![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn de evenementen tegen het Vlaams Belang? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
103 | 96,26% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
12 | 11,21% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 107. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Paulus : 7 juli 2006 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
vraag 2 : Ja Vraag 3: ja vraag 4 : waarom die "moeten"... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() Ah dus u bent akkoord voor legalisatie, zodoende men belasting kan heffen op het product teneinde de overlastkost te verhalen op de gebruiker? Jointrokers zijn btw de meest 'rustigste' mensen die ik ken... anderen die luidop liggen te kwaken over hoe slecht de andersgekleurde medemens is daarentegen...
Laatst gewijzigd door cookie@vws : 7 juli 2006 om 08:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door Paulus : 7 juli 2006 om 08:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() Geen congressen, geen debatten, geen... fascisme?
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Tom Barman is bovendien een gaarne gezien gast op de orgieën ten huize van minister Freya Vandenbossche .
Het zou mij niet verwonderen dus dat een van haar kinderen ook een kind van de druggebruiker Tom Barman is Freya kent immers niet de vader van 'r kinderen en het is altijd gissen wat er 9 maanden voordien is gebeurd .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() en onterecht?
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, een veel beter oplossing is van het niet te legaliseren, en toch hoge belastingen te heffen (dit zal dan wel in de vorm van boeten moeten geschieden, of dergelijke). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terecht.
De VB-ideologie van polarisatie, wij-tegen-zij, en maak het hele land kapot,..... is er een om schrik van te hebben. We moeten niet gegeneerd zijn om dat toe te geven, en al zeker niet schutterig ontkennen dat we ertegen ageren, op fora, op podia, in de media! ![]()
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door cookie@vws : 7 juli 2006 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk beslissen de zangers of artiesten, maar ze moeten wel weten wat er juist achter de aktie steekt ! ik ken wel die van Tom Barman... Tom Lannoy vindt hij een toffe... je verward mentaliteit en mening... wij hebben geen Gedachtenpolitie... wij kunnen niet gaan jammeren en blijten bij het CGKR
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() maar daar zijn we niet fier op...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Minister-President
|
![]() Onzin, want het cordon (door mij betreurd btw) werd opgericht om de wij-tegen-zij mentaliteit te counteren.