![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Wat ben jij eigenlijk voor iemand. ![]() Herbekijk het geval eens van de collumns die of zijn doorgesneden door thermiet of achteraf manueel door branders.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 augustus 2006 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Nee,we lezen die zaken niet.
![]() Wat ben jij eigenlijk voor iemand. ![]() Herbekijk het geval eens van de collumns die of zijn doorgesneden door thermiet of achteraf manueel door branders. Het enige wat opvalt is dat jij er niet over geïnformeerd bent. ![]()
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
2)zouden vooroordelen hier aan de orde zijn? Slecht geïnformeerd? Ok, dan leg mij verder uit waarom? Wat zei ik? De thermiet discussie op zich heb ik niet helemaal gevolgt (ken wel de reactie) dus ik zou niet weten waarom je over die pijlers begint tegen mij maar kom... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Natuurlijk lees ik de zogenaamde weerleggingen,net zoals wij dat allemaal doen. Dat van die pijlers illustreert dat de zogenaamde weerleggingen gelezen worden,er komt immers een reply die kan tellen.Erna hebben we de tegenpartij echter niet meer gehoord... Nuja,jij hoeft van mij op niet teveel reactie meer te rekenen.Het is telkemale zoals daarnet met de nonbeliever-believer discussie...iets zo duidelijk moet ik dan keer op keer herhalen voor je het doorhebt. ![]() Ik heb daar echt geen boodschap aan.Het is tijdverlies.Herlees de discussie over de collumns eens en zie hoe het moet.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 augustus 2006 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
En doe maar wat je niet laten kunt... Laatst gewijzigd door largo_w : 26 augustus 2006 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Van daar de stap nemen dat ze 5000 mensen gaan vermoorden om een oorlog te kunnen starten is nog iets heel anders.
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Geen enkele staat recht!
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je dat nog corrigeert zijn we het eindelijk eens eens met elkaar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En er is voor iedereen een punt dat hij een risico als te hoog inschat. Moesten ze tegen mij zeggen je krijgt 1 miljoen euro als je russische roulette speelt met 1 kogel in de kamer. (dus 1/6 kans dat je eraan bent) : no way. Moest die kans echter zakken tot +- 1 op 1000 dan zou ik eigenlijk wel twijfelen. Ik ben van mening dat hypothetische samenzweerders in dit geval ongelofelijke risico's genomen zouden hebben. Dit strookt niet met wat ik weet over de menselijke psychologie of we moeten besluiten dat we hier te doen hebben met geestesgestoorden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De vraag van Gun is toch een goeie vraag?Hoe kan Norad op oefening gaan wanneer alle toplui van datzelfde Pentagon hun vlieg plannen voor 9-11 de dag ervoor hebben geannuleerd? Er werd hen aangeraden om niet te vleigen omwille van mogelijke aanslagen en ze zetten Norad op nonactief!? ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 augustus 2006 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |||
|
![]() Citaat:
Trouwens val mij maar van twee kanten aan hierover ik schrijf normaal geen zaken waarover ik geen enkele weet heb. U mag uzelf misschien aanzien als een hooggeïnformeerd iemand maar u bent zo gefixeerd op uw eigen gelijkhebben dat u verder niets ziet... Dus betwijfel het intelect van een ander niet altijd zonder reden. (Als ik mij niet vergis dacht jij dat er 1 bar druk zat op een vliegtuig dat een muur opvliegt... ![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....50134&page=110 |
|||
![]() |
![]() |