Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2006, 14:56   #141
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Tot een tiental jaar geleden werd ook algemeen aanvaard dat Lee Harvey Oswald JF Kennedy had vermoord, ...

Tot een aantal decennia geleden had Japan totaal bij verrassing Pearl Harbour aangevallen en wist Roosevelt van niets, ...

Het feit dat Hitler inderdtijd aan de macht kwam door een false flag operatie bij het afbranden van de Reichstag werd door de media wel snel naar voor gebracht want na WO II was hij (terecht) de boeman, ...

Open your eyes gentlemen.

mVg
En dat zijn weer de bewijzen waarom het nu net zo is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 14:57   #142
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beste slegie, ieder zijn/haar analyse. Ik heb me serieus (SERIEUS) verdiept in de materie.

Ik ben aan het inside 9-11 verhaal begonnen omdat ik voor een aantal vrienden wou bewijzen dat hun complot theorie niet klopte. Ik ben gaan graven en kwam steeds meer factoren tegen die de officiële theorie tegen spraken of zelfs volledig met de grond gelijk maakten.

Ik ben ingenieur, heb enige wetenschappelijke basis en een aanzienlijke hoeveelheid logisch en gezond verstand.

Ik neem het niemand kwalijk wanneer hij/zij niet gelooft in de complottheorie, maar iedereen die zich terdege informeert aangaande 9-11 en vervolgens komt aandraven dat AQ en OBL de aanslagen op eigen houtje hebben beraamd én uitgevoerd verklaar ik dom, koppig of angstig.

Aan U de keuze natuurlijk
Je hebt geen hol gegraven kereltje. Het enige wat je gedaan hebt is een hoop sites bezocht en hun onzin blindelings ervan gecopieerd en zodner pardon aangenomen. That's it.
Oud 27 december 2006, 15:34   #143
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Accu Terror Forecast

enjoy
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 15:42   #144
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ik bepaal nog altijd niet zelf waar ik het niet zo op heb. Nogmaals, liever in een vliegtuig dan onder de grond onder de zee.

Ik geloof niet dat er mensen hier hun gewoontes veranderen. Zijn er cijfers die dit aantonen?
cijfers zijn er niet voorhanden denk ik. maar ik denk wel dat mensen nu liever bij voorkeur bepaalde reisbestemmingen mijden en er zullen er ook zijn die liever enkel nog met de wagen reizen maar het is moeilijk dit aan te tonen.
Als we op voorhand konden weten hoeveel mensen wilden de kanaaltunnel gaan gebruiken en na de dreiging konden zien hoeveel er nog overbleven konden we cijfers voorleggen maar dat is moeilijk om te doen hé
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 15:52   #145
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste slegie, ieder zijn/haar analyse. Ik heb me serieus (SERIEUS) verdiept in de materie.

Ik ben aan het inside 9-11 verhaal begonnen omdat ik voor een aantal vrienden wou bewijzen dat hun complot theorie niet klopte. Ik ben gaan graven en kwam steeds meer factoren tegen die de officiële theorie tegen spraken of zelfs volledig met de grond gelijk maakten.

Ik ben ingenieur, heb enige wetenschappelijke basis en een aanzienlijke hoeveelheid logisch en gezond verstand.

Ik neem het niemand kwalijk wanneer hij/zij niet gelooft in de complottheorie, maar iedereen die zich terdege informeert aangaande 9-11 en vervolgens komt aandraven dat AQ en OBL de aanslagen op eigen houtje hebben beraamd én uitgevoerd verklaar ik dom, koppig of angstig.

Aan U de keuze natuurlijk
kijk, het kan zijn dat de amerikaanse overheid voor een deel op de hoogte was en het kan zijn dat er lekken en corrupte amerikanen mee hielpen bij de uitvoer van de plannen. we leven nu eenmaal in een complexe wereld waar iedereen wel een prijs kent. maar in verband met de amerikaanse overheid denk ik dat bepaalde informatie zodanig verpreid was onder verschillende diensten en dat al deze informatie afzonderlijk niks abnormaal leek. moest iemand de puzzelstukjes toen hebben kunnen samenleggen was het misschien kunnen voorkomen. en dan heb je nog de gebrekkige communicatie die overal in de wereld bij overheden een probleem vormt.
dit kan leiden tot speculaties en de vorming van complot theorieën
het is nu wel makkelijk om te zeggen van allez had die dat niet kunnen zien in die of die informatie of had hij niet meer kunnen doen? maar je moet weten dat vele van deze personen met vele zaken tergelijkertijd bezig zijn dat ze niet elke stukje informatie kunnen onderzoeken.

