![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Burgemeester
|
![]() De dood van De Moor vergelijken met die van die inbreker getuigd van een waarlijk psychotische geest.
1) Als Ait Out die twee kinderen dood (en misbruikt) en eist iedereen terecht zijn vel Dit is een onverbeterlijke crimineel die een gevaar is voor de maatschappij.. 2) Als ik morgen Ait out ineen rammen met de dood tot gevolg dan kreeg ik een standbeeld. (zal waarschijnlijk nodig zijn want met deze bewijzen sluit je die man niet op). Ik verlos op die manier de maatschappij van een zeker gevaar, zoals van de pest of aids. Dit is al één onderscheid tussen het (busincident) in Antwerpen en de dood van een inbreker. De moor was een vredelievende burger tegen criminelen De inbreker was een gewapende beroepscrimineel die toestak - de een was een misdaad van schorem tegen een persoon met plichtbewustzijn en een gerechtvaardigde opmerking naar hun gedragingen? De Moor zocht op vredelievende wijze een oplossing voor een agressief gedrag. - Het inbrekers incident was een stoppen van een beroepscrimineel die, met bewijzen op zak, zich verzette bij nacht en ontij tegen een arrestatie en onder bedreiging van steekwapens; Een verlossing van de maatschappij van een zeker gevaar. Tweede verschil De Moor was niet achterbaks met insluiping en nacht en ontij. Derde De Moor was niet gewapend met messen bv Vierde De Moor herviel niet in crimineel gedrag en was ook niet gekend bij de politie. Waarschijnlijk praktisch zeker vijfde redenen. De Moor had een behoorlijk beroep, dopte nieten was een verantwoordelijke vader. zesde De Moor is doodgeslagen, deze inbreker leefde nog toen hij in het ziekenhuis aankwam. Laatst gewijzigd door humble : 4 augustus 2006 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch echt ongelooflijk hoe ze van een dader een slachtofferke maken in no-time. Als dien onnozele hans niet had ingebroken in de eerste plaats, was dit hem niet overkomen. Zo simpel is het, en aan al zij die dit toch zo willen vergoeilijken, stel uw huis/app open voor zulk volk. Dan laten ze de mensen die aan hun eigendom gehecht zijn en er hard voor werken met rust. Als ik kan leven zonder criminaliteit, moeten anderen het ook kunnen. En kom niet af met kansarme bullshit wat dit betreft, in mijn wijk wonen genoeg kansarmen die zich nog steeds niet schuldig maken aan zo'n idiote wanpraktijken. Ikzelf ben ook geen schatrijk mens en kan mij ook niet alles permitteren wat ik wil. Heeft niets met kansarm te zien, enkel met weinig gezond verstand tussen de oren en gebrek aan respect voor uw medeburger en zijn/haar eigendom, ongeacht kleur of overtuiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inbraak is geen kleine criminaliteit. ![]()
![]() |
![]() |
#145 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Het was zeker geen lynchpartij!" (en er staat geen hakenkruisfontein voor mijn deur ook nie!) Moehahahaha, voor een keer komt dat politiek correct gedoe eens een standpunt van het VB ten goede, heb je nu nog geweten. Dat we dat nog mogen meemaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() het heeft iets heroïsch. De schipper die sterft op zee, de acteur die neervalt op de planken ....
En de inbreker, doodgeslagen door de mensen die hij wilde beroven van hun dierbare goederen. opgeruimd staat mooi ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vanuit een bepaalde hoek is het ook zo dat wat er ook gebeurt ... het is altijd de schuld of de verantwoordelijkheid van het VB.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ humble
In mijn post, vergeleek ik niet de moord/doodslag/overlijden op zich, ik vergeleek de reacties enkel hoe men in alle bochten draaide om het slachtoffer (autochtoon) tot dader uit te roepen. Net als wat hier omgekeerd gebeurt, de dader (allochtoon) wordt slachtoffer. Anything you say will and can be used against you, als het maar in het anti-racistische plaatje past. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Over racistische reflexen in de media gesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Of waar stopt kleine en waar begint zware criminaliteit volgens jou? Naargelang het slachtoffer blank of zwart is?... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
zie het bericht van Edina bvb...'t is toch maar materiale zaken he... zie bericht Y Desmet...voor wat juwelen en kredietkaarten....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 4 augustus 2006 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een inbrekende papa hebben is inderdaad vervelend. Een dode papa zodoende nog vervelender.
![]() |
![]() |
#155 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De Morgen, de krant die denkt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() ik lees ze niet dus ik zou het niet weten maar als dat inderdaad zo is....... djeezes christus allah mijn god......
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() autochtoon = criminaliteit
Allochtoon = En persoon die door kasarmoede en door de rascistische klimaat van het vb geen kans op onderwijs en werk kreeg. Hierdoor gedreven werd tot een uiting tegen de maatschappij. Linkse woordenboek p62 |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
daar moet ge geen compassie mee hebben...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Blijft wel: we moeten inderdaad de autopsie en het onderzoek afwachten. Dat is altijd zo. In het eerste bericht zei men dat de inbreker zwaargewond was en sprak men van bloed. Nu blijkt dat er op het lichaam weinig letsels of sporen van ernstig geweld werden teruggevonden. De autopsie werd nog wel niet helemaal afgerond. Maar waar het mij om gaat is dat velen hier blijkbaar geen problemen zouden hebben met het feit dat een inbreker wordt doodgetrapt. En dat verontrust mij wel enigszins. Laatst gewijzigd door Edina : 4 augustus 2006 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |