![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
|
![]() tja wat wil je he. De waarheid over vreemdelingen mag nu eenmaal niet meer gezegd worden he....
Racisme he.... ge weet wel he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans was het Dewael himself die zich verweerde door te stellen dat de regering tegenwoordig voorwaarden stelt om de nationaliteit te verwerven. Een daarvan was taalkennis.
Citaat:
D�*�*r ging het over. Over gezinshereniging waardoor ook ouders en grootouders naar hier worden gehaald. Over allochtonen die hun partner verkiezen in het buitenland te blijven halen, ook al bestaat er hier een uitgebreide huwelijksmarkt voor het eigen volk eerst. Het ging over de cultuurverschillen tussen allochtonen die hier opgroeiden en die een partner halen in het land van oorsprong. Over de scheidingen die daaruit voortvloeien en het feit dat er dan opnieuw een partner uit het land van herkomst wordt gehaald, wat tot nieuwe gezinsherenigingen leidt.
![]() |
![]() |
#144 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de gevolgen aanpakken, nee, dit is een oorzaak van de overbevolking hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Edina, los van het feit dat ik het niet zo extreem wil stellen als de vb-collega's hier, moet je gewoon rekening houden dat we niet iedereen kunnen verzorgen. Immigratie kan iets positief zijn maar het 'wilde' beleid dat er gevoerd is (en waar gelukkig langzaam een kentering in komt) kunnen (en konden) we niet aan.
Het hele reddingssloepscenario. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand heeft hier immers gezegd dat Morel het zwijgen werd opgelegd of uitgescholden.
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt de info die we krijgen in dit geval misschien ook al niet vermits ik decennialang tussen Italianen woonde en ik deze niet kan bevestigen?
![]() |
#150 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat de (velen, niet alle) allochtonen hun ouders en grootouders naar hier halen, en die mensen zonder pensioen of andere bronnen van inkomsten, gewoon maar door hun kinderen GEDUMPT worden bij het OCMW of verpleegtehuis, op ONZE kosten weliswaar. Terwijl onze ouders en grootouders die naar een verpleegtehuis zijn gegaan omdat hun kinderen beiden uit werken gaan, dit doen op HUN kosten (pensioen of spaarpotje) of op de kosten van HUN kinderen. Een alternatief waar Edina zo voorstander van blijkt te zijn, is dat de dochters en schoondochters gewoon hun job opzeggen en zelf voor de verzorging van hun schoon- of eigen moeder of vader instaan zeker? Voorstander van "terug naar moeder aan de haard" Edina?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 mei 2007 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens grappig hoe Dewael zijn standpunt verdedigde dat integratie wil zeggen, behoud van eigen identiteit. Die zogenaamde nieuwe Vlaming naast hem zegt van zichzelf dan nog een Vlaming te zijn... een Vlaming met een andere identiteit dan een Vlaming. Hoe kan die zichzelf dan een Vlaming noemen ? ![]()
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 24 mei 2007 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() Euh schatje, ik reageerde op een post van jou die duidelijk aan mij gericht was aangezien daar een quote van mij aan vooraf ging. Mag ik uit deze reactie begrijpen dat die post inderdaad compleet naast de kwestie was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu werd Morel wel niet uitgescholden, maar mensen onderbreken blijkt toch wel een ingebakken "hoe interview ik iemand van het Vlaams Belang" te blijven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een argumentatie zeg! Zit de haat tegen je vroegere partijgenoten zo diep? By the way, dat loensend schreef bakhuis kreeg zelfs een complimentje van Dewael. Zo slecht zal ze er dus ook weer niet uitgezien hebben.
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
En voor de rest: zie mijn antwoord aan Knuppel. Ik stel voor dat je samen met haar eens wat bejaardentehuizen bezoekt en daar het aantal allochtonen telt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En 'schatje', waar staat dat Morel gisteren voor een mentaal gehandicapte werd aanzien of dat haar het zwijgen werd opgelegd?
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mijn ouders en ex-schoonouders hebben steeds kunnen helpen om min kids op te voeden. Ik ben in mijn geboorteland blijven wonen. Als ik ooit besloten had om hier te verhuizen, wel dan hadden zij idd hun kleinkinderen niet zien opgroeien, maar dat was dan een keuze van mij geweest en ik had zekers mijn ouders en grootouders niet mee naar dat land moeten nemen en daar op de kosten van de sociale zekerheid moeten laten leven. Ze zouden mij hebben zien aankomen in Congo en Canada. Geen geld, geen behoorlijke opleiding, geen eigen gegarandeerd inkomen, wel jongen kom binnen een paar jaar nog eens terug als je geld hebt. En je hier een economische actieviteit kan starten die werk creeërd voor onze eigenbevolking. Maar jij hier komen wonen en je ouders meebrengen en dan op onze kosten gaan leven, vergeet het. En heel de uitleg wel in hun taal he, ik moet in het buitenland niet vragen om mij papieren in mijn taal te bezorgen hoor. In de USA en Canada moet je zelfs bewijzen dat je engels kent en een examen afleggen, of je krijgt de nationaliteit niet. Dus waarom zouden wij dat ook niet mogen vragen en moeten wij hier maar opendeur houden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |