![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil gewoon wat best is voor Vlaanderen, een partijidioot ben ik nooit geweest en zal het nooit zijn... Weverken is echt aangedaan, dat wil zeggen dat het een mens is in de politieke beestenboel. In het Blok is dit gewoon niet mogelijk, daar zag ik slechts onmensen, met her en der een schaarse uitzondering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() Kijken naar de heruitzending dus. Er was eerst een interview met BDW en nadien een debat tn JMDD en FDW.
Hopelijk wordt er niet geknipt.
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Wat belet de CD&V de N-VA te dumpen na de verkiezingen ? Niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() Oh, een staatshervorming komt er zeker. Als de de CD&V aan de macht komt, herstellen ze het status-quo weer, en wordt onafhankelijkhied weer eens uitgesteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Gouverneur
|
![]() Smullen dit, voor Nederlanders!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af wie er na het onverwijlde B-H-V bedrog en de diktaten van het ACW nog gelooft in het vlaamse"imago" van de cdenv. Als het ACW als kan bepalen wie op welke lijst mag staan. Dan is hun macht TOTAAL.Niet alleen denva kent zijn bazen maar ook de tsjeven moeten luisteren.. naar een belgicistische vakbond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dan nadien een onwerkbare coalitie met 6 partijen. En de N-VA kon met haar 10% perfect oppositie voeren en bij de volgende verkiezingen brokken maken. Nu kunnen ze het vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Staatssecretaris
|
![]() Jean-Marie Dedecker staat weer op straat. De N-VA koos namelijk voor het kartel met CD&V en zal Jean-Marie Dedecker niet op een lijst zetten voor de verkiezingen van volgend jaar. Dat heeft de partijraad van de N-VA zaterdag beslist.
Tweederde van de leden van de partijraad stemden voor het kartel met CD&V. De partijtop zal aan Jean-Marie Dedecker vragen om lid te blijven van de partij, maar die stapt zelf op. "Ik voel mij verraden, vooral door Bart De Wever. Drie keer staat de NV-A achter haar beslissing om mij in de partij te halen en nu gooit ze het roer helemaal om. Ik dacht dat de N-VA een rechtlijnige partij was, maar ik heb me blijkbaar weer vergist," reageerde een zichtbaar teleurgestelde Dedecker. N-VA-voorzitter Bart De Wever verklaarde in het radiojournaal dat het kartel het gehaald heeft "omdat we er absoluut bij moeten zijn voor de volgende ronde van de staatshervorming, en omdat we niet voldoende kunnen wegen zonder de CD&V". bron: gva |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik neem het nu vooral personen als Peumans het kwalijk dat ze Dedecker niet wilden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Staatssecretaris
|
![]() Voor mij is het intussen duidelijk: in juni volgend jaar zal er een diagonale lijn op mijn stembiljet komen te staan. Zaterdag 9/12 zal voor mij de dag zijn dat de N-VA ten grave gedragen is door de tsjeven in haar partijmiddens...
Dat de N-VA uiteindelijk kiest voor de zekerheid en de postjes had ik nooit gedacht. Ik hoopte dat de N-VA de laatste rechtlijnige partij in dit land was, maar ze zijn al in hetzelfde bedje ziek als al die andere windhanen. N-VA, een gelukkige Belgische toekomst gewenst, hypocriete lafaards. Pseudo-tsjeven. Hoe pijnlijk ook, van mij mag het kartel een stevige knauw krijgen in juni volgend jaar. Ze leiden in alle geval al gezichtsverlies. Voor de CD&V is het beter na de verkiezingen volgend jaar de N-VA gewoon te dumpen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het is toch normaal van de NV-A.Een partij die zijn kiezers bedriecht BHV.Nu JMDD.Wat verwacht men van zo een partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Samen met de N-VA is ook de Vlaamse zaak dood. De enige andere partij die Vlaanderen zogezegd hoog in het vaandel voert, is een lege doos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dedecker is gewoon een einzelgänger en die kan alleen maar zijn eigen weg gaan.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 10 december 2006 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |