![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 | |||||||||||||||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Dat van dat artikel in de P-Magazine hoe de VS-regering de torens zelf heeft opgeblazen,daar heb ik idd over gehoord. Ik heb het nog niet gelezen,maar hoop dat het echt gebracht wordt en niet bij voorbaat wordt geridiculiseerd. David Icke stond ook eens in P (het kan ook Che zijn geweest),bij de 100 grootste zotten ter wereld.Fotootje en 1 zin-dat hij op National Television verklaard heeft de zoon van god te zijn en gelooft dat de wereld geregeerd wordt door reptielen.Het merendeel van de mensen schrijft op die manier bij voorbaat zijn onderzoekswerk af terwijl hij echt wel meer te zeggen heeft dan dat van die reptielen.Hij heeft theorieen over aardrijkskunde,biologie enz...er wordt echter gefocust op de reptielen;zelfs niet de bloodlines of zo;enkel volledig ridiculiseren zonder op de inhoud in te gaan. Ik hoop dat niet iets dergelijks gebeurt in P met Jimmy Walters (de miljonair of miljardair wat was het); die overigens al uit eigen zak enkele honderdduizenden copieen van Martial Law van A.J. heeft uitgedeeld en verspreid(werd ook eens belachelijk gemaakt op TV enkel en alleen omdat hij beweerde dat 9/11 een inside job was.Hij had niet de tijd om te zeggen waarom en hij werd al de mond gesnoerd en belachelijk gemaakt). En Firestone,als je niet wil antwoorden op de vraag van Democratsteve over dat van Meacher;ik wou je graag hetzelfde vragen.Antwoord je nu?Ik heb je volgens mij nog niet beledigd. Jij daarentegen noemde net nog de believers een sekte dacht ik ![]() Nuja...wat vind je van de beweringen van Meacher in de reportage en wat hij over het OR zegt Firestone?[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 september 2005 om 19:51. |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |||||
|
![]() Citaat:
Je gaat de P moeten kopen want het relaas is niet online beschikbaar ...[edit] [size=1]Edit:[/size]
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 11 september 2005 om 20:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() Aiaiai.
Arme vrt. Heb net de reportage zien starten (heb ze al gezien) en het is die propagandareportage die, geheel in lijn met de officiele theorie, zogezegd een "minuut per minuut" reconstructie brengt van de kaping van vlucht 11. Ik stel hierbij vast dat de vrt en Humo met hun kop in het zand blijven het officieel verhaaltje promoten, terwijl de collega's van P Magazine en de NOS voor 't eerst (eindelijk) dit officieelverhaal aan de kaak durven stellen.
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#152 | ||
Minister-President
|
![]() Firestone, uw berichten hier zijn mij veel te inhoudloos. Het is trouwens niet waar dat die reportage van 2Vandaag alleen maar onzin was. Die moslimterrorist werd in 2000 gearresteerd. Bij zijn arrestatie had hij een laptop bij zich, maar ze mochten die laptop NIET controleren. Waarom niet? Zeg mij eens? In plaats van DemocratSteve uit te schelden zou je beter d�*�*r iets over zeggen. En waarom duurde het ABNORMAAL lang voordat die vliegtuigen opstegen toen de gekaapte vliegtuigen van hun koers afweken? D'r bestaat zoiets als radar, hoor. Waarom zeg je d�*�*r niets over? Uw gescheld op Democratsteve is zo inhoudloos! Dat is natuurlijk allemaal geen bewijs dat het een inside job was. Da's heel wat anders. Maar ge kunt dat niet wegwuiven als onzin en zever. Er kan een andere veklaring voor zijn en dan zou ik graag weten welke. Of dat Democratsteve nu gelijk heeft of niet, weet ik niet. Geen idee. Moest ge nu met argumenten afkomen, dan zou ik kunnen nadenken over de geloofwaardigheid van Democratsteve.[edit]
Laatst gewijzigd door Stefanie : 11 september 2005 om 20:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
![]() Citaat:
[size=2] Citaat:
![]() |
![]() |
#154 |
Minister-President
|
![]() Dat klopt niet helemaal. Panorama heeft enkele jaren geleden eens een reportage uitgezonden over een geheim agent. Ik heb daar toen iets over gepost hier op het forum, als ik mij goed herinner. Maar ik heb hier al veel berichten gepost, dus om dat nu terug te vinden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Mooi. Mag wel eens want het klopt wel degelijk wat door bepaalde anderen hieromtrent wordt aangehaald over de BRT en de HUMO.De voorbije weken hebben weer enkele "terreurexperts" hun relaas gedaan in HUMO(te pas en te onpas worden die types erbij gehaald en nooit wijken ze een mm af van de algemeen aanvaardde versie terwijl er tal van smoking guns zijn)....als je dat leest....om je ballen van tussen de fruitpers te steken. Jij en anderen shrijven blijkbaar naar kranten en zo over dit soort zaken.Het zou goed zijn als dit navolging krijgt. Nuja,mooi dat dit objectief door P gebracht wordt.Ik koop 'm zeker.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 september 2005 om 20:51. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Hier. Dit gaat over een uitzending van Panorama enige tijd geleden.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=850 |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() ik denk niet dat een mail sturen naar de redactie van panorama iets zal uithalen, die reportagereeks is zo hol geworden in vergelijking met vroeger.
de vrt heeft alle deftige journalisten op pensioen gestuurd ( akkoord ze waren al niet zo jong meer ) zoals zinzen, tieleman, ... en jonkies voor in de plaats gezet die meer met hun kapsel bezig zijn dan met inhoud. als het maar verkoopt zeker ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |