![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dan maar schelden op mensen die géén universitaire betrekking hebben kunnen lospeuteren. Tiens, tiens.... Laatst gewijzigd door ericferemans : 11 augustus 2006 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Jaja White Fangs, de Staat betaalt hard mee aan het o zo nodige onderhoud van je o zo afschrikwekkend gebit, zonder dat je ook maar in de verste verte behoeftig bent.
En dat noem ik geen Predator, maar Parasitator. Schrijf dan maar eerst je straf, honderd keer 'Parasitator'... Volkomen terecht opgelegd vanwege primitief parasitair woordgebruik, en dat nog wel op basis van een vast abonnement, tegenover echte behoeftigen. Honderd keer van het topic afwijken, en er slechts tien keer op terugkeren, daar ben ik niet van onder de indruk. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 augustus 2006 om 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat je niet enerzijds kunt jagen op de werklozen en anderzijds de polen en andere oost-blokkers hier met 1000'den laten komen.
Dan komen de lonen onder druk . En laat ons wel wezen... Ik ken jongeren die in de electro-mechanica de buizen opstapelden gewoon omdat ze te dom waren , maar die een goede metser zijn. Volgens mij hoeft het niet veel tijd en geld te kosten om iemand een job in de bouw aan te leren mits wat aangeboren handigheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 12 augustus 2006 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynicus : 13 augustus 2006 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik krijg nu al geregeld last van aanvalletjes van claustrofobie van dit kleine Vlaanderen. Jij wil er een complete gevangenis van maken. Niets binnen, niets buiten, allé, dan toch geen personen, alleen kapitaal. Laatst gewijzigd door eno2 : 14 augustus 2006 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Parlementslid
|
![]() én eno2 sprak :
Citaat:
en beschaamd is dat niet ... het krijgt zélfs nog de geestelijke steun van Spirit; allez de versie feremans van spirit ... Ten andere ! De antwoorden van feremans-enoke hebben wel gemeenschappelijke kenmerken : - niets ter zaken doende; - rond te pot draaien; - kinderachtig.
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb niet alleen last van claustrofobie, maar ook van de tertiaire analfabetiek van zogenaamde intellectuelen. Laatst gewijzigd door eno2 : 16 augustus 2006 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben inderdaad gewonnen voor een zeer strikte immigratiestop, maar ik heb helemaal niets tegen emigratie. Hoe meer mensen het in Vlaanderen voor bekeken zouden houden, des te beter. Zeker indien het vreemdelingen en/of (extreem)linksen betreft. Het kan de leefbaarheid van Vlaanderen alleen maar ten goede komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil gerust deelnemen aan een uitwisselingsprogramma en mijn plaats hier afstaan aan één vén de vele kandidaten. Trouwens over drie jaar salut en de kost sowieso. Nog even geduld, dus, beste cynicus. Tot zolang mag je gerust je gewaardeerde cynisme ook in mijn richting blijven spuwen, ik spuw wel terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
De gemeenschap betaald dus voor hen. Voor doppers geldt dat NIET. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Minimale bijdragen of niets bijgedragen , maar wél steungerechtigd. Plus een tijdelijk statuut door het OCMW en dan staan ze ook aan de dop. Ik ben daar allemaal voor, maar het niveau van al die uitkeringen moet wel even naar de armoedegrens opgetrokken worden en welvaartsvast gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Konden de bazen nietwat beter lobby-en? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof de bijdragen vanuit de federale regering naar de sociale kassen, niet de pan uitswingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |