laatst gewijzigd door Bach : 5 augustus 2024 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(Het antwoord op je vraag is “ja”)
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Paspoort: men kan fouten maken bij geslachtsbepaling bij geboorte. Als het niet duidelijk is. Phenotypisch: akkoord, ook geen goede methode. Ik denk dat voor sport testosteron een goede maatstaaf is. Dat verandert niets voor het merendeel van de sporters en correleert met het competitieve voordeel. En het lost ook die edge cases op. Ben je niet akkoord?
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De recentste toevoeging is alleen maar de letter v. Dus: lgtbq+v. En ik zit in die "v". De "v" van Versleten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Juist.Daarom moeten ook minderbedeelde medemensen kunnen meedoen aan de OS.Iedereen gelijk.inclusief is inclusief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan hebben we het nog niet gehad over de Paralympics en de discussie hoe je die handicaps onderling kunt meten.
En moeten sporten als basket en volley niet naar analogie met gevechtssporten met categorieën worden gespeeld? Eerder gestalte dan gewicht in dit geval. Dan had ik nog kans gehad op een medaille in het basket.
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |