![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe kan een blauw straatnaambordje JOU in vredesnaam "lastig vallen"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ik kan het niet helpen dat jij het verschil niet kan/wil begrijpen. Ik heb mijn standpunt in ieder geval voldoende duidelijk gemaakt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan het alleen als het provocerend is, zoals dat bordje dat Philippe Dewinter promoot. Het heeft maar één enkele bedoeling: het aanwakkeren en op de spits drijven van vreemdelingenhaat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Oh, in analogie mogen we dus stellen dat de hoofddoek provocerend is omdat het maar één bedoeling heeft : het aanwakkeren en op de spits drijven van haat tegenover autochtonen en het westers model.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef mij dan maar een straatnaambordje.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En is het niet juist een politiek tegen het VB, het toeschrijven van haat aan het VB, en dan bordjes promoten "zonder haat"? JOUW bordjes zeggen juist het omgekeerde van wat ze bedoelen. Die van het VB daarentegen zijn EERLIJKE bordjes. En daarmee wil ik NIET zeggen dat de mensen die de "zonder haat straat" bordjes ophangen, allemaal foute bedoelingen hebben he. Het zijn de promotors ervan...
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat doen ze niet. Ze roepen op tot meer verdraagzaamheid, niet meer of niet minder.
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de meeste moslims in België (die in grote mate door het soefisme zijn 'getekend') betekent Jihad immers niets meer dan het streven naar spirituele vervolmaking, en heeft hun eigen Jihad weinig tot niets te maken met 'Heilige Oorlog'. Eigenlijk staat zo'n bordje 'Zonder Jihad Straat' gelijk aan een oproep naar de meeste moslims toe om voortaan maar gelijk af te zien van meditatie, gebed, overpeinzing, inspanning om een beter mens te worden, ... Die hele campagne is dus ofwel een domme flater, ofwel een bewuste provocatie. Ik geef VB het voordeel van de twijfel - omdat er binnen die partij inzake Islam wellicht weinig echte kennis en des te meer onbegrip 'in roulatie' is - en gok op het eerste. Ik hoop dat ze die fout zo snel mogelijk herstellen. Net zoals katholieken/protestanten niet zo graag vastgepind worden op wat het RealIRA/de UDF in naam van hun 'gemeenschap' uitspoken, of zoals nogal wat Vlaams-Nationalisten niet echt gelukkig zijn met de steeds weer terugkerende verwijzingen naar 'de collaboratie', zo zijn ook de meeste moslims er niet echt happig op verward te worden met de freaks van Al Qaida, of andere extremisten. Ernstige politici proberen oplossingen te vinden/aan te reiken, politiekers die liever problemen creëren zijn net diegenen die de politiek zo'n slechte faam geven, en ook diegenen waarvan er al veel te veel rondlopen. Waar ook ter wereld. Laatst gewijzigd door djimi : 26 mei 2007 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een nogal heel eenzijdige "verdraagzaamheid", me dunkt. Wordt er opgeroepen verdraagzaam te zijn tegenover het Vlaams Belang? Niet echt, eigenlijk is het een verdoken campagne tegen het Vlaams Belang waarbij men deze partij "haat" toeschrijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de meeste moslims betekent "djihad" niets, want 't grootste deel van de moslims hier zijn nu eenmaal moslims uit traditie die in veel gevallen niet teveel afweten van hun eigen religie. Wat wel opvalt, is dat deze gemeenschap zich weinig of niet distancieert van haar gewelddadige of radicale leden. En juist dat zouden ze moeten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het is omgekeerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen natuurlijk nog hopen andere straatnaambordjes gaan ophangen:
Islamweg, Mohammadweg, Koranweg, Hadithweg , Moskeeweg ..... ... Soeraweg, Jihadweg, Hoofddoekweg, Sluierweg, Burqaweg.
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN