![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kom nu jan niet schijnheilig doen he zeg
je bent homofoob en je bent een rechts-extremist zelf ben ik klootjesvolkfoob en links extremist mag je me gerust noemen. kom maar af met de complimentjes dus ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() En behalve aantonen dat je niet weet wat "homofoob" en "rechts-extremist" inhoudt, wat wou je verder bewijzen? 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() jij werkt de holebis toch ook constant op de klxten.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() sorry jan maar als jij niet homofoob bent en extreem rechts dan ben ik sinterklaas 8)
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 mei 2006 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2) Heteros die zich beledigt voelen roepen terug = "Vuile homo" 3) De beledigde Olébis gaan naar het CGKR en beklagen zich over diskriminatie 4) De CGKR dient klacht in 5) De hetero's die "vuile homo" geroepen hebben worden veroordeeld.Het gerecht heeft zijn werk gedaan.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1. zaadje van homoseksueel samengebracht worden met eicelletje van lesbische in proefbuisje, 2. resultaat ervan in buikske lesbische gaan, 3. na paar maanden kindje uit buikske lesbische komen En dit alles zonder "vuiligheid" gedaan te hebben. Kindje homoseksuele papa hebben en lesbische mama.
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook.
Maar men doet nog wat men wilt met zijn eigen lichaam... 8)
![]() |
#155 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Al die vuile cleane mensen! ![]()
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
![]() waarom open je dan dergelijk topic ? waarin het overduidelijk de bedoeling is het ganse homomilieu af te schilderen als beoefenaars van onveilige seks en verspreiders van aids ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 mei 2006 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |