![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat onlangs, ergens gelezen op een internetgazet, dat die campagne samen met een aantal homo organisaties is opgezet. ik kan verkeerd zijn, maar ik dacht van niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry Khonnor, ergens geef ik u gelijk, langs een andere kant, het staat u vrij als burger klacht in te dienen bij de politie, net zoals deze brave burger heeft, gedaan. Een gesponsord overheidscentrum om de burgers in staat van beschuldeging te kunnen stellen ruikt voor mij verdacht veel naar dictatuur en daar ligt het probleem, het is een politiek instrument geworden om tegen 1/10 van de bevolking te discrimineren, Ja 1 000 000 belgen stemmen op het VB een minderheid dus, dus vatbaar voor discriminatie volgens De Wittiaanse logica, ... Patat weer een goal in 't open doel... Probeer zijn uitspraak nu nog maar eens goed te praten, natuurlijk is die klacht geplaatst om het CGKR in de val te laten lopen, da ziede zo, maar hij heeft het zijn eigen aangedaan, van iemand die directeur wordt van zo'n centrum zou je toch iets meer intelect mogen verwachten, en dan loopt hij er nog eens met zijn ogen wijd open in. onbekwaam paniekerig gedoen, dat te voorkomen was geweest, ... De Witte, is dus nie meer of nie minder dan ne stomme kloot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() van nen domme mens he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En ja, als een deel van dat racisme uit de hoek van een politieke partij komt, zelfs al heeft die 25% van de stemmen, moet men daar tegen reageren. Iemans die zelf discrimineert heeft volgens mij nie echt recht van spreken als hij zelf gediscrimineerd wordt omwille van zijn discriminatie. Mijn stelling is en blijft: Racisme is één van dé grote problemen in de huidige maatschappij. Let wel, hiermee geef ik geen vrijgeleide aan allochtone crimineeltjes. Ik ben nl. én voorstander van een hardere aanpak van crapuleus alloch- en autochtoon gedrag, én voorstander van bestrijding van racisme in al zijn vormen en kleuren. Dat sommigen (knorretje, boadicea,...) mij hierom een knuffelaar vinden, het zij zo...
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het nu net hé Khonnor, waarom worden wij racisten genoemd, ?
Omdat wij durven zeggen dat we niet akkoord gaan met wat jij daar zegt, als noord afrikanen niet zo oververtegenwoordigd waren in misdaadstatistieken dan was er ook geen probleem... Als racisme de grote uitdaging is, ? Stel u dan de vraag, waarom, waarom is het daar. Ge beslist niet zomaar racist te worden hé, trouwens wat u racisme noemt, noem ik daarom nog geen racisme, Pas op, mocht ik zien dat een bende skinheads, zomaar ne zwarten beginnen afkloppen, ik spring erop, en niet op die zwarte, maar op die skinheads, en t zal er stevig aantoe gaan, zijt maar zeker. Net zo min als ik nen homo, zou uitlachen om zijn homo zijn, ik ken er trouwens nogal wat. Allemaal leuke mensen en ze zijn "proper"... Maar zolang de Politiek niet de vraag stelt : Waarom "racisme", gaat gij geen verbetering zien, integendeel, het CGKR gaat meer en meer werk krijgen. Ik zie dat aan mezelf, mijn drempel verlaagd steeds meer, bij elk keer dat allochtoon krapuul, weer iets uitsteekt, en bij elke platte uitspraak van ubersturmbanfuhrer van buitenlandse zaken Von Der Gucht. In plaats van de lont uit het kruidvat te trekken, gooien ze altijd maar meer kruit op nen hoop, ik ga u verzekeren dat het nen enormen pataat gaat geven, vroeg of laat, en spijtig genoeg krijg ik nogal vaak gelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben nog altijd voorstander van de multiculturele maatschappij. Dat er allochtoon crapuul tussenzit, juist... Dat allochtoon krapuul oververtegenwoordigd is in de misdaadcijfers, akkoord. Zouden we dan eens niet moeten nagaan hoe dit komt? Zouden we niet moeten nagaan waarom allochtonen zo slecht scoren in ons onderwijs? Etc etc etc.... Maar ik geloof nog altijd dat de meerderheid (95%) van de allochtonen het WEL goed voorhebben me onze maatschappij.
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het probleem zijn zelfs niet zozeer die 5 pct maar onze regeerders die duidelijke niet van plan zijn hen tegen te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het probleem is eerder dat dit een probleem is dat je niet zomaar op één twee drie oplost. En het probleem is dat de bevolking in deze vluchtige maatschappij eerder geneigd is voor de zogenaamde gemakkelijkheidsoplossing te kiezen en eigenlijk zijn kop in het zand steekt.
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier klopt iets niet. Stelling: breng de straatschennerij terug tot een voor de meerderheid aanvaardbaar peil en het gros van de bevolking keert terug naar zijn traditioneel gastvrije houding tegenover nieuwkomers. Graag jouw mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is net omdat de bevolking voorgespiegeld krijgt dat de straatschennerij op één twee drie zou kunnen opgelost worden dat de bevolking meer en meer vervalt in racisme en discriminatie, juist omdat het probleem niet op één twee drie kan opgelost worden. Om het simpel te zeggen, als je zegt dat allochtonen voor het minste criminele feit de landsgrenzen over moeten gezet worden, zijn er altijd een aantal mensen die dit als de gedroomde realiteit gaan zien en gaan dromen van een "blank" Vlaanderen. Maar zo werkt het niet. Of toch?
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan daar niet bij, K. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Casca : 22 mei 2006 om 12:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bende neuten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat de regerende partijen in dit landje geen boter op hun hoofd hebben. Het is echter wel veel moeilijker om dit probleem op te lossen en er middelen voor vrij te maken dan het VB doet uitschijnen. De gemakkelijkste oplossing is nu eenmaal niet altijd de beste. Oh ja, en als ik moet kiezen ussen een partij die niets anders doet dan elk probleem aan de kaak stellen en vervolgens een aantal simplistische ideetjes als oplossing ziet, of een partij die nog altijd gelooft dat de multiculturele maatschappij wel werkt en bereid is om serieus na te denken over dit probleem en ook een aantal positieve maatregele durft te nemen, dan kies ik voor het tweede...
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 22 mei 2006 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Juist...
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik u hierop een antwoord geef, riskeer ik een aanklacht van 't centrumeke, ... Maar kijk waarom is dat zo voor vooral islamitische noord afrikanen... ? De chinezen, duitsers, koreanen, hollanders etc met een universitair diploma en job, worden nooit vermeld hé, zijn nochtans ook allochtonen. ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Enne, nog nooit over misdaad bij Albanezen, Georgiërs, Russen, .... gehoord? Bij mijn weten werden bijv. de meeste aanvallen op geldtransporten NIET gepleegd door noord-afrikanen. De gevaarlijkste bendes in het Brusselse zijn bijvoorbeeld de "zwarte" bendes uit de Matonge wijk. Etc..... Dus, graag een correctie in jouw zin. De Noord-Afrikanen zijn misschien oververtegenwoordigd in de straatcriminaliteit, maar ik denk dat ze op gebied van "zwaardere" criminaliteit nog veel te leren hebben van anderen. En dat is niet positief bedoeld.
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 22 mei 2006 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister
|
![]() De meest criminele bevolkinsgroepen in België zijn niet Marokkanen of Turken, dixit van Rossem.
|
![]() |
![]() |