Dan over bepaalde mysterieuze zaken in verband met de wtc torens.
ik denk dat voor alles wel een logisch normale verklaring is. ik geloof niet in de complot verhaaltjes over een overheid die zelf de wtc torens neerhaalde.
de wtc torens zijn op weg om een 2de roswell te worden waar de believers hopen ooit bewijzen te vinden dat er achter het normale leven nog een wereld schuilgaat van complotten, geheime organisaties en eventueel machines en ga zo maar door.

maar natuurlijk hebt u het recht om uw eigen onderzoek te doen alsook uw eigen mening te hebben en misschien hebt u gelijk ma misschien ook niet.
zoals de x-files zeiden" the truth is out there"
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 18:06   #146
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
….
De zogenaamde leider van de 9-11 kapers was Mohammed Atta. Ook in dit verhaal zitten een aantal onvolkomenheden. Zoals bij de 7 kapers waarvan men weet dat ze nog in leven zijn, is het paspoort van Mohammed Atta getolen in 1999, hetzelfde paspoort dat miraculeus te voorschijn is gekomen van tussen het puin van de WTC torens. Atta stond bekend als een verlegen, soms timide en vrouwenschuwe man. Hij was een student artchitectuur. Omwille van zijn brave voordoen probeerden zijn medestudenten niet te drinken of te vloeken in zijn bijzijn. Hoe dit brave niet-politiek geïnspirreerde mama’s-kindje kon transformeren tot een wodkadrinkend terroristisch beest, zoals beschreven in de media, kan waarschijnlijk bovenaan gerangschikt worden in de lijst van meesterlijke persoonlijkheidswissels en verdringt bij deze “Jekyll and Hyde”.

Atta, of beter gezegd iemand die zijn identiteit gebruikte, schreef zich in bij een vliegschool in Florida waar hij na zijn training heel duidelijk maakte dat hij naar Boston(!?) trok. De directeur van de vliegschool was Rudi Dekkers, een geëmigreerde Nederlander. Rudi Dekkers maakte duidelijk dat de cursus die hij voorschotelde niet van toepassing is voor commerciële vliegtuigen. Hij beschreef Atta als “an asshole”, één van de redenen hiervoor was te vinden in een ongewoon incident tussen Rudi Dekkers en Mohammed Atta bij het begin van de cursus.
DEKKERS: “Wanneer ik iemand een aantal keer opmerk in onze gebouwen weet ik dat deze een reguliere student is en tarcht ik een gesprek op gang te brengen. Het is een vorm van PR. Mijn mensen hadden me geïnformeerd dat Mohammed Atta 4 jaar in Hamburg had gestudeerd. Ik ben van oorsprong Nederlander en kan een woordje Duits, dus spark ik op een onbewaakt moment Mohammed Atta aan: “Goeie morgen , alles OK?” ... “Is de koffie in orde?” ... Hij keek me aan met ijzige ogen; antwoordde niet en liep weg. Tot zover de eerste kennismaking”

Een ander voorval dat deze versie van het verhaal ondersteunt is dat de vader van Mohammed Atta beweert zijn zoon nog aan de telefoon te hebben gehad op 12 september, juist “The day after”. Van de echte Mohammed Atta is intussen niets meer gehoord. Op de vraag wat er gebeurde met de echte Atta antwoorde de vader: “vraag het aan de MOSSAD!”
Voltaire zou ooit gezegd hebben : « Mentez, mentez, il en restera toujours quelque chose »
Uitgaand van dat principe zou elke stommiteit uiteindelijk een waarheid kunnen worden als men ze maar genoeg herhaald.

Ik stel vast dat 2004gun een vurig voorstander is van dat principe net zoals Goebbels overigens.

Hij heeft het bovenstaande reeds woord voor woord geplaatst in de draad ‘Waarom 11 september’

Ik heb in mijn bericht van 2 september 2006 duidelijk aangetoond dat dit verhaal over Atta een aaneenschakeling is van leugens en vandaag 27 december 2006 vindt 2004gun het nodig diezelfde leugens nog eens te herhalen.

Een korte samenvatting van mijn bericht.

- Het paspoort van Atta werd nooit gevonden in het puin van WTC, wel werd de kwakkel gelanceerd dat het paspoort van Satam Al Suqami werd gevonden nog voor de instorting van de torens.
- Uit getuigenissen blijkt dat Atta allesbehalve een verlegen, timide, brave, mama’s kindje was.
- Hij was wel politiek geïnspireerd
- De wodka zuipenden Atta is een fabeltje
- De Atta van Duitsland is dezelfde Atta als in de VS. Uw citaat ‘Atta, of beter gezegd iemand die zijn identiteit gebruikte’ is een vulgaire insinuatie.
- Op 19 december 2000 ontving Atta zijn commerciële pilotenlicentie. Hij slaagde in de tests met 93 %. Geen cursus voor commerciële vluchten? Matige piloot?
- Het verhaal van de vader van Atta is het relaas van een eenzame en verbitterde oude man.

Op 2 september 2006 antwoordt 2004gun
Citaat:
Ik kom hier zeker op terug, zoek jij intussen eens uit Mueller over de gestolen paspoorten op CNN wist te zeggen?
Op 3 september 2006 vraag ik aan 2004gun
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Kunt ge me een link geven naar die Mueller.
Dezelfde dag antwoordt 2004gun aan largo_w
Citaat:
Tik eens in Google: Mueller CNN stolen pasports .
Als zelfs de big chief van de FBI het op CNN meedeelt dat lijkt Puud zijn onderzoek heel wat kleiner ... hij zou beter wat meer onderzocht hebben voor zijn onzin neer te pennen
Op 4 september schrijf ik
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Daar je het vertikte een link te geven heb ik Mueller CNN stolen passports ingetikt.
Is het dit artikel die je bedoelt?

http://edition.cnn.com/2001/US/09/21/inv.id.theft/
(CNN) -- FBI Director Robert Mueller has acknowledged that some of those behind last week's terror attacks may have stolen the identification of other people, and, according to at least one security expert, it may have been "relatively easy" based on their level of sophistication.

Hij zegt dat enkele paspoorten mogelijks gestolen zijn.
Zeer sterk.

Wat heeft dat te maken met mijn tekst waar ik zeg dat op het einde van 1999 en begin 2000 Mohammed Atta, Marwan al Shehhi en Ziad Jarrah hun paspoort in Duitsland als verloren hebben opgegeven. Daardoor kregen ze nieuwe blanco paspoorten. Ze hebben dit dus gedaan omdat in hun oude paspoorten stempels stonden van de 'verdachte' staten die ze bezocht hadden.

Nog een opmerking puud heeft niets onderzocht. Der Spiegel heeft het onderzocht.
Zoek dus enkele sterkere argumenten om mijn post als onzin af te doen.
Dezelfde dag bevestigt Firestone mijn bericht en voegt er nog iets interessants bij.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Inderdaad.
Dit citaat van Mueller is een klassieker op de conspiracy-sites. Het wordt steeds opnieuw gebracht om twijfels te zaaien over de identiteit van de kapers.

Wat ze toevallig vergeten is dat deze uitspraak van Mueller van 21/9/2001 dateert.
In november had dezelfde Mueller het volgende over dit aspect van de zaak te vertellen:
Citaat:
"We at this point definitely know the 19 hijackers who were responsible," he said. "We have been successful in working with our foreign counterparts in identifying places where the conspiracy we believe was hatched as well as others who may have been involved in the conspiracy."
Bron
Dit citaat is om één of andere reden niet zo populair op conspiracy-sites.
Steeds weer vergeten conspirationisten dat een onderzoek in de tijd evolueert. Geen diepzinnige waarheid, maar blijkbaar toch te moeilijk voor sommigen.
Op 2 september 2006 belooft 2004gun dat hij zal antwoorden op mijn uitgebreid bericht, een bericht volgens hem vol met onzin.
We zijn nu bijna vier maand later en ik wacht nog altijd vol ongeduld op de weerlegging van mijn ‘onzin’.

Ik vrees echter dat hij die zogezegde ‘onzin’ niet kan weerleggen.

Nog een laatste vraagje.
Zijt ge nu een man, een vrouw of een hermafrodiet?
Kwestie van mijn handtekening aan te passen, want wees nu eens eerlijk als ge flagrant zit te liegen over uw geslacht dan verwonderd het mij niet dat ge ook zit te liegen in uw berichten.
Oud 28 december 2006, 08:36   #147
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
cijfers zijn er niet voorhanden denk ik. maar ik denk wel dat mensen nu liever bij voorkeur bepaalde reisbestemmingen mijden en er zullen er ook zijn die liever enkel nog met de wagen reizen maar het is moeilijk dit aan te tonen.
Als we op voorhand konden weten hoeveel mensen wilden de kanaaltunnel gaan gebruiken en na de dreiging konden zien hoeveel er nog overbleven konden we cijfers voorleggen maar dat is moeilijk om te doen hé
Je kan gewoon aan mensen vragen of ze de tunnel mijden of niet. Ik ken niemand die dit doet en ik heb ook nog niemand dit zien zeggen. Daarom denk ik niet dat mensen hun gedrag aanpassen.
Als niemand het zegt waarom dan toch denken dat het zo is?

Misschien moet men de cijfers van het aantal reizigers rond deze periode eens vergelijken met andere jaren.
Oud 9 januari 2007, 17:35   #148
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Je kan gewoon aan mensen vragen of ze de tunnel mijden of niet. Ik ken niemand die dit doet en ik heb ook nog niemand dit zien zeggen. Daarom denk ik niet dat mensen hun gedrag aanpassen.
Als niemand het zegt waarom dan toch denken dat het zo is?

Misschien moet men de cijfers van het aantal reizigers rond deze periode eens vergelijken met andere jaren.
Wel wel wel, waar zijn die aanslagen of gaat het nog lang duren ?
Oud 9 januari 2007, 21:47   #149
Wase wolf
Burger

Wase wolf's schermafbeelding

Standaard

De kanaaltunnel is gewoon een high-risk target als een ander, zoals een station of een voetbalstadion. Je kunt er veel doden met 'scoren' in 1 klap.
Wase wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 12:33   #150
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wase wolf Bekijk bericht
De kanaaltunnel is gewoon een high-risk target als een ander, zoals een station of een voetbalstadion. Je kunt er veel doden met 'scoren' in 1 klap.
Een hattrick als het ware ...
Oud 10 januari 2007, 13:10   #151
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Wel wel wel, waar zijn die aanslagen of gaat het nog lang duren ?
Waar zijn welke aanslagen? Niemand weet wanneer en waar er in de toekomst nog aanslagen gaan gebeuren, dat ze gaan gebeuren is wel zeker, het ontkennen is belachelijk.
Oud 10 januari 2007, 13:19   #152
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar zijn welke aanslagen? Niemand weet wanneer en waar er in de toekomst nog aanslagen gaan gebeuren, dat ze gaan gebeuren is wel zeker, het ontkennen is belachelijk.
IDD Belachelijk
Oud 10 januari 2007, 14:29   #153
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

Als ik een gokje mag doen, verwacht ik pas aanslagen in europa nadat de situatie in Irak drastisch is verbeterd.

Laatst gewijzigd door Voodoo Child : 10 januari 2007 om 14:29.
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 15:00   #154
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child Bekijk bericht
Als ik een gokje mag doen, verwacht ik pas aanslagen in Europa nadat de situatie in Irak drastisch is verbeterd.
Ja want eenmaal de Amerikanen de overmacht hebben zullen de terroristen andere locaties moeten zoeken!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 15:04   #155
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Ja want eenmaal de Amerikanen de overmacht hebben zullen de terroristen andere locaties moeten zoeken!
OF
Citaat:
Ja want eenmaal de Irakezen de overmacht hebben zullen de Amerikanen andere locaties moeten zoeken!
Oud 10 januari 2007, 15:04   #156
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child Bekijk bericht
Als ik een gokje mag doen, verwacht ik pas aanslagen in europa nadat de situatie in Irak drastisch is verbeterd.
Wat is verbeteren?
Oud 10 januari 2007, 16:06   #157
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is verbeteren?
De olie niet stelen, geen burgers meer opblazen dagdagelijks, niet puppetmaster spelen van de iraakse regering en de problemen bij de grond aanpakken
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be