![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt inderdaad gelijk met die Albanezen , Georgiërgs, Russen en ook bv Roemenen, en Roma zigeuners, om ze nu maar even allemaal met de naam te noemen.
Maar dat is uiteindelijk ook een van de redenen waarom ik Vlaams Belang kiezer ben, ik ben ronduit tegen die criminaliteit, (ook van skinheads, enz... trouwens, ik heb al dikwijls gezegd dat ik in criminaliteitsbestrijding geen racist ben. ) En ik wil dat daar iets aan gedaan wordt. En wat zien we weer, wa politiekers die op het belang gaan kassen, om daar stemmekes uit te winnen... Ipv te zeggen we schaffen die wet lejeunne af, we openen 5 nieuwe gevangenissen genoeg om 30 000 criminelen in op te sluiten bv, ... We geven het gerecht extra middelen, extra training aan agenten, enz... We laten nie meer door ons sollen en gaan actief, die gangsters en jongenbendes aanpakken, wij vragen nie meer dan dat, ... ah ja en ook de splitsing van den Belgiek, dat ook natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik geloof niet in de oplossingen die het VB aandraagt. Bouw 5 gevangenissen, zet 5000 politieagenten meer in en we zullen ze wel pakken. Hiermee veeg je de straten op korte termijn misschien wel schoon, maar denk je nu echt dat dit op lange termijn iets opbrengt? Om nog maar te zwijgen van de kostprijs.
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 22 mei 2006 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar er een ernstig begin mee maken, moet toch mogelijk zijn. Ik herhaal dus mijn stelling: breng de straatschennerij terug tot een voor de meerderheid aanvaardbaar peil en het gros van de bevolking keert terug naar zijn traditioneel gastvrije houding tegenover nieuwkomers. Laatst gewijzigd door baarle : 22 mei 2006 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Neen, ik vind het onrechtvaardig en discriminerend dat men voor een gelijkaardige campagne tegen holebi's wel klacht kan neerleggen.
![]() |
![]() |
#145 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ??? Dus jij ontkent dat in de huidige maatschappij homo's niet gediscrimineerd of beschimpt worden omwille van hun homo zijn?
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kostprijs wordt in dit geval terug verdiend door minder verlies aan criminele ellementen, trouwens wie zegt dat we ze allemaal moeten opsluiten. Het vuurpeleton is nie voor niks uitgevonden hé. Seriemoordenaars, serieverkrachters, massamoordenaars, en roofmoordenaars, kunnen van mij direct de kogel krijgen, dat scheelt in plaats in t gevang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Natuurlijk ontken ik dat niet. Maar een postkaartencampagne met de slogan "Vuile homo" zou niet discriminerend zijn (wel beledigend, maar dat doet er hier niet toe). Toch denk ik dat men met een klacht tegen een dergelijke campagne bij het CGKR terecht zou kunnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus jij vindt dat hetero's wél mogen beschimpt worden omdat ze hetero zijn?
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de 'achtergestelde minderheden', wie zijn die, heel concreet? Kan jij het niet snappen dat ik consequent wil blijven en dus simpelweg zeg: ofwel mag je iedereen achterlijk noemen, ofwel niemand. Een middenweg bestaat hier niet, want dan ben je al aan het discrimineren, en ik ben tegen elke vorm van discriminatie van eender wie. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Staatssecretaris
|
![]() Het Laatste Nieuws 19-05-06, p.11 "Hetero dient klacht in tegen campagne 'vuile hetero' "...
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() @Pollebru:
Al die heisa voor een onnozele grap. Waar zijn jullie toch mee bezig? Als het CGKR hiervoor moet aangeklaagd en afgestraft worden, dan is het onder de noemer 'flauwe bak', en niet onder de noemer 'discriminatie'. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 mei 2006 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ie dus werkelijk gezegd heeft: "Discriminatie is iets dat per definitie een minderheid overkomt.", dan lijkt mij dat niet in overeenstemming met de letter en de geest van de wet. Hij moet dan maar door de premier op het matje worden geroepen, en anders moet er in het parlement geïnterpeleerd worden. Want de directeur van het CGKR zou toch moeten weten wat discriminatie is. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 mei 2006 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 25 mei 2006 om 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat dacht ik ook, maar ik was niet zeker. Ik snap eigenlijk niet goed dat er vanuit die holebiverenigingen geen reactie komt op deze campagne. Want in feite doet het CGKR niets minder dan een bepaalde bevokingsgroep (de hetero's) tegen een andere (de holebi's) op te zetten.
![]() |
![]() |
#158 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister
|
![]() Wat een gezeik... zijn jullie echt zo blind dat jullie het oorspronkelijke doel van de campagne (om iemand die er anders nooit last heeft eens te weten te laten komen hoe het voelt om op basis van sexuele geaardheid te worden uitgemaakt) niet kunnen onderkennen en er onmiddelijk een variatie van battle of the sexes van moeten maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |