![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als we op voorhand konden weten hoeveel mensen wilden de kanaaltunnel gaan gebruiken en na de dreiging konden zien hoeveel er nog overbleven konden we cijfers voorleggen maar dat is moeilijk om te doen hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
dit kan leiden tot speculaties en de vorming van complot theorieën het is nu wel makkelijk om te zeggen van allez had die dat niet kunnen zien in die of die informatie of had hij niet meer kunnen doen? maar je moet weten dat vele van deze personen met vele zaken tergelijkertijd bezig zijn dat ze niet elke stukje informatie kunnen onderzoeken. Dan over bepaalde mysterieuze zaken in verband met de wtc torens. ik denk dat voor alles wel een logisch normale verklaring is. ik geloof niet in de complot verhaaltjes over een overheid die zelf de wtc torens neerhaalde. de wtc torens zijn op weg om een 2de roswell te worden waar de believers hopen ooit bewijzen te vinden dat er achter het normale leven nog een wereld schuilgaat van complotten, geheime organisaties en eventueel machines en ga zo maar door. maar natuurlijk hebt u het recht om uw eigen onderzoek te doen alsook uw eigen mening te hebben en misschien hebt u gelijk ma misschien ook niet. zoals de x-files zeiden" the truth is out there" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Uitgaand van dat principe zou elke stommiteit uiteindelijk een waarheid kunnen worden als men ze maar genoeg herhaald. Ik stel vast dat 2004gun een vurig voorstander is van dat principe net zoals Goebbels overigens. Hij heeft het bovenstaande reeds woord voor woord geplaatst in de draad ‘Waarom 11 september’ Ik heb in mijn bericht van 2 september 2006 duidelijk aangetoond dat dit verhaal over Atta een aaneenschakeling is van leugens en vandaag 27 december 2006 vindt 2004gun het nodig diezelfde leugens nog eens te herhalen. Een korte samenvatting van mijn bericht. - Het paspoort van Atta werd nooit gevonden in het puin van WTC, wel werd de kwakkel gelanceerd dat het paspoort van Satam Al Suqami werd gevonden nog voor de instorting van de torens. - Uit getuigenissen blijkt dat Atta allesbehalve een verlegen, timide, brave, mama’s kindje was. - Hij was wel politiek geïnspireerd - De wodka zuipenden Atta is een fabeltje - De Atta van Duitsland is dezelfde Atta als in de VS. Uw citaat ‘Atta, of beter gezegd iemand die zijn identiteit gebruikte’ is een vulgaire insinuatie. - Op 19 december 2000 ontving Atta zijn commerciële pilotenlicentie. Hij slaagde in de tests met 93 %. Geen cursus voor commerciële vluchten? Matige piloot? - Het verhaal van de vader van Atta is het relaas van een eenzame en verbitterde oude man. Op 2 september 2006 antwoordt 2004gun Citaat:
Dezelfde dag antwoordt 2004gun aan largo_w Citaat:
Citaat:
Citaat:
We zijn nu bijna vier maand later en ik wacht nog altijd vol ongeduld op de weerlegging van mijn ‘onzin’. Ik vrees echter dat hij die zogezegde ‘onzin’ niet kan weerleggen. Nog een laatste vraagje. Zijt ge nu een man, een vrouw of een hermafrodiet? Kwestie van mijn handtekening aan te passen, want wees nu eens eerlijk als ge flagrant zit te liegen over uw geslacht dan verwonderd het mij niet dat ge ook zit te liegen in uw berichten.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als niemand het zegt waarom dan toch denken dat het zo is? Misschien moet men de cijfers van het aantal reizigers rond deze periode eens vergelijken met andere jaren.
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#149 |
Burger
|
![]() De kanaaltunnel is gewoon een high-risk target als een ander, zoals een station of een voetbalstadion. Je kunt er veel doden met 'scoren' in 1 klap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Een hattrick als het ware ...
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zijn welke aanslagen? Niemand weet wanneer en waar er in de toekomst nog aanslagen gaan gebeuren, dat ze gaan gebeuren is wel zeker, het ontkennen is belachelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() IDD Belachelijk
![]() |
#153 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als ik een gokje mag doen, verwacht ik pas aanslagen in europa nadat de situatie in Irak drastisch is verbeterd.
Laatst gewijzigd door Voodoo Child : 10 januari 2007 om 14:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Ja want eenmaal de Amerikanen de overmacht hebben zullen de terroristen andere locaties moeten zoeken!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Wat is verbeteren?
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De olie niet stelen, geen burgers meer opblazen dagdagelijks, niet puppetmaster spelen van de iraakse regering en de problemen bij de grond aanpakken
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |