![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
jouw woorden: Alé dan maar: Ik denk dat flamingantisme een expressie is van geestelijke achterstand. Zo goed? zoals ik al zei, geen vlaamse vijandigheid als die niet uitgelokt is. Ik zei ook op hoog politiek niveau, is een discussie hier op hoog poltiek niveau? zeker niet met een geestelijk achtergestelde unitarist zoals u. hmm, het is trouwens reeds de 2de keer dat ik moet de nadruk leggen op het hoge politiek nieveau dat ik bedoel, blijkbaar is er toch een leesprobleem in jullie rangen? wil je erover praten? |
|
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En waar blijven die argumenten?
#143 |
Minister-President
|
![]() Lees, denk na en ontdek.
#144 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#145 |
|
![]() Ik heb al veel van u gelezen, maar ik heb niet het minste spoor ontwaart van wat de gemiddelde mens een "argument" zou noemen. Veel insinuaties en beschuldigingen, dat wel, maar telkens zonder bewijs.
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Kwamen al mijn dromen maar zo uit...
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Beter lezen
![]() |
#150 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom zou het Nederlands van een Waal slechter zijn dan dat onverstaanbaar gewouwel van de Hollanders die reportages verzorgen op de VRT???
Als ik die echte Nederlanders meestal hoor brabbelen dan denk ik dat men enkele verkeerds denkt van Walen door haat tegen die Walen die toch de moeite doen om Nederlands te spreken, enkel en alleen omdat het inwoners zijn van eht F-talig gebied van België zijn. Het Nederlands van die Franstaligen is zelfs veel beter dan dat van veel Vlamingen die ook niet uit hun "dialect-invloeden" kunnen stappen. De meeste van de psotings hier in deze draad zijn van hetzelfde allooi als dat van hun politieke haat tegenover de beleidspartijen, zonder doordachte inhoud en geïnspireerd door taalextremisme. Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 22 april 2006 om 15:08. |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
U heeft hier nog geen enkel argument geschreven. Ik daag u uit met objectieve feiten in de hand 1 argument te quoten...
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() België is een erkende natie.
#153 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit toont héél duidelijk je vooroordelen aan die je hebt, en die je met leugens hier probeert te bevestigen. Bewijs je stelling maar eens !!!!!!! Het zal je niet lukken. Gewoon omdat franstalige arrogantie al bestond nog voor het door jou zo bespuwde flamigantisme bestond. Wees objectief, je zal er zelf beter van worden !
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 22 april 2006 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ik verlaag me niet tot uw niveau (want ongeveer 10x het woordje "geestelijk achtergestelde" gebruiken als argument, zegt véél meer over u dan u denkt hoor).
![]() |
#155 |
|
![]() En dat is een argument voor???
#156 |
Minister-President
|
![]() Het is een feit.
En er is veel te zeggen voor de stelling dat België beter blijft omdat het nu eenmaal bestaat: als je de staatstructuur wil veranderen of zelfs grenzen wil verleggen vraagt dat veel kosten, energie en zelfs menselijk leed. De vraag is of het veranderen van wat reeds bestaat die prijs waard is. In aanvulling daarmee kan België als natie historisch gefundeerd worden: zie mijn vorige posts.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 22 april 2006 om 17:38. |
![]() |
![]() |
#157 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister-President
|
![]()